abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220496114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:44 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk veeeel te positief maar zal AM niet een deel van de istagram inkomsten in spaargeld potjes voor de kinderen hebben staan? Of zal ze alle inkomsten zelf houden?
Een tijdje terug schreef ze dat ze de hypotheek binnenkort wilde aflossen.
pi_220496124
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 18:02 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP weer verhuizen! Zo fijn steeds een nieuw huis voor die jongens! Zo verwarrend
Ja, maar dit is natuurlijk ook niet haar keuze. Wat moet ze dan doen?
Het is voor die kinderen niet ideaal, maar ze kan ook niet afdwingen om nu een vast huis te krijgen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220496142
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 19:16 schreef Wiepje het volgende:

[..]
Nee maar dit is toch al de 5e keer ofzo? Bij haar ex weg, poly normale huis, poly boerderij, tijdelijk huis, tijdelijk huis weer en nu weer tijdelijk huis. In 3 jaar tijd ofzo? Godsamme geef er dan gewoon aan toe en ga lekker 3 hoog op een flat zitten (niks mis mee) maar dat je gewoon je eigen vaste stek hebt. Maar nee we moeten fancy plekjes voor insta hebben ofzo
Ah ja, want dat is wat je graag wil voor je 3 kinderen, opgepropt in een kleine flat. Hebben we bij HVK dan weer allemaal commentaar op, geen eigen slaapkamer hebben. Die zijn daarbij vaak via een woningbouwvereniging dus heb je ook niet zomaar.
En dan nog: ze woont niet in een grote buitenwijk van een stad hè. Het dorp waar zij vandaan komt is niet bezaaid met kleine flatjes.
pi_220496162
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ingeschreven staan zou ik altijd adviseren. Je weet nooit wat er in het leven gebeurt. Voor nu zal ze waarschijnlijk teveel verdienen voor sociale huur. De woningmarkt ken ik verder niet in dat gebied.
Ik wel en die is niet gunstig. Ze woont volgens mij nu weer in het dorp waar ze met ex woonde en dat staat nogal bekend om een expatdorp te zijn. Huizen zijn daar echt belachelijk duur nu.
pi_220496172
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:20 schreef JaNeeDan het volgende:

Ben benieuwd of ze mogen vliegen.
Spanje is heel streng, daar zouden ze nu geen fit to fly krijgen. Voor het land uit dan. Het land in weet ik niet.
pi_220496186
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:46 schreef Sstt1993 het volgende:
Bob heeft een 'ja-dag' dinsdag maart Judith heeft deze al lekker autonoom ingevuld?
Ik hoop dat hij om heel veel dure dingen gaat vragen
pi_220496229
Ik keek sinds lange tijd eens bij de Jelies. Het lijkt wel of de kilo’s er bij Janneke weer aangevlogen zijn.
Lekker spul die pillenhandel.
pi_220496235
[..]
Spanje is heel streng, daar zouden ze nu geen fit to fly krijgen. Voor het land uit dan. Het land in weet ik niet.
[/quote]

Volgens mij gaan de kinderen naar K (en J) en gaan MCW en Tim voor de zoveelste keer gezel met z’n twee op liefdestrip
pi_220496289
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze zei laatst dat dat niet ging gebeuren i.v.m. de scholen van de kinderen. Voor de kinderen zou dat waarschijnlijk ook weer betekenen dat ze kamers moeten delen. Een huis met 8 slaapkamers heb je niet zomaar gevonden.
Ze hebben wel vaker het een gezegd en het ander gedaan. Zij zou toen de poly klapte ook met Koen hebben gebroken, was ook niet zo.
We gaan het zien
pi_220496301
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:31 schreef Harper het volgende:

[..]
Misschien niet zo snel. Dat had dan toch weer een stuk of 3 verhuizingen gescheeld.
Vergeet niet dat ze na de scheiding nogal haast had om bij haar liefdes in te trekken.
Exact dat, een poly beginnen is nou ook echt niet echt iets waarvan je zeker weet dat het gaat lukken.
Gelijk al die kinderen bij elkaar ook
pi_220496344
MW haae nieuwe woord is uitgespeeld’. Drie dagen Parijs uitgespeeld en vandaag de studio uitgespeeld . Zijijkt me
pi_220496366
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze hebben wel vaker het een gezegd en het ander gedaan. Zij zou toen de poly klapte ook met Koen hebben gebroken, was ook niet zo.
We gaan het zien
Het is inderdaad zo dat het nu niet praktisch is om met Koen samen te wonen, want de kinderen gaan naar verschillende scholen in andere plaatsen. Ik vind juist dat J in het belang van de kinderen denkt. Heel anders dan Mies, die al weer maanden samenwoont. J had toch niet kunnen voorzien dat Mies vreemd zou gaan? Dat ze halsoverkop uit de boerderie moest?
pi_220496381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ben benieuwd wanneer ze samen met Koen een ander huis betrekt.
Voorlopig nog niet. Heeft ze uitgelegd. Gaat nu niet, omdat de kinderen naar verschillende scholen in verschillende plaatsen gaan.
pi_220496383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Exact dat, een poly beginnen is nou ook echt niet echt iets waarvan je zeker weet dat het gaat lukken.
Gelijk al die kinderen bij elkaar ook
Mies heeft er nu ook 6 bij elkaar met die van Tim erbij. Dat is pas snel.
pi_220496405
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:26 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ja, maar dit is natuurlijk ook niet haar keuze. Wat moet ze dan doen?
Het is voor die kinderen niet ideaal, maar ze kan ook niet afdwingen om nu een vast huis te krijgen.
Ik vind bovendien dat ze het hartstikke goed doet met haar jongens. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Voor haar zal het ook niet meevallen.
pi_220496427
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:20 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW was even vergeten hoe kut de waterpokken zijn. Om vervolgens te zeggen dat de twee oudsten nul last hadden maar dat het met de twee jongsten nu ellende is.
Hoezo was ze dan vergeten hoe kut het was? Of kan ze zich haar eigen waterpokken nog herinneren?

Ben benieuwd of ze mogen vliegen.
Ze bedoelt dat het nu niet uitkomt. Net als dat de knieoperatie nu niet uitkomt. Ze wil met Timmie in de lampen hangen, zonder gedoe.
pi_220496528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 23:23 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze bedoelt dat het nu niet uitkomt. Net als dat de knieoperatie nu niet uitkomt. Ze wil met Timmie in de lampen hangen, zonder gedoe.
En dan zie ik toch overeenkomsten tussen AM en MCW.

Ze roepen allebei grote dingen, grote drama's, maar als men doorvraagt kunnen ze het niet noemen. Het hunkeren naar aandacht en vooral bevestiging straalt er vanaf!

AM kickt op de aandacht van halve dingen vertellen, aandacht vragen door drama -> Ze is zelf gaan geloven in haar online verhaal en is ernaar gaan leven. Dat is toch ook wat pubers doen?
MCW doet op een andere manier hetzelfde: Ik geloof ergens namelijk dat zij heel graag een studentenleven had gewild, maar omdat ze het niet kent heeft ze daar een verhaal bij verzonnen. Daarnaast is zowat alles waar zijn en vooral haar ouders voor stonden uit elkaar gespat. Haar reactie: Fake it Till you make it. En ook zij is gaan geloven in haar online leven met Iris en Tim en het plaatje.
En waarom? Diezelfde hunkering als AM
pi_220496548
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 23:06 schreef Lovelii2026 het volgende:
MW haae nieuwe woord is uitgespeeld’. Drie dagen Parijs uitgespeeld en vandaag de studio uitgespeeld . Zijijkt me
Volgens mij speelt ze ook al haar liefdes graag uit.

Jemig, waarom let ze er niet op hoe Tim eruit ziet met dat geshop op foto's. Wat is er met zijn hand..

En het is met recht haar kleine broertje, het is niet meer niet te zien.

Ik vindt AM de meest vreselijke influencer, en MCW is de grootste neppert.
pi_220496549
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 21:31 schreef Harper het volgende:

[..]
Vergeet niet dat ze na de scheiding nogal haast had om bij haar liefdes in te trekken.
En Timmie doet nu weer exact hetzelfde. Wat de precieze tijdlijn ook geweest mag zijn, er zat in ieder geval veel haast bij.

Glas-is-halfvol-fietsbel zegt; in ieder geval lijken zijn kinderen niet meeverhuisd te zijn naar de farm en hoeven ze hem niet gelijk fulltime te delen met 4 "vreemde" kindjes, MCW en nanny Maud/Oma Walk als het papa-tijd is.
Glas-is-halfleeg-fietsbel zegt; hij lijkt nauwelijks meer een vaderrol te spelen in het leven van zijn kinderen. Hij heeft tenslotte ook maar 24u per dag en 2 dagen weekend en al zijn tijd lijkt op te gaan aan MCW, haar kinderen, haar huishouden, haar werk (zowel JN als iedere keer mee naar de podcast) en haar uitspattingen (Spanje/Parijs/Dubai- vaak als MCW de kinderen niet heeft dan trekt ze eropuit, kan natuurlijk, maar dat betekent dan ook dat Tim dan geen tijd heeft om z'n kinderen te zien. Misschien ziet hij z'n kinderen in de tijd dat MCW ook de klaver heeft, maar dan kom ik terug op m'n glas-is-halfvol punt).
pi_220496565
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 23:11 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het is inderdaad zo dat het nu niet praktisch is om met Koen samen te wonen, want de kinderen gaan naar verschillende scholen in andere plaatsen. Ik vind juist dat J in het belang van de kinderen denkt. Heel anders dan Mies, die al weer maanden samenwoont. J had toch niet kunnen voorzien dat Mies vreemd zou gaan? Dat ze halsoverkop uit de boerderie moest?
Het gaat er in mijn reactie niet om wie er in het belang van de kinderen handelt.
Ik vind dat ze daar alle 3 niet altijd rekening mee houden.Het ging te snel van 0 naar 100( mijn mening)
Ging erom dat er werd gezegd dat ze niet samen gingen wonen volgens jvp en dat ik daarop zei dat ik jvp ook niet altijd de waarheid vind spreken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Henrike op 03-04-2026 00:04:47 ]
pi_220496570
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 23:15 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Mies heeft er nu ook 6 bij elkaar met die van Tim erbij. Dat is pas snel.
Is goed
pi_220496576
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 23:19 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik vind bovendien dat ze het hartstikke goed doet met haar jongens. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Voor haar zal het ook niet meevallen.
pi_220496597
Het lijkt wel alsof de liefdes van MCW worden meegezogen in haar leven.
Dat zag je bij JvP en nu ook weer bij Tim.
En ja, het is heel vervelend dat JvP steeds moet verkassen, maar een woning vinden is niet makkelijk.
Maar de kinderen zijn weer in hun oude dorp, gaan naar hun eigen school, familie (papa) dichtbij.
Wat dat betreft hebben ze heus wel stabiliteit.
pi_220496636
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe Michelle Tim neerzet in combinatie met haar kinderen.

Hij is overal bij, er wordt steeds maar benadrukt hoe gek te op hem zijn, hij wordt in een adem genoemd met een van zoons dat iets 'hun ding is. Zij claimt hem enorm en ik weet zeker dat zij die omgang ook forceert.

Je zou denken dat ze juist wat heeft geleerd van de breuk, maar integendeel ze stort zich gewoon weer in het volgende en neemt haar kinderen nergens in bescherming.

Ik vind die Tim ook een zak hooi, dat hij zich zo laat gebruiken voor haar social media. Leuk ook voor zijn eigen kinderen, dat hij zo in beeld komt met anderen kinderen, daar allemaal leuke dingen mee doet, op vakantie gaat en mee samen woont.
pi_220496639
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 22:42 schreef Maretakje het volgende:
Ik keek sinds lange tijd eens bij de Jelies. Het lijkt wel of de kilo’s er bij Janneke weer aangevlogen zijn.
Lekker spul die pillenhandel.
Ook haar bankrekening wordt er dikker van en dat is wat telt !

Haar ontbijt bestond uit een aantal eieren die drijven in de boter/ olie. Lekker gezond inderdaad 😒

Verder zie je ze vooral afhaalmaaltijden eten (kebab, friet , pizza) maar met de pillen kan dat blijkbaar prima . Oh nee toch niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')