Dat houdt Frankrijk tegen met hun vetorecht. De horeca daar verdient er namelijk goud geld aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:59 schreef Nicksanders het volgende:
Gaan ze dan ook niet verhuizen naar straatsburg en terug? Of valt dat buiten het rantsoen?
Sommigen verkopen graag hun kont aan de Russen voor een tank goedkope benzine.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je denkt dat ze niet de marktprijs gaan reken voor de fossiele brandstoffen ja? En daarmee financieren we Ruslands toekomstige aanval op de Baltische Staten en eventueel Finland en Polen, oftwel een oorlog met ons.
Of autoloze midweek.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:46 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb deze week bij mijn 3 havo en vwo klasjes onder het thema energie vast de geesten rijp gemaakt voor de autoloze zondag.
Ik denk dat er zelfs uzers zijn die het kontje van hun moeder verkopen als ze voor ¤1,50 per liter euro 95 kunnen tanken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sommigen verkopen graag hun kont aan de Russen voor een tank goedkope benzine.
En hoe gaan we dan die elektriciteit maken?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:25 schreef Tengano het volgende:
Gewoon alle benzine auto's zo snel mogelijk ombouwen naar electrisch.
We krijgen toch nieuwe kerncentrales?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:13 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
En hoe gaan we dan die elektriciteit maken?
Over 20 jaar misschienquote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We krijgen toch nieuwe kerncentrales?
Ahhh het is de schuld van Jetten die er een week zit in plaats van Trump die een illegale aanval is gestart op Iran dat decennia getraind heeft op het sluiten van hun straat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het is makkelijker om de schuld bij Trump of, zoals nu het geval is, bij het volk neer te leggen.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee en de eerste waarschuwing was al in 2022. Zorg gewoon dat de zaken op orde zijn. Niet alleen Europa, maar ook Jetten heeft de afgelopen weken wel aangetoond dat behalve het gelikte meneertje spelen hij bijzonder weinig kan.
Maar hoe lang gaat het duren om de vergunning te verlenen en ze te bouwen? En met twee van ongeveer een gigawatt gaan we het niet redden. Met 4 van 1,5 Gigawatt misschien wel, als we ook opslag hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We krijgen toch nieuwe kerncentrales?
Weer zo mafkees die niet verder kijkt en lees .quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kiezen voor benzine/diesel is voor een groep ook gewoon een keuze. Elektrisch is niet handig voor iedereen, maar er is zeker een grote groep die nu nog met diesel/benzine rijd die er verstandig aan zou doen om toch eens te kijken naar elektrisch.
https://www.autotrack.nl/(...)citeit-2020-58872086
13k, heb je een prima elektrische auto.
Als je zelf een elektrische laadpaal kunt hebben (kan niet iedereen, snap ik)
Gaat 15.000km bij 17kwh/100L je ongeveer 722euro kosten
Voor diezelfde hoeveelheid bij 7l/100km ben je ongeveer 2400euro kwijt als je ¤2,30 per liter betaald.
Als je dan zelf zonnepanelen hebt en voor ongeveer 4-6 maanden een groot deel van de zonnenergie kunt gebruiken voor het laden word het helemaal interessant.
Weet wat beters ga je melden bij het leger.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:24 schreef tjoptjop het volgende:
Hopelijk leidt het tot de regimeval in Iran, daar heb ik graag wat meer fietstochtjes en een extra trui aan in huis voor over![]()
Ok, het energiebeleid van de EU en Nederland zijn debiel, maar met een Nexit help je onze hele economie om zeep. Want wij verdienen ons geld door via Rotterdam de spullen van en voor de EU te importeren en exporteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:41 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Weer zo mafkees die niet verder kijkt en lees .
Nee waar ik zit zijn geen laadpalen.
Er gaat geen stroom van zonnepanelen mogelijk .
En dus blijft het een brandstof auto.
In de hele dorp zijn maar 4 laad palen wij de winkels .
Steden is totaal wat anders , naar dorpen is er geen infrastructuur.
Iets wat onze achterlijke kabinet jaren terug had moeten weten als ze eerste informatie gaan uitzoeken .
Nee onze kabinet krijgt opdracht van Brussel .
We maken een wetje aan en daarna is het een maatschappelijk probleem geworden.
We zitten met ja knikkers en imbecielen in de tweede kamer.
Nexit graag.
Daarom ben ik voor FvD die wilt nog steeds een nexit en nuts voorzieningen terug naar overheid gaat.
Dat er een alien lover tussen zit in de partij.
Wel het is geen God complex zoals rutte en Jetten
Probeer de straat van Hormuz eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:44 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
.
Kan de hele wereld rond met mijn boot wat een woning is .
Topidee.quote:
Maak je dan maar eerder druk om Suez. De Perzische Golf is een grote baai maar verder voor navigatie niet heel belangrijkquote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Probeer de straat van Hormuz eens.
Laten we daar eens mee beginnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:59 schreef Nicksanders het volgende:
Gaan ze dan ook niet verhuizen naar straatsburg en terug? Of valt dat buiten het rantsoen?
Dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Rusland staat te trappelen om Europa te voorzien van goedkope olie, gas en LNG. Voorraad te over. Gaat Europa zich echt omwille van wat principes over een paar afvallige, overwegend Russische provincies, in een dreigende economische crisis willen storten?
Kunnen ze ongestoord op de snelweg gaan liggen voor de verandering.quote:
Maar jij bent dan ook de Mark Rutte van Poetin.quote:Op woensdag 1 april 2026 00:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat.
Goedkoop en betrouwbaar. Wat mij betreft starten we morgen de import weer op.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok, het energiebeleid van de EU en Nederland zijn debiel, maar met een Nexit help je onze hele economie om zeep. Want wij verdienen ons geld door via Rotterdam de spullen van en voor de EU te importeren en exporteren.
Maar dat geloof je toch niet, dus waar doe ik moeilijk over.
Dat was ook al voor het bestaan van de EU het geval en zal ook zonder de EU het geval blijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ok, het energiebeleid van de EU en Nederland zijn debiel, maar met een Nexit help je onze hele economie om zeep. Want wij verdienen ons geld door via Rotterdam de spullen van en voor de EU te importeren en exporteren.
Het zit iets ingewikkelder. Er is genoeg over te vinden om te lezen.quote:Op woensdag 1 april 2026 00:53 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
[..]
Dat was ook al voor het bestaan van de EU het geval en zal ook zonder de EU het geval blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |