Schopje naar BNW.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:59 schreef Viesdik het volgende:
Alles naar George Soros..
We laten al onze bedrijven wegjatten.
Ongekende afhankelijkheid creëeren.
Stel je eens voor dat onze volledige economie draait op internationale NGO's die het niet zo hebben met onze gezondheid. Ondertussen blijven we ook onae boeren en het mkb vernietigen.
Mensen.. Focus op lokaal!!!
Koop je groenten bij de boer. Vlees bij de slager.
https://nos.nl/artikel/26(...)n-amerikaanse-handen
The name you know!quote:Op woensdag 1 april 2026 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Douwe Egberts is altijd enorm matige kwaliteit geweest. Geen idee waarom zoveel Nederlanders dat bleven drinken, maar we zouden het niet missen als het morgen uit onze supermarkten verdween.
Ook voor hetzelfde geld kan je veel betere koffie krijgen, maar geef gewoon iets meer uit en je hebt zoveel beter.
Koop nooit A-merken.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Douwe Egberts is altijd enorm matige kwaliteit geweest. Geen idee waarom zoveel Nederlanders dat bleven drinken, maar we zouden het niet missen als het morgen uit onze supermarkten verdween.
Ook voor hetzelfde geld kan je veel betere koffie krijgen, maar geef gewoon iets meer uit en je hebt zoveel beter.
Wikiquote:Douwe Egberts B.V. (merknaam Douwe Egberts, afgekort DE of D.E) was een Nederlands bedrijf. Het bedrijf werd opgericht in 1753 en werd bekend met de verwerking en verhandeling van koffie, thee en andere levensmiddelen. In 1978 is het bedrijf na een aantal stappen uiteindelijk volledig in handen gekomen van het Amerikaanse bedrijf Sara Lee.
In 2012 werd DE afgesplitst van Sara Lee en weer een zelfstandig bedrijf onder de naam D.E Master Blenders 1753 NV
Die spaarzegels zijn hun sterkste troef denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
The name you know!
Marketing is een sterk instrument
Mensen zweren bij DE, Grolsch of verkade
Een kruising tussen het borrelende Wilhelmus in hun bloed en nooit wat beters hebben geproefd
Dat klopt. Alleen de massa gaat voor een huismerk of DE.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hadden ook ooit de DRUM shag 😃quote:Op woensdag 1 april 2026 18:17 schreef AchJa het volgende:
Douwe Egberts is bijna 35 jaar lang van Sara Lee (dus in Amerikaanse handen) geweest, dus zo bijzonder is dit niet:
[..]
Wiki
ikzelf heb verschillende merken geprobeerd en blijf toch gwn terugkomen bij AH Perlaquote:Op woensdag 1 april 2026 22:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Sommigen van jullie vinden de koffie van Douwe Egberts kennelijk niet zo lekker.
Wat vinden jullie dan wel lekkere merken koffie?
Ik ben zelf niet zo'n koffiedrinker, dus ik heb er niet zo'n kijk op. Ik denk dat het vooral afhangt van de manier waarop je de koffie zet of je een smakelijk kopje koffie krijgt.
Ben een koffie drinker en een behoorlijke. Ik neem gewoon huismerk bonen, maal die en met gekookt water zet ik een kan.quote:Op woensdag 1 april 2026 22:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Sommigen van jullie vinden de koffie van Douwe Egberts kennelijk niet zo lekker.
Wat vinden jullie dan wel lekkere merken koffie?
Ik ben zelf niet zo'n koffiedrinker, dus ik heb er niet zo'n kijk op. Ik denk dat het vooral afhangt van de manier waarop je de koffie zet of je een smakelijk kopje koffie krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |