Ik vind vaak wel lekker om games eerst te spelen op lage difficulty, zeker als de combat niet alles is in de game. Daarna een keer opnieuw spelen op moeilijker setting.quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:56 schreef Divje het volgende:
Tot nu toe alleen écht moeite gehad met die Ancient Brian Priske (Priscus) en zo'n Antieke stoner bij zo'n ruïneVliegende enemies met talloze lasers kan ik niet goed tegen
Maarja, die difficulty settings vind ik persoonlijk ook niet echt nodig
Maar er is toch weinig mis met de combat in deze game? Behalve bij sommige bosses, hun mechanics zijn gewoon kutquote:Op vrijdag 10 april 2026 10:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind vaak wel lekker om games eerst te spelen op lage difficulty, zeker als de combat niet alles is in de game. Daarna een keer opnieuw spelen op moeilijker setting.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:01 schreef Momo het volgende:
Ik heb gisteravond de Reed Devil verslaan. Je moet door veel van zijn minions. Gelukkig dat ik veel Rice Cakes en Gebraden Kip bij mij had. No way dat je er door komt zonder te eten.
I beg to differquote:
Ik ben vooral benieuwd of Hard gewoon betekent meer health voor enemies. Dat is saai. Maar misschien doen ze ook wel wat met gedrag (agressiever, vaker heavy attacks etc.)quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:56 schreef Divje het volgende:
Maarja, die difficulty settings vind ik persoonlijk ook niet echt nodig
Niet helemaalquote:Op vrijdag 10 april 2026 10:03 schreef Divje het volgende:
Door die totempaaltjes kapot te slaan spawnen ze niet meer op die plekkwam ik te laat achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet helemaal
Dat is wat anders...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik las laatst ergens dat een harde boss in crimson desert verslaan gelijk staat aan zon competitive eating competition in Amerika.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:01 schreef Momo het volgende:
Ik heb gisteravond de Reed Devil verslaan. Je moet door veel van zijn minions. Gelukkig dat ik veel Rice Cakes en Gebraden Kip bij mij had. No way dat je er door komt zonder te eten.
'Slapen'quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:32 schreef Divje het volgende:
Ging slapen in het bed van een heks, kreeg een blueprint van een abyss gear.
Vaste slaapplek gevonden
Haar grot is al de hele tijd leegquote:
Ik las de eerste zin even anders. Ik moet nog even uitvogelen wat de heksen allemaal kunnen doen, in begin eentje tegengekomen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Haar grot is al de hele tijd leegen weet nog niet hoe ik haar daar krijg
quote:Op vrijdag 10 april 2026 18:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik las de eerste zin even anders. Ik moet nog even uitvogelen wat de heksen allemaal kunnen doen, in begin eentje tegengekomen.
Damianequote:Op vrijdag 10 april 2026 19:11 schreef Peejtur het volgende:
Hoe kan ik een musket gebruiken? Heb hem al maar is rood.
One night stand geweest dusquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]Haar grot net onder Pailune Camp.
Ben daar weer gaan slapen maar kreeg nu niks
Alle locaties, niet alleen caves zag ik.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:57 schreef Divje het volgende:
Kwam er net achter dat in je Knowledge scherm bij caves stippen staan. Als er 1 stip staat weet je dat de cave bestaat maar dat je de treasure nog niet hebt
2 stippen is cave completed
Maar bij Sanctums waar ik nog nooit geweest ben staan al wel 2 stippenquote:Op vrijdag 10 april 2026 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alle locaties, niet alleen caves zag ik.
Nu lekker aan het exploren in Hernand en ik blijf me verbazen hoe groot en mooi alles is.
En het gros van de locaties die op de kaart aangegeven staan daar ben ik nog niet eens geweest, laat staan de locaties die niet aangegeven staan, waar de beste loot ligt.
En ik zag vanaf een berg dat Hernand boven de letters ook nog een stuk grond heeft, gezien het landschap althans.
En in het westen ook nog heel veel niet ontdekt.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar bij Sanctums waar ik nog nooit geweest ben staan al wel 2 stippenIk ga even op onderzoek uit
Veel plezier met ontdekken hoeveel grond er nog boven de letters van Hernand ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |