Zou ze een partner hebben en deze verstoppen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:45 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En ze heeft het over was voor 7 personen. Wie is de 7de? De oudste dochter was toch uit huis? Dan kom ik uit op 6 personen
Nee dochter woont gewoon nog thuis... dat deze haar eigen was en afwas niet doet vind ik dan wel weer bijzonder 🤔 mijn 17 en 15 jarige kunnen ook gewoon de was aanzetten en een vaatwasser doen 🤷quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zou ze een partner hebben en deze verstoppen?
Misschien mosterd; maar de enige slachtoffers in dit verhaal blijven de 7 kinderen. Niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:58 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Niet haar keuze, ik vind JVP net zo schuldig als de andere twee aan dat poly gedoe, ze had gewoon eerst moeten kijken hoe dingen lopen, ze gaat weg bij hun vader, verhuist twee keer dan al.. dan krijgt ze haar eigen woning. Laat die jongens wennen aan het idee dat papa en mama niet meer samen zijn. Kijk hoe je relatie verloopt weekenden naar de boerderij. Nee zij moest ook in het diepe springen en hopt nu ook van huis naar huis. Ze kan hier wel degelijk wat aan doen, ze is niet gedwongen en geen slachtoffer.
Die gaat heus wel achterop.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar jim is vriendin ophalen... dumpt deze bij zijn moeder en gaat met zijn vader motor rijden? Of gaat vriendin dan achterop ook mee? Zou het best raar vinden als ik door mijn nieuwe vriend bij zijn moeder werd afgeleverd terwijl hij er vandoor gaat 🤔 dus hoop dat ze mee mag
Ik dacht dat ze iets mompelde iets over dat ze alleen de boodschappen thuis kwam brengen en meteen doorging, vandaar de jas. Maar dat op de centen en het eten letten vanaf 1 april was echt de grap van het jaar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft weer zoveel behoefte om haar aankopen te laten zien dat ze niet eens de tijd heeft genomen om haar tas af te doen en haar jas uit te doen. Het wordt steeds duidelijker dat zij heel veel plezier haalt uit kopen. En wat ze koopt maakt blijkbaar niet uit. Een pak vla kopen en zelf in kleine bakjes of glaasjes gooien komt blijkbaar niet in haar op.
Maar Maudje is toch ook zo gek als een pier als je je daarvoor laat lenen....quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:00 schreef Fietsbel26 het volgende:
Waar ik me ook mateloos aan erger (persoonlijk punt) is dat "Maudje". Dat meisje/vrouw (geen idee hoe oud ze is, jong denk ik nog) doet de schoolruns, kookt, knutselt, houdt dat gezin daar draaiende maar wordt dan MaudJE genoemd. Misschien heet ze echt zo (er zijn ook Noortjes en Floortjes) maar anders; noem haar gewoon Maud. #peaceout
Eens! En vooral omdat zij hierin geen keus hadden, moeten continu maar mee in de grillen van alle 3 de ouders.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:48 schreef Mirp het volgende:
[..]
Misschien mosterd; maar de enige slachtoffers in dit verhaal blijven de 7 kinderen. Niet meer en niet minder.
Ik mag toch hopen dat hij de financiën in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:23 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dacht ik ook weer. Ik zou hun wekelijkse boodschappen uitgaven wel willen weten... nu Dion het niet meer kan controleren.
Tsja maar als moeder het voorbeeld niet geeft? Daarom ook zo'n bende daar. Ze kan ook tegen de kinderen zeggen: ik doe de afwas en stop de was in de machine, jullie ruimen samen even het speelgoed op en dan kunnen we gaan, t is geen hoge wiskunde.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee dochter woont gewoon nog thuis... dat deze haar eigen was en afwas niet doet vind ik dan wel weer bijzonder 🤔 mijn 17 en 15 jarige kunnen ook gewoon de was aanzetten en een vaatwasser doen 🤷
Je hebt gelijk. In de herhaling hoorde ik dat ook. Maakt het m.i. nog duidelijker en triester hoe belangrijk het voor haar is om te kopen en haar aankopen te laten zien.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:56 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze iets mompelde iets over dat ze alleen de boodschappen thuis kwam brengen en meteen doorging, vandaar de jas. Maar dat op de centen en het eten letten vanaf 1 april was echt de grap van het jaar.
Denk dat Maud gewoon haar uren betaald krijgt, en voor kantoor en thuis bij M.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:11 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Maar Maudje is toch ook zo gek als een pier als je je daarvoor laat lenen....
En dat ze dan met die dure tickets blijft zitten🤣quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat bob dinsdag naar de bioscoop wilt op zijn yes day? Dat ze zelf met pretpark moet komen maar hij eigenlijk naar de mariofilm wilt? 😂🤣
Wij hebben een keer in de vakantie ieder kind een bedrag gegeven en een dag en op die dag moesten ze iets bedenken met zijn alle te doen voor dat bedrag
Was ook totaal niet wat wij vooraf bedacht hadden waar ieder kind uiteindelijk mee kwam 😂
Maar wel enorm leuk
Eigenlijk heeft bob een yes day die vooraf al vast ligt
Maar hij vraagt vaak om een pretpark dus gaat hij dat dinsdag ook doen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben ik de enige die hoopt dat bob dinsdag naar de bioscoop wilt op zijn yes day? Dat ze zelf met pretpark moet komen maar hij eigenlijk naar de mariofilm wilt? 😂🤣
Wij hebben een keer in de vakantie ieder kind een bedrag gegeven en een dag en op die dag moesten ze iets bedenken met zijn alle te doen voor dat bedrag
Was ook totaal niet wat wij vooraf bedacht hadden waar ieder kind uiteindelijk mee kwam 😂
Maar wel enorm leuk
Eigenlijk heeft bob een yes day die vooraf al vast ligt
Nee ze gaat echt wel! Maar dan heeft ze ook nog verkeerde kaartjes en is er weer van alles ergquote:Op vrijdag 3 april 2026 12:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
En dat ze dan met die dure tickets blijft zitten🤣
Jim heeft gewoon een slaapkamer buitenshuis. 😬quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:33 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik verbaas me over de diepvries appeltaart en brownies bij AM.voor de verjaardag van Jim.
Verder beweert ze het altijd heerlijk te hebben gevonden om bij haar ouders te zijn? Ik snap die lulkoek over een rotjeugd dan niet hoor.
Ze is zo verstrikt in haar eigen fantasieverhalen.
Wel fijn dat MG nu eens wat mag doen met Jim van haar. En dat Jim zo vaak daar is, eigenlijk alleen in zijn eigen huis slaapt, blijf ik idioot vinden.
Alleen maar ❓❓❓quote:Op vrijdag 3 april 2026 12:33 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik verbaas me over de diepvries appeltaart en brownies bij AM.voor de verjaardag van Jim.
Verder beweert ze het altijd heerlijk te hebben gevonden om bij haar ouders te zijn? Ik snap die lulkoek over een rotjeugd dan niet hoor.
Ze is zo verstrikt in haar eigen fantasieverhalen.
Wel fijn dat MG nu eens wat mag doen met Jim van haar. En dat Jim zo vaak daar is, eigenlijk alleen in zijn eigen huis slaapt, blijf ik idioot vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |