Wel gaan mekkeren over bronnen die je niet aanstaan tenzij ze iets verkondigen wat in de kraam te pas komt om vervolgens met een bijna 20 jaar oud verhaal te komen... Dat komt wel een beetje kneuzerig over hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:53 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Memri is in 1998 opgericht. Is er reden om te geloven dat ze veranderd zijn van foute vertalingen? Anders snap ik de relevantie van je punt niet echt.
Waanideeen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel gaan mekkeren over bronnen die je niet aanstaan tenzij ze iets verkondigen wat in de kraam te pas komt om vervolgens met een bijna 20 jaar oud verhaal te komen... Dat komt wel een beetje kneuzerig over hoor.
Moet ik je verwijzing naar Facebook anders nog even opnieuw posten? Want daar hoor ik je totaal niet meer over.quote:
Het interesseert me verder helemaal niks wat voor bronnen men gebruikt en hou oud ze zijn maar als je van mening bent dat ze nu nog net zo zijn als 20 jaar geleden dan heb je daar vast wel wat recentere voorbeelden van toch?quote:Waarom zou een bron van 20 jaar geleden niet gebruikt mogen worden als de feiten hetzelfde zijn? Mag de Holocaust ook niet meer gebruikt worden? Mogen we ook niks leren van de Eerste Wereldoorlog?
Geschiedenis is heel belangrijk. Behalve voor de mensen die er moeite mee hebben.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 13:53 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Memri is in 1998 opgericht. Is er reden om te geloven dat ze veranderd zijn van foute vertalingen?
Waarom quote je mijn vraag waar ik vraag of ze veranderd zijn van foute vertalingen? Misschien zou het handig zijn als je gewoon antwoord geeft op de vraag. Anders staat de discussie zo stom.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Moet ik je verwijzing naar Facebook anders nog even opnieuw posten? Want daar hoor ik je totaal niet meer over.
[..]
Het interesseert me verder helemaal niks wat voor bronnen men gebruikt en hou oud ze zijn maar als je van mening bent dat ze nu nog net zo zijn als 20 jaar geleden dan heb je daar vast wel wat recentere voorbeelden van toch?
[..]
Daarom heb ik ook oudere linkjes in mijn posts gezet.quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Waanideeen.
Waarom zou een bron van 20 jaar geleden niet gebruikt mogen worden als de feiten hetzelfde zijn? Mag de Holocaust ook niet meer gebruikt worden? Mogen we ook niks leren van de Eerste Wereldoorlog?
Geschiedenis is heel belangrijk. Behalve voor de mensen die er moeite mee hebben.
Wie is Al-Jazera en waarom zijn ze anti joods? Overigens genoeg kritische bronnen in Israel te vindenquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook oudere linkjes in mijn posts gezet.
bijvoorbeeld wanneer de Hamas een raket af schiet naast een hotel midden in een woonwijk.
Het is gewoon belangrijk om te weten hoe Hamas opereert, er zijn heel wat journalisten gesneufeld tijdens het conflict in gaza, zou me weinig verbazen als een groot aantal door Hamas over de kling is gejaagd als ze bijvoorbeeld hun misdrijven aan de wereld zouden willen laten zien.
ondertussen nog geen enkele reactie op welke informatie die ik heb gegeven die onjuist is.
Ik post informatie plus videos fotos en linkjes en ik probeer zoveel mogelijk uit een onafhankelijke bron te halen.
Veel bronnen zijn Bias bijvoorbeeld Al-Jazera is behoorlijk anti Joods en Bronnen uit israel zelf probeer ik zoveel mogelijk te mijden.
sorry er mist een Aquote:Op zaterdag 4 april 2026 17:01 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wie is Al-Jazera en waarom zijn ze anti joods? Overigens genoeg kritische bronnen in Israel te vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |