R1 + L1 en daarna L1 en richten op de vlambare bosjesquote:Op vrijdag 10 april 2026 22:49 schreef Peejtur het volgende:
Hoe krijg ik vonkjes uit mijn zwaarden bij de focused light zodat ik bosjes in de hens kan zetten?
Ik ben wel eens in haar grot geweest, claustrofobische tunnel die ook nog eens enorm nat wasquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Haar grot is al de hele tijd leegen weet nog niet hoe ik haar daar krijg
Geen idee, maar wellicht een eerdere save laden om het nog eens te proberen?quote:Op vrijdag 10 april 2026 23:40 schreef Momo het volgende:
De missie Repair at the Kilnden Workshop is bugged bij mij. Ik liep weg van de stukken in je in elkaar moest zetten om aan de andere Kilndens te werken. Toen waren ze verdwijnen van de map, hoe moet je ze nu nog stapelen dan?
@Peejtur maakte mij attent op dt topic /spel. Is er een review van geplaatst op de FP? De beelden die ik hier zie zijn prachtig.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:54 schreef 2dope het volgende:
Ja kan een beetje geklooi zijn. Blinding flash = LB + RB, die kun je actief houden door RB ingedrukt te houden. Zolang je RB ingedrukt houdt, kun je tegelijkertijd LB indrukken/inhouden voor 'focus light' (staat dan ook rechtsonder in beeld)
Als je op PC speelt, de camera telkens in de richting houden waarin het paard beweegt en dan de "S" key ingedrukt houden.quote:Op zaterdag 11 april 2026 23:02 schreef Hetekip het volgende:
Ik krijg het legendarische paard maar niet getemd.... Wat een bullshit minigame.
Crimson Desert bereikt 4 miljoen verkochte exemplarenquote:Op zondag 12 april 2026 00:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
@:Peejtur maakte mij attent op dt topic /spel. Is er een review van geplaatst op de FP? De beelden die ik hier zie zijn prachtig.
De puzzels vind ik ook wel aids...quote:Op zondag 12 april 2026 10:31 schreef ems. het volgende:
Ik vermaak mij best met het spel maar de puzzels die je soms voor je kiezen krijgt vind ik allemaal net iets te intens. Niet per se omdat ze zo ontzettend moeilijk zijn maar het haalt de snelheid er imo een beetje uit terwijl de beloningen die je ervoor krijgt vaak niet in verhouding voelen tot de tijd en moeite die je erin moet steken.
Vaak wil ik er gewoon zsm doorheen knallen en dan prefereer ik de oplossing/volgorde/whatever even te googlen. Voor een skillpoint iig. Andere beloningen zoals geld vind ik het al helemaal niet waard.
quote:Op zondag 12 april 2026 12:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
De puzzels vind ik ook wel aids...
Ik vond het vooral klote met die pot dat je die ovens moet fixen, zit je lekker te mainquesten komt die zooi er opeens tussen.
Waar ben jij mee bezig in het spel, ik ben een beetje verveeld geraakt.quote:Op zondag 12 april 2026 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
Die puzzels vind ik juist tof, alhoewel sommige wel heel erg onduidelijk zijn.
Gisteren was ik doodmoe, dus alleen maar op de bank gelegen, maar straks en vanavond weer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |