Maar juist JvP en Koen handelen nu in het belang van de kinderen door vanaf die bewuste - september niet samen te wonen. Dat kun je van Mies niet zeggen…..( woonde na een maand samen met de volgende )Hoe kun je dit niet zien??quote:Op donderdag 2 april 2026 22:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Exact dat, een poly beginnen is nou ook echt niet echt iets waarvan je zeker weet dat het gaat lukken.
Gelijk al die kinderen bij elkaar ook
Mcw heeft poppetjes en vervangt die ook willekeurig. Als ze maar bewegen zoals zei wil.quote:Op vrijdag 3 april 2026 00:11 schreef lila01 het volgende:
Het lijkt wel alsof de liefdes van MCW worden meegezogen in haar leven.
Dat zag je bij JvP en nu ook weer bij Tim.
En ja, het is heel vervelend dat JvP steeds moet verkassen, maar een woning vinden is niet makkelijk.
Maar de kinderen zijn weer in hun oude dorp, gaan naar hun eigen school, familie (papa) dichtbij.
Wat dat betreft hebben ze heus wel stabiliteit.
Ik weet het. Zelf geen ervaring mee maar weet van iemand die niet mochten vliegen met hun kind.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:35 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Spanje is heel streng, daar zouden ze nu geen fit to fly krijgen. Voor het land uit dan. Het land in weet ik niet.
Het ging al niet goed voor de aankoop van de boerderij (woorden van MCW). Er zijn daar meerdere keuzes gemaakt waar beter over nagedacht had kunnen worden.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:11 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat het nu niet praktisch is om met Koen samen te wonen, want de kinderen gaan naar verschillende scholen in andere plaatsen. Ik vind juist dat J in het belang van de kinderen denkt. Heel anders dan Mies, die al weer maanden samenwoont. J had toch niet kunnen voorzien dat Mies vreemd zou gaan? Dat ze halsoverkop uit de boerderie moest?
Niet haar keuze, ik vind JVP net zo schuldig als de andere twee aan dat poly gedoe, ze had gewoon eerst moeten kijken hoe dingen lopen, ze gaat weg bij hun vader, verhuist twee keer dan al.. dan krijgt ze haar eigen woning. Laat die jongens wennen aan het idee dat papa en mama niet meer samen zijn. Kijk hoe je relatie verloopt weekenden naar de boerderij. Nee zij moest ook in het diepe springen en hopt nu ook van huis naar huis. Ze kan hier wel degelijk wat aan doen, ze is niet gedwongen en geen slachtoffer.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:26 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja, maar dit is natuurlijk ook niet haar keuze. Wat moet ze dan doen?
Het is voor die kinderen niet ideaal, maar ze kan ook niet afdwingen om nu een vast huis te krijgen.
Ja t klinkt zo kleinerend! Vind ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2026 08:00 schreef Fietsbel26 het volgende:
Waar ik me ook mateloos aan erger (persoonlijk punt) is dat "Maudje". Dat meisje/vrouw (geen idee hoe oud ze is, jong denk ik nog) doet de schoolruns, kookt, knutselt, houdt dat gezin daar draaiende maar wordt dan MaudJE genoemd. Misschien heet ze echt zo (er zijn ook Noortjes en Floortjes) maar anders; noem haar gewoon Maud. #peaceout
Ik snap je. Het komt denigrerend over. Net als wanneer een man ‘vrouwtje’ zegt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:00 schreef Fietsbel26 het volgende:
Waar ik me ook mateloos aan erger (persoonlijk punt) is dat "Maudje". Dat meisje/vrouw (geen idee hoe oud ze is, jong denk ik nog) doet de schoolruns, kookt, knutselt, houdt dat gezin daar draaiende maar wordt dan MaudJE genoemd. Misschien heet ze echt zo (er zijn ook Noortjes en Floortjes) maar anders; noem haar gewoon Maud. #peaceout
Wellicht heeft ze moeite met het zijn in de openbare ruimte. J & L moeten wel naar school maar ze komt nu voor de rest helemaal niet buitens huis.quote:Op donderdag 2 april 2026 20:22 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
AM die rustig aan doet om aandacht te genereren. Want oh oh oh, wat is er toch met AM. Als ze echt bij moet komen plaats je ook niets.
Of wat iemand hierboven al zei, ze wil niet dat ze over haar verjaardag beginnen (of nog erger; dat ze moet trakteren!)
Maar gisteren nog naar de Hanos voor boodschappen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:08 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze moeite met het zijn in de openbare ruimte. J & L moeten wel naar school maar ze komt nu voor de rest helemaal niet buitens huis.
Behalve dan als het haar uitkomt qua content. Want het die geweldige bezochte signeersessies en ‘lezingen doet ze wel want ze staat juist graag in het middelpunt onze oermoeder. Komt gewoon door haar rigide planning dat ze niet zo vaak buitenshuis doorbrengt.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:08 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze moeite met het zijn in de openbare ruimte. J & L moeten wel naar school maar ze komt nu voor de rest helemaal niet buitens huis.
En vooral over hoe hij haar laat voelen 😆 maar dat de Udense besties + babies er niet meer zijn begint nu wel op te vallenquote:Op donderdag 2 april 2026 22:11 schreef Hyacinth het volgende:
Wat een verstikkende post weer van MCW over M
Alsof dat zijn taak is. Het begon goed, hij wordt 10. Het ging al gauw over naar een verhaal over haar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:18 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En vooral over hoe hij haar laat voelen 😆 maar dat de Udense besties + babies er niet meer zijn begint nu wel op te vallen
Ik bedoelde na haar verjaardag. Ze lijkt nu zoveel mogelijk thuis te willen zijn. Geen sociale interactie met ‘vreemden’ .quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:14 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Behalve dan als het haar uitkomt qua content. Want het die geweldige bezochte signeersessies en ‘lezingen doet ze wel want ze staat juist graag in het middelpunt onze oermoeder. Komt gewoon door haar rigide planning dat ze niet zo vaak buitenshuis doorbrengt.
Ik bedoelde meer, geen sociale interactie met anderen buiten het gezin om.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar gisteren nog naar de Hanos voor boodschappen?
En met ‘nu’ bedoel je na Het Incident Waar Ze Niet Over Wil Praten?
Nou dat dus, het waren 3 volwassen mensen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:58 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Niet haar keuze, ik vind JVP net zo schuldig als de andere twee aan dat poly gedoe, ze had gewoon eerst moeten kijken hoe dingen lopen, ze gaat weg bij hun vader, verhuist twee keer dan al.. dan krijgt ze haar eigen woning. Laat die jongens wennen aan het idee dat papa en mama niet meer samen zijn. Kijk hoe je relatie verloopt weekenden naar de boerderij. Nee zij moest ook in het diepe springen en hopt nu ook van huis naar huis. Ze kan hier wel degelijk wat aan doen, ze is niet gedwongen en geen slachtoffer.
Die vrouw zou in dagbehandeling moeten. Om opnieuw te leren wat een gemiddeld genomen normaal dagelijks leven is.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:26 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, geen sociale interactie met anderen buiten het gezin om.
En alleen het broodnodige zijn in de openbare ruimte. Dus kinderen wegbrengen en ophalen. En naar Hanos
Mee eens! Maar dat is natuurlijk een andere discussiequote:Op vrijdag 3 april 2026 08:39 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Die vrouw zou in dagbehandeling moeten. Om opnieuw te leren wat een gemiddeld genomen normaal dagelijks leven is.
Volgens mij heeft ze zichzelf in de jaren steeds gekker gemaakt door met die camera je leven en gezin tot 'werk' te verheven.
Nou hè, ik zag het.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk zit een van de tweeling op het speelkeukentje te ontbijten 🤦♀ en ma maar filmen
En jeuk is erger dan pijn.quote:Op vrijdag 3 april 2026 08:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat dus, het waren 3 volwassen mensen.
Volwassen genoeg om vooraf te kunnen bedenken wat als....
Maar ze moesten zich alle 3 in hun verliefde bui in de poly storten en alle kinderen moesten zich aanpassen.
Er is niemand met het hoofd op het hakblok gelegd om deze poly te starten.
Ze hadden naar mijn mening beter na moeten denken maar liefde is blind toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |