https://www.whitescreen.online/fake-windows-10-update-screen/quote:Op woensdag 1 april 2026 11:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoorde net op de radio dat je kunt zoeken naar fake windows update en dan kunt aangeven hoelang hij er over moet doen. Vind dat wel humor en ga dat zo proberen bij een collega.
Ik kende het nog niet, maar zie de humor er wel van in. Ook een handige tool om te kunnen zeggen "ik ga pauzeren!".quote:Op woensdag 1 april 2026 11:28 schreef Moonversion het volgende:
[..]
https://www.whitescreen.online/fake-windows-10-update-screen/
bestaat al jaren
Dat is een goeiequote:Op woensdag 1 april 2026 11:09 schreef junkiesietze het volgende:
Ik zei tegen een collega dat zn veter los zat, en hij keek!
Het is nog vroegquote:Op woensdag 1 april 2026 11:23 schreef Gibson88 het volgende:
Ik had het wel grappig gevonden als Danny FOK! vandaag effe een halfuurtje op zwart had gezet als 1 April grap.
Ik heb ooit een screenshot van het beeldscherm van een collega gemaakt en dat vervolgens als bureaublad op zijn computer ingesteld en al zijn icons in de prullenbak gemikt. Is hij toch een half uur mee bezig geweest...quote:Op woensdag 1 april 2026 11:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kende het nog niet, maar zie de humor er wel van in. Ook een handige tool om te kunnen zeggen "ik ga pauzeren!".
Heeft een collega ooit ook bij mij geprobeerd, maar had het direct door hehehequote:Op woensdag 1 april 2026 12:57 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ik heb ooit een screenshot van het beeldscherm van een collega gemaakt en dat vervolgens als bureaublad op zijn computer ingesteld en al zijn icons in de prullenbak gemikt. Is hij toch een half uur mee bezig geweest...
Geweldig!quote:Op woensdag 1 april 2026 14:14 schreef DJKoster het volgende:
Geen. Mijn collega's trappen helaas niet meer in de flauwe grappen die ik maak.![]()
De NOS heeft trouwens wel een mooi overzicht van alle 1 april grappen
Ik had er al een paar gehoord maar nu op een na weet ik ze allemaal.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:14 schreef DJKoster het volgende:
Geen. Mijn collega's trappen helaas niet meer in de flauwe grappen die ik maak.![]()
De NOS heeft trouwens wel een mooi overzicht van alle 1 april grappen
Godverdommequote:Op woensdag 1 april 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gezegd dat de KLB SC stopt![]()
@:hetekip
Ook wel bekend als de olifantenslurf in de kamer.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:01 schreef Bart2002 het volgende:
Omdat ik wel verwachtte dat je gulp staat open veel voorbij zou komen heb ik op kantoor de hele dag met de gulp open gelopen plus de jongeheer (XXL) uit de broek om het extra te laten opvallen. Men begrijpt dat helemaal niemand iets heeft gezegd. Dus het was een beetje saai.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |