Een hele goede vraag. Ik weet het antwoord niet, zeker niet op de wat langere termijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk in Japan? Die zijn ook in hoge mate afhankelijk:
[ afbeelding ]
Een biljart:quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:58 schreef BEFEM het volgende:
Kunnen we in dit topic de juiste benaming gebruiken, mijn autisme kan het niet aan. Het is biljoen. Geen biljard of triljard.
Ik verwacht een warm gesprek vol liefde en medemenselijkheid.quote:
Ach als Rutte je kont kust bij alles wat je uitademt is het toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bizar hoe mensen als Rubio, Trump en Hegseth denken dat de NAVO een soort hooliganclub is waarop je terug kan vallen als je ruzie met anderen hebt.
Een ruzie die je notabene zelf gezocht hebt.
Daarvoor ook al hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ach als Rutte je kont kust bij alles wat je uitademt is het toch niet zo raar?
Doodstrafquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik verwacht een warm gesprek vol liefde en medemenselijkheid.
Ja dat had ik ook gezien, Otsma Jehudit Hij draagt een broche van een strop.quote:
Je kunt vandaag de dag echt zien dat religie het beste in de mens naar boven brengt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gezien, Otsma Jehudit Hij draagt een broche van een strop.
[ afbeelding ]
Dat wel, maar vergeet niet dat Japan op de 3e plaats staat in het rijtje van economische grootmachten, dus hun energie verbruik zal aanzienlijk zijn. Dit kan echt desastreus uit gaan pakken voor het land, ze zouden zomaar eens flink kunnen dalen op de wereldranglijst als dit niet snel word opgelost want ondanks die enorme reserves houden ook zij het geen jaar uit zonder nieuwe aanvoer.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Japan heeft behoorlijk wat voorraden. Zuid Korea echter:
https://oilprice.com/Late(...)ons-in-35-Years.html
https://www.koreatimes.co(...)-oil-supply-concerns
Wat een fijne man moet dat zijn joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of die hebben gezien hoe het spelletje gespeeld wordt en gaan lekker meespeculeren op de beurs, de oliehandel ligt toch stil.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De iraanse president heeft aangegeven open te staan voor onderhandelingen. Ik denk dat dit het nieuws is waarop de beurzen een sprong maakte.
Er is echter al bekend dat hij daar niet over bepaald, maar het laat wel een kloof zien in Iran tussen de verschillende partijen.
Het is jammer dat de Iraanse geheime dienst niet zo goed is als de Mossad.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik grap altijd tegen vrienden dat als Japan weer militair ontwaakt we echt bang moeten wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:20 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dat wel, maar vergeet niet dat Japan op de 3e plaats staat in het rijtje van economische grootmachten, dus hun energie verbruik zal aanzienlijk zijn. Dit kan echt desastreus uit gaan pakken voor het land, ze zouden zomaar eens flink kunnen dalen op de wereldranglijst als dit niet snel word opgelost want ondanks die enorme reserves houden ook zij het geen jaar uit zonder nieuwe aanvoer.
Er gaan trouwens ook daar stemmen op om veel meer te gaan investeren in het eigen leger, aangezien ook Japanners in toenemende mate van mening zijn dat ze niet langer op de VS kunnen vertrouwen mochten ze aangevallen worden door N-Korea of China.
Israel heeft ook al eerder Hamas onderhandelaars gebombardeerd in een appartement in Qatar. Ze willen helemaal niet onderhandelen, ze willen gewoon hun zin krijgen. Dat is gewoon hun modus operandi, van zowel Israel als van de VS. Als Rusland het zou kunnen zouden ze dat ook doen.quote:
Bommetje op Hiroshima en Nagasaki en ze zijn weer koestquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik grap altijd tegen vrienden dat als Japan weer militair ontwaakt we echt bang moeten worden
Die moderne manga-lezende kantoor generatie is misschien wel een hele ongewone periode als je in de toekomst naar de geschiedenisboeken kijkt
Is dit niet ook de reden waarom China zo hard bezig is met de marine omdat Japan al flink aan het vernieuwen/uitbreiden is, die dat waarschijnlijk weer als antwoord op China doenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik grap altijd tegen vrienden dat als Japan weer militair ontwaakt we echt bang moeten worden
Die moderne manga-lezende kantoor generatie is misschien wel een hele ongewone periode als je in de toekomst naar de geschiedenisboeken kijkt
Beetje dit idee.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje dit idee.![]()
https://youtube.com/shorts/pl_cUK6Vk5c?is=ONqok1iqopRsR2mi
Nee, China wil het grootste lulletje van de wereld. En heeft derhalve de grootste marine.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dit niet ook de reden waarom China zo hard bezig is met de marine omdat Japan al flink aan het vernieuwen/uitbreiden is, die dat waarschijnlijk weer als antwoord op China doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |