burgers maar terroristen.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Oei, je zult inderdaad maar organisaties steunen die burgers helpen!
Afschuwelijk.
Deze Ayatollah is gehandicapt en valt op jongens, wie weet is Iran straks een progressief eiland te midden van barbarisme waar vrouwen het voor het zeggen hebben.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:33 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben blij om te lezen dat er volgens Trump toch een regime change heeft plaatsgevonden! Wat een fantastisch nieuws!![]()
En binnen 3 weken is de oorlog voorbij! Wat is die Trump toch een vredesduif!quote:Op woensdag 1 april 2026 08:33 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben blij om te lezen dat er volgens Trump toch een regime change heeft plaatsgevonden! Wat een fantastisch nieuws!![]()
"te midden van barbarisme waar vrouwen het voor het zeggen hebben."quote:Op woensdag 1 april 2026 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze Ayatollah is gehandicapt en valt op jongens, wie weet is Iran straks een progressief eiland te midden van barbarisme waar vrouwen het voor het zeggen hebben.
quote:Pro-Russian Chechen forces ready to back Iran if US launches invasion: State media
Pro-Russian Chechen units have reportedly offered to support Iran in the event of a US ground invasion, as Washington ramps up military deployments in West Asia.
Wagner-groepen, Noord-Koreanen, Tsjetsjenen.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:34 schreef recidivist het volgende:
Ik zag gisteren ook al berichten dat Kadyrov (met Poetin?) overweegt Tsjetsjeense strijders naar Iran te sturen mochten de Amerikanen er met grondtroepen binnentrekken. Niet zeker in hoeverre dat echt klopt maar goed:
[..]
Dit is wat ik ook verwacht, zo'n typische Trump persco waarbij je na afloop jezelf afvraagt wat nou eigenlijk de boodschap was: Boots on the ground? Oorlog gewonnen? Onduidelijk.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
Ik verwacht gewoon weer veel tegenstrijdigheden, gelul over onzin, but.. but.. ballroom!, borstklopperij en zelfpijperij.
Probleem is dat Donald idd niet eens een simpel script netjes kan oplezen van 10 zinnen zonder na de eerste drie zinnen al volledig van het script af te wijken en weer op de freestyle toer te gaan 😂quote:Op woensdag 1 april 2026 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
Ik verwacht gewoon weer veel tegenstrijdigheden, gelul over onzin, but.. but.. ballroom!, borstklopperij en zelfpijperij.
It's a shame that we had to stop with the ballroom.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:42 schreef recidivist het volgende:
[..]
Probleem is dat Donald idd niet eens een simpel script netjes kan oplezen van 10 zinnen zonder na de eerste drie zinnen al volledig van het script af te wijken en weer op de freestyle toer te gaan 😂
Reken maar dat de close circle om hen heen hun hart vasthoudt voor deze eerste (!) speech naar het Amerikaanse volk toe over deze oorlog speciale militaire operatie.
“Religion takes in billions of dollars, they pay no taxes, and they always need a little more!”quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt vandaag de dag echt zien dat religie het beste in de mens naar boven brengt.
Je vergeet nog een beetje zeiken over navo leden.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vat ze hier wel voor je samenBovendien kun je ze wel voorspellen, het gaat over minderen, noodmaatregelen etc.
Die van Trump gaat over de overwinning uitroepen en wegwezen of over nog harder bombarderen gemixt met weer een eindeloze stroom zelfpijperij.
Voor het soort gedrag dat Trump laat zien hadden we vroegere deze meme.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je vergeet nog een beetje zeiken over navo leden.
de oranje pannenkoek kennende word het weer een gewledig onsamenhangend gebrabbel!quote:Op woensdag 1 april 2026 10:07 schreef Glazenmaker het volgende:
Zal hij weer live op tv in zijn broek schijten?
Helaas voor je is het gewoon een onafhankelijke organisatie.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Trump trekt zich terug en Nederland geeft de terroristen van UNWRA weer miljoenen om zich te herbewapenen, gaat vast goedkomen.
Er is een dame op youtube die zijn quotes voorleest met een kleuterjuf stem. Ik wist al dat het infantiel was, maar als je het loskoppelt van het stukje charisma dat hij nog wel heeft hoor je pas echt hoe dement/stupide het is.quote:Op woensdag 1 april 2026 10:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
de oranje pannenkoek kennende word het weer een gewledig onsamenhangend gebrabbel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |