abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220475089
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Brent olie naar 119 dollar per vat :9
Waar? Ik zie $106,70 per vat.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220475092
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Nogmaals ik geef ze 100% gelijk alleen ik hoop dat ze weten wat ze doen. Niet dat wij straks de zure vruchten plukken van onze eigen stoerdoenerij. Er zijn zoveel manieren waarop het potentieel kan backfiren dat je je af kan vragen of het de moeite waard is die lui in Washington van repliek te dienen.
Als je de peilingen een beetje volgt zit die Trump daar toch niet lang meer.
Daar hopen ze waarschijnlijk ook op.
Tevens zal dat groenland akkefietje wel meespelen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220475095
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:12 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Bukken voor Amerika is gewoon bukken voor Amerika. Valt niet goed te praten. Is geen excuus voor.
Als je een kwartje geeft en niet hoeft te bukken kun je daar beter voor kiezen dan de confrontatie vol aangaan en alsnog keihard in je reet genomen worden.

We hebben miljarden aan vliegtuigen en wapens van allerlei makelaardij uit De VS welk belang hebben wij er bij om ze tegen ons in het harnas te jagen? Moet je daar niet eerst wat meer voor op eigen benen staan :X

We hebben het tevens zelf zover laten komen dat we moeten 'bukken' om in jouw terminologie te blijven. Dat vergt tijd en inspanning om onder dat juk vandaan te komen.
blablablabla
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:21:00 #104
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220475096
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
quote:

[..]
oilprice.com.

Ik gok verschillende contracten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220475102
quote:

[..]
Zat ook al te kijken.

blablablabla
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:21:55 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220475103
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
[..]
oilprice.com.

Soort Trivago voor olie :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:22:44 #107
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220475108
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Zat ook al te kijken.

[ afbeelding ]
Dat is het contract voor juni.
pi_220475125
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:20 schreef Elan het volgende:

[..]

We hebben miljarden aan vliegtuigen en wapens van allerlei makelaardij uit De VS welk belang hebben wij er bij om ze tegen ons in het harnas te jagen? Moet je daar niet eerst wat meer voor op eigen benen staan :X

Iran stond meer dan 40 jaar geleden voor precies dezelfde vraag.
  Forum Admin dinsdag 31 maart 2026 @ 16:25:45 #109
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220475132
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor, dat ze veel voor ons gedaan hebben betekent niet dat we nu op elke oorlogszuchtige hersenscheet maar "Yes sir!" moeten roepen. Morgen wordt Trump wakker met weer een ander kutidee en worden wij zeker opnieuw uitgemaakt voor van alles en nog wat omdat we niet gelijk opspringen om te helpen, doei.

Buiten dat dit natuurlijk ook een kléin beetje het resultaat is dat je krijgt als je je bondgenoten als president openlijk gaat beledigen en uitmaken voor lafaards in vorige oorlogen waarbij diezelfde bondgenoten óók militairen verloren hebben.
Dat niet alleen, de Amerikanen van die tijd (en dan praat ik over hun regering en ambtenarij) is van een hele andere orde dan de clownshow die er nu zit.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220475137
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
[..]
oilprice.com.

Als Trump z'n aanval/inname van Kharg Island doorzet gaat ie nog wel een heel stuk omhoog.
pi_220475222
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat niet alleen, de Amerikanen van die tijd (en dan praat ik over hun regering en ambtenarij) is van een hele andere orde dan de clownshow die er nu zit.
Daarnaast was het misschien een heel ander verhaal geweest als wij vanaf het begin hierbij betrokken waren. Maar dat hebben ze (bewust) niet gedaan, dan moet je niet nu gaan janken.
  Forum Admin dinsdag 31 maart 2026 @ 16:38:18 #112
pi_220475238
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:36 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Daarnaast was het misschien een heel ander verhaal geweest als wij vanaf het begin hierbij betrokken waren. Maar dat hebben ze (bewust) niet gedaan, dan moet je niet nu gaan janken.
Bizar hoe mensen als Rubio, Trump en Hegseth denken dat de NAVO een soort hooliganclub is waarop je terug kan vallen als je ruzie met anderen hebt.

Een ruzie die je notabene zelf gezocht hebt. _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220475248
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:36 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Dan hadden we het nog niet goed gedaan. Dezelfde administratie geeft ons ook de schuld van Irak, daar hadden we harder nee moeten zeggen tegen de VS zodat ze niet gingen binnen vallen.

Hadden we wel vanaf het begin mee gedaan dan was de hogere olie prijs waarschijnlijk ook gewoon onze schuld geweest. Europa kan weinig goed doen bij de VS.
pi_220475268
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
FBI CIA NATO SPECIAL ONE MAGA gazant van beroep en forummod in zijn vrije tijd _O_
blablablabla
  Forum Admin dinsdag 31 maart 2026 @ 16:43:21 #115
pi_220475283
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:41 schreef Elan het volgende:

[..]
FBI CIA NATO SPECIAL ONE MAGA gazant van beroep en forummod in zijn vrije tijd _O_
Eerder DEVGRU, da's nu een stuk relevanter.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:45:41 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220475305
quote:
80s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Gravy Seals, Meal Team Six _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Forum Admin dinsdag 31 maart 2026 @ 16:46:20 #117
pi_220475316
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:45 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Gravy Seals, Meal Team Six _O_
pi_220475348
quote:
80s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Thank You for Your Service
blablablabla
  dinsdag 31 maart 2026 @ 16:50:32 #119
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220475395
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Benieuwd waar dit mantra vandaan komt. Vorig jaar was tijdens De NAVO top in juni het mantra nog zoveel mogelijk Trump pijpen omdat we zonder militaire steun uit De VS helemaal nergens zouden zijn in geval van een ernstig conflict .
You break it, you fix it, Europa heeft helemaal niet om deze shit gevraagd dus waarom moeten wij het dan oplossen? Plus dat gedreig en de constante stroom aan beledigingen vanuit het Witte Huis zal menig Europees politicus inmiddels ook wel flink de neus uitkomen.

In Italië neemt de druk op Meloni trouwens met de dag toe om eenzelfde statement als Spanje en Frankrijk te maken en ik zie het er binnenkort ook gewoon van komen dat ze dit doet, zeker nu dat gevalletje met Sicilië vandaag naar buiten is gekomen.
pi_220475434
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]
We zijn toch dat NAVO-lidmaatschap met elkaar aan gegaan. Ik zeg niet dat je dus maar overal in moet stappen qua oorlog, maar je luchtruim niet ter beschikking stellen is wel ontzettend onsolidair.
Dan hadden ze hun bondgenoten vooraf maar moeten inlichten.
Ik mag hopen dat meer Europese landen zich laten inspireren door bijvoorbeeld Spanje of Frankrijk. Dan zal die Trump eindelijk eens weten waar zijn jarenlange getier op en zijn gedreig richting z'n eigen bondgenoten toe leidt. En ik mag ook hopen dat Rutte hieruit zijn conclusies trekt. Hij zit er als SG niet alleen om een idioot de kont te likken, hij zit er ook om de belangen van (nagenoeg) alle andere bondgenoten te overwegen. De wereldeconomie dreigt compleet te flippen vanwege deze idioterie, brandstoflevering loopt voor een groot gedeelte wereldwijd vast, en dat zouden de Europese landen zomaar moeten pikken?

WITH TRUMP, THE USA OF A HAS DEVELOPED ITSELF INTO AN UNRELIABLE AND DANGEROUS ALLY.
EUROPE WILL NOT FORGET.
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220475440
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:34 schreef Perrin het volgende:
Polen bewaart graag wat Patriots voor onszelf.

[ x ]
ik denk dat Trump liefhebber president navroçki daarmee wel akkoord gaat, maar aangezien hij de afgelopen maanden alles heeft lopen blokkeren wat premier Tusk voorstelde doet premier Tusk nu hetzelfde en blokkeert dat verzoek
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220475443
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Benieuwd waar dit mantra vandaan komt. Vorig jaar was tijdens De NAVO top in juni het mantra nog zoveel mogelijk Trump pijpen omdat we zonder militaire steun uit De VS helemaal nergens zouden zijn in geval van een ernstig conflict .
We zijn er achter gekomen dat we niet meer op de VS kunnen rekenen...

Trump roept bovendien de hele tijd dat hij zonder de NAVO-bondgenoten kan en dat ze enkel speelgoed hebben...

Hoezo moet dan Italië het riskeren om aanvallen van de VS op Iran vanuit Italië goedkeuren?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220475504
https://www.ad.nl/binnenl(...)jnzen-niet~ae41f64f/

quote:
Het verbruik van energie en brandstof in Europa - en dus ook in Nederland - móét omlaag. Dat schrijft de Europese Commissie in een brief aan de energieministers van de lidstaten. Vooral de transportsector moet minder brandstof verbruiken, vindt Brussel. Maar ook het woon-werkverkeer staat ter discussie.

De brief is in handen van deze site. Dan Jørgensen, de Deense Eurocommissaris voor Energie, schrijft aan de 27 lidstaten dat de EU zich moet voorbereiden op een langdurige verstoring van de olietoevoer. Door de sluiting van de Straat van Hormuz dreigt een groot tekort aan geraffineerde olieproducten, zoals vliegtuigbrandstof en diesel.

Jørgensen: ‘Gezien de huidige situatie worden de lidstaten verzocht de bevordering van vraagbesparende maatregelen te overwegen, in overeenstemming met hun noodplannen, met bijzondere aandacht voor de transportsector.’
Meer thuiswerken

Hij verwijst in zijn brief naar het tienpuntenplan dat het Internationaal Energie Agentschap (IEA) onlangs naar buiten bracht. Dat suggereert bijvoorbeeld dat mensen gestimuleerd moeten worden om meer thuis te werken en vaker het ov te pakken.
pi_220475545
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:50 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
You break it, you fix it, Europa heeft helemaal niet om deze shit gevraagd dus waarom moeten wij het dan oplossen? Plus dat gedreig en de constante stroom aan beledigingen vanuit het Witte Huis zal menig Europees politicus inmiddels ook wel flink de neus uitkomen.

In Italië neemt de druk op Meloni trouwens met de dag toe om eenzelfde statement als Spanje en Frankrijk te maken en ik zie het er binnenkort ook gewoon van komen dat ze dit doet, zeker nu dat gevalletje met Sicilië vandaag naar buiten is gekomen.
wat is er naar buiten gekomen?
pi_220475555
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:50 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Dat fixen werkt uiteindelijk twee kanten op, je hebt elkaar gewoon nodig dat moet het beginsel zijn van waaruit je opereert. Dat Trump een clown is met dito uitspraken weet je daar zou je niet de hele band met de VS voor te grabbel moeten gooien.
Die stoerdoenerij van Frankrijk over die vliegroutes lijkt inmiddels ook al een gevolg te krijgen want Israël is van plan ze in de toekomst geen of beperkt wapens te willen verkopen. En zo escaleren we lekker verder.

Tegelijk:

quote:
Duitsland en andere NAVO-landen hebben massaal Israëlische luchtafweersystemen en andere systemen aangeschaft als reactie op de nieuwe dreigingen die Rusland vormt sinds het begin van de tot op heden voortdurende oorlog tussen Moskou en Oekraïne in 2022.
:|W
blablablabla
  Forum Admin dinsdag 31 maart 2026 @ 17:06:17 #126
pi_220475595
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat fixen werkt uiteindelijk twee kanten op, je hebt elkaar gewoon nodig dat moet het beginsel zijn van waaruit je opereert. Dat Trump een clown is met dito uitspraken weet je daar zou je niet de hele band met de VS voor te grabbel moeten gooien.
Die stoerdoenerij van Frankrijk over die vliegroutes lijkt inmiddels ook al een gevolg te krijgen want Israël is van plan ze in de toekomst geen of beperkt wapens te willen verkopen. En zo escaleren we lekker verder.

Tegelijk:
[..]
:|W
Oftewel, we worden evengoed als bitch gebruikt of we nou de pretzel van Trump likken of niet. Dan kunnen we beter voor onszelf kiezen. Zeker voor de langere termijn ; in de VS is de geest uit de fles en die gaat er niet zomaar meer in. Trump is een symptoom - geen oorzaak. Dit gaat langer duren dan 1 periode..
pi_220475628
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:00 schreef Korenfok het volgende:

[..]
wat is er naar buiten gekomen?
https://www.politico.eu/a(...)-of-sicily-air-base/
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220475630
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Oftewel, we worden evengoed als bitch gebruikt of we nou de pretzel van Trump likken of niet. Dan kunnen we beter voor onszelf kiezen. Zeker voor de langere termijn ; in de VS is de geest uit de fles en die gaat er niet zomaar meer in. Trump is een symptoom - geen oorzaak. Dit gaat langer duren dan 1 periode..
Daar ben ik ook bang voor. Je hebt echter wel te maken met een jarenlange tranistieperiode waarin flink geïnvesteerd zal worden in defensie en we (hopelijk) meer op eigen benen kunnen staan.

Tot die tijd is pijpseizoen zoals iemand het hier typeerde niet spontaan voorbij natuurlijk.

Vraag me ook af hoe je als land wil loskomen van US als je vervolgens miljarden aan hun vliegtuigen en andere militaire shit koopt
blablablabla
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:20:43 #129
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220475672
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:12 schreef Elan het volgende:

[..]
Daar ben ik ook bang voor. Je hebt echter wel te maken met een jarenlange tranistieperiode waarin flink geïnvesteerd zal worden in defensie en we (hopelijk) meer op eigen benen kunnen staan.

Tot die tijd is pijpseizoen zoals iemand het hier typeerde niet spontaan voorbij natuurlijk.

Vraag me ook af hoe je als land wil loskomen van US als je vervolgens miljarden aan hun vliegtuigen en andere militaire shit koopt
Als verliespost beschouwen en vanaf nu alleen nog maar wapens kopen die niet in de VS worden geproduceerd. Ja, dat gaat pijn doen maar de VS heeft niet één maar twee keer laten zien dat hun systeem feilbaar is en er totaal niet op berekend is om te voorkomen dat figuren als Trump de macht kunnen grijpen en compleet schijt hebben aan de grondwet en het eigen rechtssysteem, dat risico kunnen we niet nog een keer nemen.
pi_220475696
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:20 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Als verliespost beschouwen en vanaf nu alleen nog maar wapens kopen die niet in de VS worden geproduceerd. Ja, dat gaat pijn doen maar de VS heeft niet één maar twee keer laten zien dat hun systeem feilbaar is en er totaal niet op berekend is om te voorkomen dat figuren als Trump de macht kunnen grijpen en compleet schijt hebben aan de grondwet en het eigen rechtssysteem, dat risico kunnen we niet nog een keer nemen.
quote:
United States: The US is by far the single largest external supplier of arms to Europe, accounting for nearly half (48%) of all arms transfers to European states and 58% of imports for European NATO members between 2021 and 2025. Major purchases include F-35 fighter jets, Patriot missile systems, and Apache helicopters.

Benieuwd wanneer die omslag dan een keer gaat komen.
blablablabla
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:33:13 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220475745
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:20 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Keep on dreaming en Trump heeft de macht niet gegrepen, de man is gewoon gekozen hoor.
pi_220475762
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
Keep on dreaming en Trump heeft de macht niet gegrepen, de man is gewoon gekozen hoor.
Nouja gewoon gekozen, er is ook wel wat gemanipuleerd her en der.
blablablabla
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:38:32 #133
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220475773
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:36 schreef Elan het volgende:

[..]
JaMaAR BIdEn :') :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220475806
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:25 schreef Elan het volgende:

[..]
[..]
Benieuwd wanneer die omslag dan een keer gaat komen.
Ik ben benieuwd naar de volledige cijfers. Zoals ik dit lees is de VS 48% (of 58? Onduidelijk) van de import van wapens. Hoe dat zich verhoudt tot de totale post wapens staat er niet. We importeren immers niet alles maar maken zelf ook.

Overigens vind ik 48% weinig. Had meer verwacht ondanks Israel en Korea nu ook veel verkopen.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:43:51 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220475808
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Heb je daar bewijs van?

Als iemand niet bevalt is er meteen vals gespeeld uiteraard, het heeft mij ook verbaasd dat hij herkozen is, maar wat ik al eerder zei, wat er tegenover stond was niet heel bijzonder.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:44:42 #136
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220475813
Brent Hits $118 as Hormuz Shock Blows Out Spread With WTI

https://oilprice.com/Late(...)Spread-With-WTI.html

Olie 118, maar WTI (de olie in de VS eigenlijk) staat nog een stuk lager.
pi_220475873
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
Heb je daar bewijs van?

Als iemand niet bevalt is er meteen vals gespeeld uiteraard, het heeft mij ook verbaasd dat hij herkozen is, maar wat ik al eerder zei, wat er tegenover stond was niet heel bijzonder.
Heel hard roepen dat je tegenstander een fraudeur is en je bevriende miljardairs hun platformen en algoritmes voor misbruiken. Om vervolgens direct na de verkiezingen je keutel in te trekken. Dit soort praktijken.
https://www.bbc.com/news/articles/cy9j8r8gg0do
blablablabla
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:56:16 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220475981
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Heel hard roepen dat je tegenstander een fraudeur is en je bevriende miljardairs hun platformen en algoritmes voor misbruiken. Om vervolgens direct na de verkiezingen je keutel in te trekken. Dit soort praktijken.
https://www.bbc.com/news/articles/cy9j8r8gg0do
Als dat alles is, hij is dus gewoon gekozen en de Amerikanen die ik ken hebben allemaal op hem gestemd, niet omdat ze hem top vinden/vonden, maar omdat ze economie belangrijk vinden en de andere keuze helemaal niets.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:57:31 #139
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220475985
Iran wil Amerikaanse bedrijven in de regio (Dubai vooral gok ik) gaan aanvallen. Althans zeggen ze. Of er iets doorkomt is weer de vraag.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 17:58:01 #140
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220475987
Groter Israël wordt ook aan gewerkt.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220475998
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:56 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als dat alles is, hij is dus gewoon gekozen en de Amerikanen die ik ken hebben allemaal op hem gestemd, niet omdat ze hem top vinden/vonden, maar omdat ze economie belangrijk vinden en de andere keuze helemaal niets.
Met hulp van manipulatie via social media.
Maar goed die mensen krijgen dus precies het tegenovergestelde van waar ze voor op hem gestemd hadden dus laat het een dure les voor ze zijn :)

De manier waarop hij deze oorlog aanvliegt is het zoveelste voorbeeld van zijn incompetentie
blablablabla
pi_220476016
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:58 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Ja laten we eerlijk zijn, die Joden zijn inmiddels wel toe aan weer wat extra lebensraum; nietwaar?
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220476026
En het kan allemaal maar en de EU houdt zijn kop weer dicht.
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:01:42 #144
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220476040
quote:

[ x ]
Daar gaan de christelijke dorpen.

Bijzondere tijden.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:01:44 #145
38496 Perrin
pi_220476042
quote:
86s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:00 schreef vosss het volgende:
Ja laten we eerlijk zijn, die Joden zijn inmiddels wel toe aan weer wat extra lebensraum; nietwaar?
Nog wel wat werk aan de winkel.

Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 18:02:14 #146
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220476049
quote:

[ x ]
Dat mag je niet zegguh!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:02:42 #147
38496 Perrin
pi_220476058
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:00 schreef vosss het volgende:
En het kan allemaal maar en de EU houdt zijn kop weer dicht.
We monitoren de situatie. En wellicht uiten we zelfs onze grote zorgen.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:02:53 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220476060
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 17:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Met hulp van manipulatie via social media.
Maar goed die mensen krijgen dus precies het tegenovergestelde van waar ze voor op hem gestemd hadden dus laat het een dure les voor ze zijn :)

De manier waarop hij deze oorlog aanvliegt is het zoveelste voorbeeld van zijn incompetentie
Ik ben ook niet pro Trump, maar je argumenten zijn wat te mager.

Maar goed het gaat over de oorlog hier, tot nu toe niet heel goed aangepakt inderdaad.
pi_220476065
[quote]0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:51 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Europe is finally wising up!

Just in: Italy refuses US aircraft use of Sicily base for Middle East operations, sources say
[/quotec

Ik denk dat het zo langzamerhand beter is voor Trump en co om het Europese luchtruim helemaal te vermijden, om niet het risico te lopen dat hij als “vijand” uit de lucht wordt geschoten.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:03:57 #150
38496 Perrin
pi_220476067
Indonesië aan de beurt.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: