Onbetrouwbaar, Rusland heeft meermaals de gaslevering als wapen gebruikt tegen afnemende landen.quote:Op woensdag 1 april 2026 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Goedkoop en betrouwbaar. Wat mij betreft starten we morgen de import weer op.
Dat jij dit zegt is er één ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Aardig wat rode vlaggen zie ik hier.
Niet betrouwbaars aan. Ze gebruiken het als wapen en chantagemiddel.quote:Op woensdag 1 april 2026 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Goedkoop en betrouwbaar. Wat mij betreft starten we morgen de import weer op.
Hoe hoger de prijs/hoe langer dit duurt, hoe creatiever men gaat worden om voor alternatieven te zoeken. Of eventueel wel massaal bij onze buurlanden gaan tanken. Zal dat geen misgelopen inkomsten zijn?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar dat gaat ten koste van andere zaken. Dus dat gaan eisen is weinig anders dan je hand ophouden bij de gemeenschap.
Bij onze buurlanden wordt het ook duurder, gezien er schaarste is.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:30 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Hoe hoger de prijs/hoe langer dit duurt, hoe creatiever men gaat worden om voor alternatieven te zoeken. Of eventueel wel massaal bij onze buurlanden gaan tanken. Zal dat geen misgelopen inkomsten zijn?
Maar het startpunt is al lager dus de hogere prijzen daar zullen ook lager zijn dan de hogere prijzen hier.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij onze buurlanden wordt het ook duurder, gezien er schaarste is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:58 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jetten is dan oprecht ook gewoon een egocentrische hufter. Gewoon een sukkeltje die door de NPO zwaar gepusht is in debatten en nu vier jaar het land mag verkloten met z'n minderheidskabinet.
Proestquote:Op woensdag 1 april 2026 08:12 schreef KareldeStoute het volgende:
Ook deze crisis laat weer zien hoe verdomde belangrijk de energietransitie is. Je wilt van zowel Rusland als het Midden-Oosten als Amerika niet langer afhankelijk zijn…
quote:
Wat wou jij dan, olie in je tuin boren ?quote:
Daar boren ze al 70 jaar gas.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat wou jij dan, olie in je tuin boren ?
Jij denkt dat je met de energietransitie van Nederland een autarkie kan maken ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2026 08:12 schreef KareldeStoute het volgende:
Ook deze crisis laat weer zien hoe verdomde belangrijk de energietransitie is. Je wilt van zowel Rusland als het Midden-Oosten als Amerika niet langer afhankelijk zijn…
Waarom wil je zo graag de verslaafde uithangen als er een alternatief is?quote:Op woensdag 1 april 2026 08:41 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij denkt dat je met de energietransitie van Nederland een autarkie kan maken ofzo?
Omdat ik realistisch ben en niet op een roze wolk zit.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag de verslaafde uithangen als er een alternatief is?
Ja, dat moet Europa.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Rusland staat te trappelen om Europa te voorzien van goedkope olie, gas en LNG. Voorraad te over. Gaat Europa zich echt omwille van wat principes over een paar afvallige, overwegend Russische provincies, in een dreigende economische crisis willen storten?
Nee hoor, die is gewoon nog bezig.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat ik realistisch ben en niet op een roze wolk zit.
De energietransitie is één grote mislukking.
Zon en wind zijn instabiele factoren, duur en slopen de natuur.
Als je een alternatief zoekt zal je richting kernfusie moeten gaan.
Ja zeker is die bezig en er komt geen donder van terecht.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, die is gewoon nog bezig.
Het is nogal junkenpraat van mensen die niks willen veranderen.
https://www.reuters.com/b(...)ar-boost-2026-03-31/quote:Op woensdag 1 april 2026 08:53 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat ik realistisch ben en niet op een roze wolk zit.
De energietransitie is één grote mislukking.
Zon en wind zijn instabiele factoren, duur en slopen de natuur.
Als je een alternatief zoekt zal je richting kernfusie moeten gaan.
Dat zou de VS nou nooooooit doen.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:00 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Niet betrouwbaars aan. Ze gebruiken het als wapen en chantagemiddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |