Godverdommequote:Op woensdag 1 april 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gezegd dat de KLB SC stopt![]()
@:hetekip
Ook wel bekend als de olifantenslurf in de kamer.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:01 schreef Bart2002 het volgende:
Omdat ik wel verwachtte dat je gulp staat open veel voorbij zou komen heb ik op kantoor de hele dag met de gulp open gelopen plus de jongeheer (XXL) uit de broek om het extra te laten opvallen. Men begrijpt dat helemaal niemand iets heeft gezegd. Dus het was een beetje saai.
Die heb jij niet geschreven. Jouw Nederlands is beter.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:09 schreef Masberum het volgende:
Ik heb 78 zelf gemaakte brieven uitgeprint voor buurtgenoten en geplaatst in hun brievenbus met de mededeling dat ze gezien zijn bij het vernielen van een speeltoestel in het park. Getypt dat ze zich moeten melden voor verhoor. Benieuwd hoeveel echt naar het politiekantoor gaan in verhouding met hoeveel er niks mee doen omdat ze beseffen dat het 1 april is.
Dit is de brief trouwens en met een soort bijpassende envelop
[ afbeelding ]
Je werkt met Turken?quote:Op woensdag 1 april 2026 22:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
"Er zit iets in je snor"
Konden de vrouwelijke collega’s niet om lachen
Echt waar? Zou echt geweldige grap zijn.quote:Op donderdag 2 april 2026 00:09 schreef Masberum het volgende:
Ik heb 78 zelf gemaakte brieven uitgeprint voor buurtgenoten en geplaatst in hun brievenbus met de mededeling dat ze gezien zijn bij het vernielen van een speeltoestel in het park. Getypt dat ze zich moeten melden voor verhoor. Benieuwd hoeveel echt naar het politiekantoor gaan in verhouding met hoeveel er niks mee doen omdat ze beseffen dat het 1 april is.
Dit is de brief trouwens en met een soort bijpassende envelop
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |