Rusland is in 2021 daarmee begonnen.quote:Op woensdag 1 april 2026 17:52 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Rusland was jarenlang een trouwe en vreedzame leverancier van energie aan Europa. Totdat het regime ruzie wilde met- en sancties vanuit de EU oplegde aan dat land.
Tesla 👍quote:Nu verstook jij Poolse pallets. Hoe krijg jij die geleverd eigenlijk. Via de electrische Picnic bezorgdienst?
Dat was wel iets meer dan wat gedoe. Zeker met de kennis van nu is het onbegrijpelijk dat Europa na de invasie van de Krim e.d. niet veel sneller is begonnen met dat Russische infuus te ontmantelen…quote:Op woensdag 1 april 2026 19:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rusland is in 2021 daarmee begonnen.
Om de een of andere reden is iedereen vergeten dat de oorlog in februari 2022 is gestart.
Overigens was er daarvoor ook wel wat gedoe met Europese landen en Rusland.
[..]
Dus je bent zelf zo'n rijke boomer die een Tesla kan betalen. Ach, wat kan het jou ook schelen dat anderen lijden onder hoge energiekosten door jouw linkse stemgedrag. Rules for thee but not for me toch.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rusland is in 2021 daarmee begonnen.
Om de een of andere reden is iedereen vergeten dat de oorlog in februari 2022 is gestart.
Overigens was er daarvoor ook wel wat gedoe met Europese landen en Rusland.
[..]
Tesla 👍
In ieder geval niet met Russisch gas.
Verder doet iedereen net alsof Europa 100% lokale energie moet opwekken of helemaal niets..
Beetje rare zwartwit mening.
Ik stel alleen maar dat we breed moeten inzetten op lokale energie.
En vervolgens stuiteren verschillende Fokkers over mij heen.
FvD was al vanaf de start een stelletje Roebelhoeren.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:28 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Dus je bent zelf zo'n rijke boomer die een Tesla kan betalen. Ach, wat kan het jou ook schelen dat anderen lijden onder hoge energiekosten door jouw linkse stemgedrag. Rules for thee but not for me toch.
Je vergeet voor het gemak dat de geopolitieke spanningen voor Rusland al minimaal 10 jaar eerder speelden dan 2021. FVD heeft hier nog nadrukkelijk voor gwaarschuwd. Maarja redelijkheid krijgt tegenwoordig het label 'extreem-rechts'. De oorlog met Rusland is 100% door jullie zelf uitgelokt.
Je hebt 0 bewijs alleen geklets.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
FvD was al vanaf de start een stelletje Roebelhoeren.
Wat dacht je, laat ik maar frontaal in de aanval gaan?quote:Op woensdag 1 april 2026 19:28 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Dus je bent zelf zo'n rijke boomer die een Tesla kan betalen. Ach, wat kan het jou ook schelen dat anderen lijden onder hoge energiekosten door jouw linkse stemgedrag. Rules for thee but not for me toch.
Je vergeet voor het gemak dat de geopolitieke spanningen voor Rusland al minimaal 10 jaar eerder speelden dan 2021. FVD heeft hier nog nadrukkelijk voor gwaarschuwd. Maarja redelijkheid krijgt tegenwoordig het label 'extreem-rechts'. De oorlog met Rusland is 100% door jullie zelf uitgelokt.
https://www.marktplaats.n(...)co-inclusief-montagequote:Op woensdag 1 april 2026 17:31 schreef capricia het volgende:
Oh mensen. Dit gaat hel worden voor iederen met stadsverwarming, warmtenet etc.
Zoals wij.
In november zetten ze de prijs vast voor het hele komende jaar. Gebaseerd op...de gasprijs.
Heb je ooit nagedacht over voorzet ramen?quote:Op woensdag 1 april 2026 18:31 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Flatwoningen uit 1965 hebben vaak enkelglas in een of meerdere kamers en energielabel E. Met dure stadsverwarming erbij is dit niet leuk.
Dat is kenmerkend voor hem.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:36 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dan heb je mijn berichten niet gelezen.
Wat een slim idee!quote:Op woensdag 1 april 2026 19:48 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Heb je ooit nagedacht over voorzet ramen?
VVD is niet rechts te noemen zie al hun uitgevoerde linkse wanbeleid. Waaronder asielimmigratie. In de EU zitten VVD en D66 ook in één partij samen.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het is natuurlijk knettergek, dat de EU en Nederland onder leiding van Greenpeace evangelisten Samsom en Timmermans wetten hebben gemaakt die eisten dat de energiemarkt geprivatiseerd moest worden. Omdat ze er van overtuigd waren, dat dan iedereen overal goedkope windturbines en zonnepanelen zouden gaan bouwen, zodat we al die smerige kolen-, aardgas- en kerncentrales binnen de kortste keren konden sluiten. En ondertussen gelooft de meerderheid van de bevolking dat ook.
Dat is ook waarom groene mensen links stemmen en de rest van de bevolking steeds rechtser. Want voor een sociaal beleid moet je niet meer bij links zijn, daar hebben ze het zelden over. Waardoor de (extreem rechtse) nu ook beloven dat ze kei sociaal zijn, in de wetenschap dat ze dat nooit uit hoeven te voeren en achter de schermen gewoon kneiterrechts kunnen blijven.
En daarom moeten we nu bij rechts (de VVD) zijn voor een door de regering gereguleerde energiemarkt met kerncentrales, zodat er straks ook nog steeds overal stroom uit het stopcontact komt en niet alleen in de zomer als het weer meezit.
Kortom, de omgekeerde wereld en de belangrijkste reden waarom mensen (terecht) de draak steken met links.
Ik zou eerder zeggen, dat D66 ook heel rechts is.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:13 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
VVD is niet rechts te noemen zie hun uitgevoerde wanbeleid. In de EU zitten VVD en D66 ook in één partij samen.
Ja je handje ophouden is tegenwoordig rechts heb ik begrepen.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
Het is natuurlijk knettergek, dat de EU en Nederland onder leiding van Greenpeace evangelisten Samsom en Timmermans wetten hebben gemaakt die eisten dat de energiemarkt geprivatiseerd moest worden. Omdat ze er van overtuigd waren, dat dan iedereen overal goedkope windturbines en zonnepanelen zouden gaan bouwen, zodat we al die smerige kolen-, aardgas- en kerncentrales binnen de kortste keren konden sluiten. En ondertussen gelooft de meerderheid van de bevolking dat ook.
Dat is ook waarom groene mensen links stemmen en de rest van de bevolking steeds rechtser. Want voor een sociaal beleid moet je niet meer bij links zijn, daar hebben ze het zelden over. Waardoor de (extreem rechtse) nu ook beloven dat ze kei sociaal zijn, in de wetenschap dat ze dat nooit uit hoeven te voeren en achter de schermen gewoon kneiterrechts kunnen blijven.
En daarom moeten we nu bij rechts (de VVD) zijn voor een door de regering gereguleerde energiemarkt met kerncentrales, zodat er straks ook nog steeds overal stroom uit het stopcontact komt en niet alleen in de zomer als het weer meezit. De energiemarkt zoals links hem wil zien is zo groen omdat we het energieverbruik drastisch reduceren. Terug naar de natuur.
Kortom, de omgekeerde wereld en de belangrijkste reden waarom mensen (terecht) de draak steken met links.
Noem beleid van D66 dat rechts is dan.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen, dat D66 ook heel rechts is.
De vraag in dit topic zou dan imo zijn, is het omlaag brengen van het brandstofverbruik links of rechts?quote:Op woensdag 1 april 2026 20:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen, dat D66 ook heel rechts is.
Ik vind het leuk bedacht.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
En daarom moeten we nu bij rechts (de VVD) zijn voor een door de regering gereguleerde energiemarkt met kerncentrales, zodat er straks ook nog steeds overal stroom uit het stopcontact komt en niet alleen in de zomer als het weer meezit. De energiemarkt zoals links hem wil zien is zo groen omdat we het energieverbruik drastisch reduceren. Terug naar de natuur.
Je zou in dit topic kunnen onderscheidenquote:Op woensdag 1 april 2026 20:21 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De vraag in dit topic zou dan imo zijn, is het omlaag brengen van het brandstofverbruik links of rechts?
Hoe ga je dat bewerkstelligen, door marktwerking, benzinebonnen of verboden?
Net zoals Wilders daarvoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:58 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jetten is dan oprecht ook gewoon een egocentrische hufter. Gewoon een sukkeltje die door de NPO zwaar gepusht is in debatten en nu vier jaar het land mag verkloten met z'n minderheidskabinet.
Dan ben ik in dit opzicht extreem linksquote:Op woensdag 1 april 2026 20:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zou in dit topic kunnen onderscheiden
Links: Inzet op besparing van brandstof om de schaarste te verminderen, en investeren in alternatieven zodat we met minder kunnen.
Rechts: De gratis geld kraan openzetten zodat we kunnen doorverbranden alsof er niks aan de hand is, en daarmee vooral prijzen en schaarste opdrijven.
Warmte ja. Maar stroom kost me echt iets van tussen de 15 en 20 euro (ultravariabel contract). Zelfs als dat keer drie gaat nog niet een heel groot issue.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit is voor warmte alleen of ook stroom?
Kan het niet vergelijken. Want EV en laadpaal op de oprit.
Dat is dan wel een pauper huurflatje.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:31 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Flatwoningen uit 1965 hebben vaak enkelglas in een of meerdere kamers en energielabel E. Met dure stadsverwarming erbij is dit niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |