Een tijdje terug schreef ze dat ze de hypotheek binnenkort wilde aflossen.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:44 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk veeeel te positief maar zal AM niet een deel van de istagram inkomsten in spaargeld potjes voor de kinderen hebben staan? Of zal ze alle inkomsten zelf houden?
Ja, maar dit is natuurlijk ook niet haar keuze. Wat moet ze dan doen?quote:Op donderdag 2 april 2026 18:02 schreef Moppie1982 het volgende:
JVP weer verhuizen! Zo fijn steeds een nieuw huis voor die jongens! Zo verwarrend
Ah ja, want dat is wat je graag wil voor je 3 kinderen, opgepropt in een kleine flat. Hebben we bij HVK dan weer allemaal commentaar op, geen eigen slaapkamer hebben. Die zijn daarbij vaak via een woningbouwvereniging dus heb je ook niet zomaar.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:16 schreef Wiepje het volgende:
[..]
Nee maar dit is toch al de 5e keer ofzo? Bij haar ex weg, poly normale huis, poly boerderij, tijdelijk huis, tijdelijk huis weer en nu weer tijdelijk huis. In 3 jaar tijd ofzo? Godsamme geef er dan gewoon aan toe en ga lekker 3 hoog op een flat zitten (niks mis mee) maar dat je gewoon je eigen vaste stek hebt. Maar nee we moeten fancy plekjes voor insta hebben ofzo
Ik wel en die is niet gunstig. Ze woont volgens mij nu weer in het dorp waar ze met ex woonde en dat staat nogal bekend om een expatdorp te zijn. Huizen zijn daar echt belachelijk duur nu.quote:Op donderdag 2 april 2026 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ingeschreven staan zou ik altijd adviseren. Je weet nooit wat er in het leven gebeurt. Voor nu zal ze waarschijnlijk teveel verdienen voor sociale huur. De woningmarkt ken ik verder niet in dat gebied.
Spanje is heel streng, daar zouden ze nu geen fit to fly krijgen. Voor het land uit dan. Het land in weet ik niet.quote:
Ik hoop dat hij om heel veel dure dingen gaat vragenquote:Op donderdag 2 april 2026 21:46 schreef Sstt1993 het volgende:
Bob heeft een 'ja-dag' dinsdag maart Judith heeft deze al lekker autonoom ingevuld?
Ze hebben wel vaker het een gezegd en het ander gedaan. Zij zou toen de poly klapte ook met Koen hebben gebroken, was ook niet zo.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze zei laatst dat dat niet ging gebeuren i.v.m. de scholen van de kinderen. Voor de kinderen zou dat waarschijnlijk ook weer betekenen dat ze kamers moeten delen. Een huis met 8 slaapkamers heb je niet zomaar gevonden.
Exact dat, een poly beginnen is nou ook echt niet echt iets waarvan je zeker weet dat het gaat lukken.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:31 schreef Harper het volgende:
[..]
Misschien niet zo snel. Dat had dan toch weer een stuk of 3 verhuizingen gescheeld.
Vergeet niet dat ze na de scheiding nogal haast had om bij haar liefdes in te trekken.
Het is inderdaad zo dat het nu niet praktisch is om met Koen samen te wonen, want de kinderen gaan naar verschillende scholen in andere plaatsen. Ik vind juist dat J in het belang van de kinderen denkt. Heel anders dan Mies, die al weer maanden samenwoont. J had toch niet kunnen voorzien dat Mies vreemd zou gaan? Dat ze halsoverkop uit de boerderie moest?quote:Op donderdag 2 april 2026 22:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaker het een gezegd en het ander gedaan. Zij zou toen de poly klapte ook met Koen hebben gebroken, was ook niet zo.
We gaan het zien
Voorlopig nog niet. Heeft ze uitgelegd. Gaat nu niet, omdat de kinderen naar verschillende scholen in verschillende plaatsen gaan.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ze samen met Koen een ander huis betrekt.
Mies heeft er nu ook 6 bij elkaar met die van Tim erbij. Dat is pas snel.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Exact dat, een poly beginnen is nou ook echt niet echt iets waarvan je zeker weet dat het gaat lukken.
Gelijk al die kinderen bij elkaar ook
Ik vind bovendien dat ze het hartstikke goed doet met haar jongens. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Voor haar zal het ook niet meevallen.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:26 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja, maar dit is natuurlijk ook niet haar keuze. Wat moet ze dan doen?
Het is voor die kinderen niet ideaal, maar ze kan ook niet afdwingen om nu een vast huis te krijgen.
Ze bedoelt dat het nu niet uitkomt. Net als dat de knieoperatie nu niet uitkomt. Ze wil met Timmie in de lampen hangen, zonder gedoe.quote:Op donderdag 2 april 2026 22:20 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW was even vergeten hoe kut de waterpokken zijn. Om vervolgens te zeggen dat de twee oudsten nul last hadden maar dat het met de twee jongsten nu ellende is.
Hoezo was ze dan vergeten hoe kut het was? Of kan ze zich haar eigen waterpokken nog herinneren?
Ben benieuwd of ze mogen vliegen.
En dan zie ik toch overeenkomsten tussen AM en MCW.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:23 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat het nu niet uitkomt. Net als dat de knieoperatie nu niet uitkomt. Ze wil met Timmie in de lampen hangen, zonder gedoe.
Volgens mij speelt ze ook al haar liefdes graag uit.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:06 schreef Lovelii2026 het volgende:
MW haae nieuwe woord is uitgespeeld’. Drie dagen Parijs uitgespeeld en vandaag de studio uitgespeeld . Zijijkt me
En Timmie doet nu weer exact hetzelfde. Wat de precieze tijdlijn ook geweest mag zijn, er zat in ieder geval veel haast bij.quote:Op donderdag 2 april 2026 21:31 schreef Harper het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze na de scheiding nogal haast had om bij haar liefdes in te trekken.
Het gaat er in mijn reactie niet om wie er in het belang van de kinderen handelt.quote:Op donderdag 2 april 2026 23:11 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat het nu niet praktisch is om met Koen samen te wonen, want de kinderen gaan naar verschillende scholen in andere plaatsen. Ik vind juist dat J in het belang van de kinderen denkt. Heel anders dan Mies, die al weer maanden samenwoont. J had toch niet kunnen voorzien dat Mies vreemd zou gaan? Dat ze halsoverkop uit de boerderie moest?
Is goedquote:Op donderdag 2 april 2026 23:15 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Mies heeft er nu ook 6 bij elkaar met die van Tim erbij. Dat is pas snel.
quote:Op donderdag 2 april 2026 23:19 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik vind bovendien dat ze het hartstikke goed doet met haar jongens. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Voor haar zal het ook niet meevallen.
Ook haar bankrekening wordt er dikker van en dat is wat telt !quote:Op donderdag 2 april 2026 22:42 schreef Maretakje het volgende:
Ik keek sinds lange tijd eens bij de Jelies. Het lijkt wel of de kilo’s er bij Janneke weer aangevlogen zijn.
Lekker spul die pillenhandel.
Maar juist JvP en Koen handelen nu in het belang van de kinderen door vanaf die bewuste - september niet samen te wonen. Dat kun je van Mies niet zeggen…..( woonde na een maand samen met de volgende )Hoe kun je dit niet zien??quote:Op donderdag 2 april 2026 22:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Exact dat, een poly beginnen is nou ook echt niet echt iets waarvan je zeker weet dat het gaat lukken.
Gelijk al die kinderen bij elkaar ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |