De kinderen gaan altijd voor, of zoiets schreef ze gisteren. De kinderen worden er echt niet minder van om wat te doen in huis (al is het alleen maar speelgoed opruimen) of om even "zoet" te spelen tot moeders klaar is met de was, de afwas of wat ze ook moet doen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:08 schreef Blossemtje_twente het volgende:
De kinderen van HVK kinderen hebben zo’n onrust, het straalt gewoon van het beeldscherm af… Pak haar mobiel gewoon eens af en ga wat doen met je kinderen. Bizar gewoon en dat filmen voegt niks toe. Dat de gemeente haar geen werkfit traject aanbiedt, gewoon weer echt “werken” 💪🏻. Zodat de kinderen ook in een taalbad terecht komen op de opvang! Zou ze goed doen, geen schadelijke beeldschermen, aan tafel eten, dat er word doorgevraagd door iemand …
Nou inderdaad, dit. Ja, ze zijn alle 3 stom geweest om er zo halsoverkop in te duiken. Maar na de breuk zie ik 2 mensen die rustig aan hebben gedaan (ondanks dat zij al een relatie hadden), en ik heb ze nooit horen zeggen dat zij niet meer samen zouden komen. En zo te zien hebben ze geleerd van hun fouten en kiezen ze, of in ieder geval JvP, nu bewust voor hun kinderen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 01:50 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Maar juist JvP en Koen handelen nu in het belang van de kinderen door vanaf die bewuste - september niet samen te wonen. Dat kun je van Mies niet zeggen…..( woonde na een maand samen met de volgende )Hoe kun je dit niet zien??
Zo te zien had ze geen schone balkes meer, mijn hemel, wat een bende in die keukenquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:17 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Dat ventje eet ook Weer lekker uit een wegwerpbakje. Op een bordje leggen is natuurlijk te veel werk
Of het levert heel veel drama op (waar ik MCW zeker voor aanzie, want het moet in haar plaatje passen) wat het contact veel moeilijker maakt, en KB kiest voor “rust”? Ik heb zelf gelukkig nog nooit met een scheiding te maken gehad, maar om me heen wel. Dan valt het me wel op dat de vrouw vaak toch een streepje voor lijkt te hebben tov de vader in omgangsregeling ed.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:27 schreef Linnen het volgende:
In het kader van de ex-poly vind ik ook heel opvallend dat Koen nauwelijks wordt aangehaald. Het zijn zijn biologische kinderen dus hij kan ook opstaan en heeft alle recht om tegen Mies te zeggen: ik wil Tim (nog) niet in de buurt van mijn kinderen.
Tim wordt hier vaak de schoothond van Mies genoemd maar ook Koen had met zijn hand op tafel kunnen slaan. Het lijkt wel alsof we hem minder verwijten omdat hij niet zo vaak met z’n kop op the gram is (behalve een keer bij J.). Dat doet hij slim
En ze heeft het over was voor 7 personen. Wie is de 7de? De oudste dochter was toch uit huis? Dan kom ik uit op 6 personenquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zo te zien had ze geen schone balkes meer, mijn hemel, wat een bende in die keuken
Niet alleen in de keuken.. wat een bende.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zo te zien had ze geen schone balkes meer, mijn hemel, wat een bende in die keuken
Vooropgesteld dat ik écht vind dat Tim veel te snel in het leven van de kinderen is toegelaten denk ik dat het nogal hypocriet zou zijn wanneer Koen daar iets van gezegd zou hebben. Hij heeft het na de scheiding van de moeder van zijn kinderen ook niet rustig aan gedaan met JvP. En dan kan je nog denken dat zij al langer in het leven van de klaver was maar het lijkt mij voor de kinderen toch weer anders wanneer er iemand is naast de ouders dan wanneer een ouder deels uit beeld is en wordt vervangen door de vrouw die er eerder gewoon bij was.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:27 schreef Linnen het volgende:
In het kader van de ex-poly vind ik ook heel opvallend dat Koen nauwelijks wordt aangehaald. Het zijn zijn biologische kinderen dus hij kan ook opstaan en heeft alle recht om tegen Mies te zeggen: ik wil Tim (nog) niet in de buurt van mijn kinderen.
Tim wordt hier vaak de schoothond van Mies genoemd maar ook Koen had met zijn hand op tafel kunnen slaan. Het lijkt wel alsof we hem minder verwijten omdat hij niet zo vaak met z’n kop op the gram is (behalve een keer bij J.). Dat doet hij slim
Als de Aldi een speeltuintje is dan welquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:11 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke moet nog maar eens benoemen dat ze in een totale uithoek woonden 🙄 Zij wil echt met haar neus bovenop de winkels wonen anders ontwikkelt ze in rap tempo straatvrees. Dat ze met haar bij elkaar geschooide bakfiets letterlijk elke kant op kon laat ze wederom achterwege. Zou ze al naar speeltuintjes in de buurt zijn geweest?
Maar ze heeft wel gezellige schattige toetjes!quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:18 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik verdien best goed maar als ik zoveel zou kopen als Sanneke zou m’n salaris zo op zijn. Bizar hoeveel zij koopt en hoe nutteloos soms. Ik kan me niet voorstellen dat ze het financieel zó goed hebben
Wanneer is die uit huis gegaan dan? Die woont daar nog gewoon hoor.. wilt niet op film enzo maar ik heb nog niets langs zien komen dat ze eruit isquote:Op vrijdag 3 april 2026 09:45 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En ze heeft het over was voor 7 personen. Wie is de 7de? De oudste dochter was toch uit huis? Dan kom ik uit op 6 personen
Dat het leven anders loopt dan je vooraf dacht is achteraf lekker oordelen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:58 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Niet haar keuze, ik vind JVP net zo schuldig als de andere twee aan dat poly gedoe, ze had gewoon eerst moeten kijken hoe dingen lopen, ze gaat weg bij hun vader, verhuist twee keer dan al.. dan krijgt ze haar eigen woning. Laat die jongens wennen aan het idee dat papa en mama niet meer samen zijn. Kijk hoe je relatie verloopt weekenden naar de boerderij. Nee zij moest ook in het diepe springen en hopt nu ook van huis naar huis. Ze kan hier wel degelijk wat aan doen, ze is niet gedwongen en geen slachtoffer.
En dat is toevallig ook hartstikke belangrijk hè!quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel gezellige schattige toetjes!
Dacht ik ook weer. Ik zou hun wekelijkse boodschappen uitgaven wel willen weten... nu Dion het niet meer kan controleren.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:18 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik verdien best goed maar als ik zoveel zou kopen als Sanneke zou m’n salaris zo op zijn. Bizar hoeveel zij koopt en hoe nutteloos soms. Ik kan me niet voorstellen dat ze het financieel zó goed hebben
Dat hij niet voor zijn moeder koos, goh ook bijzonder. AM zou vaak ritjes gaan maken om te wennen aan IJsland zei ze ooit. Nooit gezien dat ze dat deedquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:05 schreef Lodelie het volgende:
Zozo de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Maarten mag op de werkdag van Am zomaar met z'n zoon op pad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |