Ik hoop niet dat jij (bijna) blind wordt?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:39 schreef vosss het volgende:
Ik ben niet kwaad. Ik probeer te helpen. Succes met blind worden.
Dat hoopte ik ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat jij (bijna) blind wordt?
Als ik hem echt leuk zou vinden dan zou dit mij niet tegenhouden nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar wees nu eens eerlijk, zou jij als 'gezonde' vrouw een partner kiezen met problemen als TS?
Ik niet. Ik ben daar gewoon eerlijk in.
Daar staat dus wel tegenover dat wanneer door wat voor oorzaak ik ook een blok aan het been van mijn partner zou zijn, ik dus als eerste de relatie zou beeïndigen.
Ik zou zo onzeker zijn dat mijn partner bij me blijft uit een soort plicht, ipv liefde.
Zou je denken, maar legio vrouwen die echt niet zo denken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:34 schreef Hexagon het volgende:
Zou het niet helpen als je zou daten met een vrouw die ook een beperking heeft? Dan sta je in die zin gelijk en wordt je wellicht minder onzeker. Bovendien heb je ook al een soort band samen.
Maar een heleboel welquote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:53 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Zou je denken, maar legio vrouwen die echt niet zo denken.
Niemand is op zoek naar een partner met een luier. Niemand is op zoek naar een partner met een amputatie en niemand is op zoek naar een partner met welke stoornis dan ook. Voor mij, maar dat is heel persoonlijk, is de vraag dan: is de persoon achter deze 'handicap' het waard?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben zo'n vrouw, of nou ja, zou zo'n vrouw zijn die niet op zoek is naar een partner met een luier.
Gewoon eerlijk.
Ik denk dat TS het moet gaan zoeken in de groep vrouwen die hetzelfde probleem hebben. Met als extra risico dat dit soort vrouwen TS meteen afwijzen.
Want vrouwen. Die willen altijd hoger en beter.
Daarom. TS ik heb voor jou geen pasklare oplossing, noch kan ik jouw probleem oplossen.
Ik denk dat je daarom heel veel geduld zult moeten hebben en vooral niet zoveel eisen stellen.
Want stel dat er een vrouw zich aanmeldt, dat je dan (en deze vind ik dus zelf heel moeilijk) je parameters zult moeten bijstellen.
Kortom, door jouw handicap is de markt heel beperkt, maar bedenk zelf even wat JIJ zoekt!!!
Dat wil ik wel en kan sowieso nooit kwaad. Ik weet niet hoe zo’n second opinion in zijn werk gaat, moet ik dat bij mijn huidige uroloog bespreken?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou we zijn natuurlijk ondertussen heel wat jaartjes verder en er zijn best wel wat ontwikkelingen.
Tijd om het toch terug op tafel te leggen bij de uroloog, desnoods een tweede opinie
Heb ik ook over nagedacht. Zou wel drempelverlagend werken. Ik weet dat er in de tijd van het tv-programma “undateables” een specifiek bemiddelingsbureau was die zich hiermee bezig hield.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:34 schreef Hexagon het volgende:
Zou het niet helpen als je zou daten met een vrouw die ook een beperking heeft? Dan sta je in die zin gelijk en wordt je wellicht minder onzeker. Bovendien heb je ook al een soort band samen.
Dan schrijf dat bureau eens aan.quote:Op woensdag 1 april 2026 12:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heb ik ook over nagedacht. Zou wel drempelverlagend werken. Ik weet dat er in de tijd van het tv-programma “undateables” een specifiek bemiddelingsbureau was die zich hiermee bezig hield.
Zoiets zou ik ideaal vinden (behalve dat ik niet aan zo’n programma zou willen meedoen).
Maar wanneer vertel je het, daar gaat het volgens mij om.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:56 schreef rival het volgende:
Dates haken sowieso af zeg je.
Dan kan je het net zo goed vertellen. Dan is er slechts de kans dat ze afhaken.
Is echt super lastig.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar wanneer vertel je het, daar gaat het volgens mij om.
Capido en Uniek dating heb ik al gevonden. Dottie kende ik nog niet, thanks.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Er is er wel een paar. Capido, Dottie, en snuffel eens via Google met ‘dating mensen met een beperking’.
Ja, zit wel wat in, maar zoiets vertel je natuurlijk niet meteen op je eerste date lijkt mij.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:56 schreef rival het volgende:
Dates haken sowieso af zeg je.
Dan kan je het net zo goed vertellen. Dan is er slechts de kans dat ze afhaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |