abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 17:26:06 #1
441859 crew  Lenny77
pi_220468351
Ik heb zo een paar van die geluiden waar mijn haar van recht gaat staan.. zeker als iemand anders dat geluid veroorzaakt.
Als voorbeeld:
Electrische tandenborstel tijdens tandenpoetsen
Smakken bij het eten
Mensen die stomme stemmetjes imiteren (Donald Duck als ergste--> instant agressie)
Krijsend kind wat zijn/haar zin niet krijgt.

Ben benieuwd welke geluiden bij jullie bekend staan als irritant.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 30-03-2026 18:53:39 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220468380
Krijsende koters die hun zin niet krijgen. Gaat mijn bloed van koken.

Smakkende mensen :X Nog erger :r
Ook in moeilijke tijden.
  roze maandag 30 maart 2026 @ 17:31:13 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220468386
Zo'n typische geluid van een wekker. En niet omdat ik een hekel heb aan wekkers ofzo maar ik vind dat specifiek een naar geluid. :')

Gelukkig kan het via de telefoon ook met een niet irritant geluidje.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 30 maart 2026 @ 17:31:58 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220468393
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:26 schreef Lenny77 het volgende:

Mensen die stomme stemmetjes imiteren (Donald Duck als ergste--> instant agressie)

Dit is mijn meest grootste (en tevens enige :'( ) kwaliteit: Donny Duck-stemmetje imiteren :') .

Verder eens met krijsende kinderen. Verder ben ik heel zen en maken geluiden mij normaalgesproken de pis niet lauw.
Huilen dan.
pi_220468414
Van die mensen die expres extra veel geluid maken met de motor. :r
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220468421
Onverwachte harde knallen en bonken raak ik para van. Deur die keihard dicht waait. Dat soort shit.
blablablabla
  maandag 30 maart 2026 @ 17:36:23 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220468427
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:35 schreef Elan het volgende:
Onverwachte harde knallen en bonken raak ik para van. Deur die keihard dicht waait. Dat soort shit.
Ik heb een ex die dat ook had. Veel plezier aan beleefd _O-
Huilen dan.
  maandag 30 maart 2026 @ 17:46:26 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220468480
als er een atoombom valt


kneiterirritant
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220468523
Huilende baby's
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_220468539
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik heb een ex die dat ook had. Veel plezier aan beleefd _O-
Zal wel iets autistisch zijn of zo
Hoe dan?? Jij expres met deuren gooien? :D
blablablabla
pi_220468550
Gekraak van snackzakjes in de bios
  maandag 30 maart 2026 @ 18:03:23 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220468592
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Zal wel iets autistisch zijn of zo
Hoe dan?? Jij expres met deuren gooien? :D
Random op tafel slaan. Of op holle dingen. Of in de auto raampje open en op het dak slaan.

De mogelijkheden zijn eindeloos >:)
Huilen dan.
pi_220468611
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Random op tafel slaan. Of op holle dingen. Of in de auto raampje open en op het dak slaan.

De mogelijkheden zijn eindeloos >:)
_O- _O- zo erg heb ik het niet gelukkig. Het zijn ook meer echt harde knallen, het gevoel van schrikken zeg maar.

Laatst klapte mijn woonkamerdeur keihard dicht (door de wind) tegen een legoset die op een tafeltje in de gang stond. Echt lijper kan je me niet krijgen :')
blablablabla
  maandag 30 maart 2026 @ 18:13:45 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220468672
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:06 schreef Elan het volgende:

[..]
_O- _O- zo erg heb ik het niet gelukkig. Het zijn ook meer echt harde knallen, het gevoel van schrikken zeg maar.

Laatst klapte mijn woonkamerdeur keihard dicht (door de wind) tegen een legoset die op een tafeltje in de gang stond. Echt lijper kan je me niet krijgen :')
Ik had laatst een koof gemaakt ergens in een kamer op de eerste verdieping. Ik dacht dat 'ie echt bomvast zat. Hoor ik ineens vanuit de woonkamer een doffe klap.

Dus ik al vloekend en tierend naar boven :( , bleek m'n koof nog gewoon netjes te hangen :? . Was het gewoon een tijdschrift dat op de mat in de gang plofte :') .
Huilen dan.
pi_220468757
Vrouwen die zo overdreven praten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220468778
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb zo een paar van die geluiden waar mijn haar van recht gaat staan.. zeker als iemand anders dat geluid veroorzaakt.
Als voorbeeld:
Electrische tandenborstel tijdens tandenpoetsen
Smakken bij het eten
Mensen die stomme stemmetjes imiteren (Donald Duck als ergste--> instant agressie)
Krijsend kind wat zijn/zin niet krijgt

Ben benieuwd welke geluiden bij jullie bekend staan als irritant.
Ik heb dat vooral wanneer mensen ogenschijnlijk/random in een zin een forward slash gebruiken.

Ik raak daar confuus/en krijg er jeuk van.

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220468930
De hoge pieptonen die elektrische autos maken. Kan me voorstellen dat veel mensen dat niet horen, maar ik word er soms helemaal para van. Net alsof je spontane tinitus krijgt
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 18:54:21 #18
441859 crew  Lenny77
pi_220468969
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:31 schreef Ama het volgende:
Zo'n typische geluid van een wekker. En niet omdat ik een hekel heb aan wekkers ofzo maar ik vind dat specifiek een naar geluid. :')

Gelukkig kan het via de telefoon ook met een niet irritant geluidje.
Dat EEUUUUUU EEUUUUUU EEUUUUUU geluid?
Ja zeer irritant :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 18:55:14 #19
441859 crew  Lenny77
pi_220468978
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Random op tafel slaan. Of op holle dingen. Of in de auto raampje open en op het dak slaan.

De mogelijkheden zijn eindeloos >:)
Daarom dus ook een ex neem ik aan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  roze maandag 30 maart 2026 @ 18:55:50 #20
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220468984
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat EEUUUUUU EEUUUUUU EEUUUUUU geluid?
Ja zeer irritant :X
Ja hahaha. Wat ze meestal ook in films enz gebruiken. _O-
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 18:56:05 #21
441859 crew  Lenny77
pi_220468987
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
Vrouwen die zo overdreven praten.
Hoe bedoel je?
Stemgeluid? Intonatie?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 18:57:06 #22
441859 crew  Lenny77
pi_220468996
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:55 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja hahaha. Wat ze meestal ook in films enz gebruiken. _O-
Echt de horror inderdaad! Die wekker zou ter plaatse vernietigd worden door mij :')
Dan ben je toch slechtgezind voor de rest van de dag
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 18:58:55 #23
441859 crew  Lenny77
pi_220469013
Een betonboor bij de buren... Nog zoiets :r
Of als iemand te hard met het bestek op een bord ligt te krassen bij het eten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220469027
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik had laatst een koof gemaakt ergens in een kamer op de eerste verdieping. Ik dacht dat 'ie echt bomvast zat. Hoor ik ineens vanuit de woonkamer een doffe klap.

Dus ik al vloekend en tierend naar boven :( , bleek m'n koof nog gewoon netjes te hangen :? . Was het gewoon een tijdschrift dat op de mat in de gang plofte :') .
Dat is helemaal irritant want dan je nog gefopt ook.

Wij hadden buren die drie chihuahua's hadden die ganse dag en nacht liepen te keffen. Hoop gezeik over geweest want iedereen had last van die beesten. Op een gegeven moment hoorden we die honden weer blaffen vrij vroeg in de ochtend. Sprak ik haar bij de auto zo van nou ze waren weer lekker bezig he huehuehue, bleek dat die beesten al weken weg waren _O- bijzonder hoe geluid kan werken :')
blablablabla
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 19:01:52 #25
441859 crew  Lenny77
pi_220469032
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:29 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik heb dat vooral wanneer mensen ogenschijnlijk/random in een zin een forward slash gebruiken.

Ik raak daar confuus/en krijg er jeuk van.

:@
Ik heb het al verbeterd in de OP... Moest een 'haar' achter komen :@

Maar dat is geen geluid :(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220469043
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:58 schreef Lenny77 het volgende:
Een betonboor bij de buren... Nog zoiets :r
Of als iemand te hard met het bestek op een bord ligt te krassen bij het eten.
Of mensen die rare aangeleerde geluidjes maken met hun mond.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Forum Admin maandag 30 maart 2026 @ 19:03:31 #27
35723 crew  GGMM
pi_220469044
- smakken inderdaad
- hardop ademen (hijgen)
- neus constant ophalen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 19:03:40 #28
441859 crew  Lenny77
pi_220469045
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is helemaal irritant want dan je nog gefopt ook.

Wij hadden buren die drie chihuahua's hadden die ganse dag en nacht liepen te keffen. Hoop gezeik over geweest want iedereen had last van die beesten. Op een gegeven moment hoorden we die honden weer blaffen vrij vroeg in de ochtend. Sprak ik haar bij de auto zo van nou ze waren weer lekker bezig he huehuehue, bleek dat die beesten al weken weg waren _O- bijzonder hoe geluid kan werken :')
Oja je hebt zo van de oude hondjes waar nog zo een schraal oud geblaf uitkomt.. kan het zelfs niet meer geblaf noemen. Maar zo wat een gedempte hawww hawww hawww. Hees, zacht..
Brrr
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 19:05:16 #29
441859 crew  Lenny77
pi_220469059
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:03 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Of mensen die rare aangeleerde geluidjes maken met hun mond.
Wat dan? Klakken met de tong? Of vanuit de wang speeksel intrekken tegen hoge snelheid? Sshhhhhhhhhhhttttt
:r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220469099
Ik kan niet tegen geluiden die er niet zouden moeten zijn. Bijvoorbeeld rammeltjes in de auto of iets. Of een deur of la die geluifld maakt wat hij eigenlijk niet zou moeten doen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220469104
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat dan? Klakken met de tong? Of vanuit de wang speeksel intrekken tegen hoge snelheid? Sshhhhhhhhhhhttttt
:r
Soort smakgeluiden.. Of tweetergeluidjes.. Of snurken vanuit de gehemelte.. Of met prikertjes pulken in de mond in een restaurant
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220469105
Ow ow ow en getik van een klok daar word ik helemaal leip van. Dat moet echt uit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220469114
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:10 schreef vosss het volgende:
Ik kan niet tegen geluiden die er niet zouden moeten zijn. Bijvoorbeeld rammeltjes in de auto of iets.
Of sylvana simons bij pauw en de wit
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:12:09 #34
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220469117
Het typgeluid van een toetsenbord.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220469141
Ik kan ook niet tegen het geluid van de stilte.. Dat doe ik ook altijd uit
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 19:14:49 #36
441859 crew  Lenny77
pi_220469143
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:11 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Soort smakgeluiden.. Of snurken vanuit de gehemelte.. Of met prikertjes pulken in de mond in een restaurant
Blegh
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220469163
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Blegh
Gast die nu naast me ziet maakt irritante tweeter geluidjes.. Dat hoor ik wel vaker... Volgens mij doen ze dat als zr van hunzelf vinden dat ze een interessante mening over iets hebben.. Super irritant
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 19:19:10 #38
441859 crew  Lenny77
pi_220469184
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:17 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Gast die nu naast me ziet maakt irritante tweeter geluidjes.. Dat hoor ik wel vaker... Volgens mij doen ze dat als zr van hunzelf vinden dat ze een interessante mening over iets hebben.. Super irritant
Hij doet dat? Of zijn gsm?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 30 maart 2026 @ 19:19:42 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220469190
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Daarom dus ook een ex neem ik aan?
Ik plaag wel maar ik pest niet. Niet zo slecht over mij denken :'(
Huilen dan.
pi_220469191
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hij doet dat? Of zijn gsm?
Met zn mond via zn wang

Beetjr zuigen volgens mij op je wang en het dan laten vibreren
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:21:12 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220469203
Ritmische geluiden zoals druppende kranen zijn wel godsgruwelijk irritant. En als je het eenmaal hoort dan kan je het niet meer ont-horen.
Huilen dan.
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 19:22:21 #42
441859 crew  Lenny77
pi_220469214
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik plaag wel maar ik pest niet. Niet zo slecht over mij denken :'(
Nou... Expres de dingen doen die een ander zwaar irriteert of laat schrikken valt toch al onder pesten hoor?
Mochten wij een relatie hebben en je zou je Duck talent gebruiken, dan was de relatie na de derde keer over.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 19:22:45 #43
441859 crew  Lenny77
pi_220469221
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:19 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Met zn mond via zn wang

Beetjr zuigen volgens mij op je wang en het dan laten vibreren
Aaaah ja dat :r

Brrrrr
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220469227
Als de telefoon of deurbel gaat tijdens het slapen :(
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:24:31 #45
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220469237
quote:
8s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ritmische geluiden zoals druppende kranen zijn wel godsgruwelijk irritant. En als je het eenmaal hoort dan kan je het niet meer ont-horen.
zeker geen ouderwetse klok in huis dan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 30 maart 2026 @ 19:25:20 #46
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220469248
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou... Expres de dingen doen die een ander zwaar irriteert of laat schrikken valt toch al onder pesten hoor?
Mochten wij een relatie hebben en je zou je Duck talent gebruiken, dan was de relatie na de derde keer over.
Ze kon er gelukkig ook zelf om lachen. Als ze het echt vervelend vond dan deed ik het natuurlijk niet.
Huilen dan.
pi_220469252
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hoe bedoel je?
Stemgeluid? Intonatie?
Alles.

"Heeeeee hoe was je weekend, oooooh leeeeuk ja ja ja wat enig hahahaha ja leeeeeeeuk"etc.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Forum Admin maandag 30 maart 2026 @ 19:27:04 #48
35723 crew  GGMM
pi_220469263
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Random op tafel slaan. Of op holle dingen. Of in de auto raampje open en op het dak slaan.

De mogelijkheden zijn eindeloos >:)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 19:29:23 #49
441859 crew  Lenny77
pi_220469299
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ze kon er gelukkig ook zelf om lachen. Als ze het echt vervelend vond dan deed ik het natuurlijk niet.
Oooww das ok dan.
Dan heb ik niets gezegd O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 19:30:02 #50
441859 crew  Lenny77
pi_220469315
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Alles.

"Heeeeee hoe was je weekend, oooooh leeeeuk ja ja ja wat enig hahahaha ja leeeeeeeuk"etc.
Gelukkig doen Belgen dat niet :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220469360
Vrouwen die schreeuwen tijdens de seks
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220469374
Dancemuziek uit de moskee.. Ook zoiets
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220469674
De stemmen van Liselotte en haar vader
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 30 maart 2026 @ 20:03:18 #54
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220469698
Mensen die hard ademen
Neusfluiten
Smakken
Het geluid wanneer je in karton snijdt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 maart 2026 @ 20:15:40 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220469843
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:35 schreef Elan het volgende:
Onverwachte harde knallen en bonken raak ik para van. Deur die keihard dicht waait. Dat soort shit.
Dit, en dat heeft helaas meer impact op het leven dan je zou verwachten als je dat niét hebt :{
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 maart 2026 @ 20:16:42 #56
284411 crew  heywoodu
pi_220469850
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:34 schreef Mikeytt het volgende:
Van die mensen die expres extra veel geluid maken met de motor. :r
Ja, die mogen echt een lekke band krijgen. Rij gewoon rustig weg en geef dan meer serieus gas als je de woonwijk uit bent. Niemand boeit het ene fuck dat je motor VROEM kan doen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 maart 2026 @ 20:20:44 #57
284411 crew  heywoodu
pi_220469886
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:31 schreef Ama het volgende:
Zo'n typische geluid van een wekker. En niet omdat ik een hekel heb aan wekkers ofzo maar ik vind dat specifiek een naar geluid. :')

Gelukkig kan het via de telefoon ook met een niet irritant geluidje.
Dit is al jaren mijn wekker, juist om niet met zo'n hard kutgeluid wakker te schrikken.

https://youtube.com/shorts/Ti37ppFZkM4?is=EJYSX9T6vimHsr6x

Dit is al zo lang mijn wekker, als ik overdag ook maar de eerste seconde hoor krijg ik gelijk dat ongelooflijke kutgevoel van "shit ik moet mijn bed uit", zelfs bij het opzoeken van dit filmpje kon ik het niet verder luisteren dan een seconde, wat een schijtgeluid :D :'(
pi_220470036
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit, en dat heeft helaas meer impact op het leven dan je zou verwachten als je dat niét hebt :{
Gaat vrij ver soms ja, vooral als je net lekker wil gaan slapen en je schiet in de adrenaline door dat iemand iets laat vallen of ergens een deur dicht slaat. Het zijn helaas ook dat soort contactgeluiden waar tegen oordopjes eigenlijk niks doen.
blablablabla
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 22:01:05 #59
441859 crew  Lenny77
pi_220470657
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Gaat vrij ver soms ja, vooral als je net lekker wil gaan slapen en je schiet in de adrenaline door dat iemand iets laat vallen of ergens een deur dicht slaat. Het zijn helaas ook dat soort contactgeluiden waar tegen oordopjes eigenlijk niks doen.
Komt dit vanuit een PTSS?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220470831
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Komt dit vanuit een PTSS?
Toen ik baby was gingen de buren verbouwen tot heel laat in de avond met boormachines en shit . Of het klinische PTSS is geen idee maar toen lag ik schijnbaar verstijfd in mn bed zei mn moeder. Zou best kunnen dat het daar aan gerelateerd is. Of het is gewoon iets aangeboren.
blablablabla
pi_220470943
Fatbiketoeter en fatbikealarm.
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 22:46:50 #62
441859 crew  Lenny77
pi_220471065
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Toen ik baby was gingen de buren verbouwen tot heel laat in de avond met boormachines en shit . Of het klinische PTSS is geen idee maar toen lag ik schijnbaar verstijfd in mn bed zei mn moeder. Zou best kunnen dat het daar aan gerelateerd is. Of het is gewoon iets aangeboren.
Germ...
Ja dat kan best wel eens de oorzaak zijn ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 maart 2026 @ 22:51:48 #63
284411 crew  heywoodu
pi_220471093
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 22:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Komt dit vanuit een PTSS?
Bij mij in elk geval niet, maar het maakt zeker de decembermaand wel tot een hel :P
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 22:51:52 #64
441859 crew  Lenny77
pi_220471094
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 20:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is al jaren mijn wekker, juist om niet met zo'n hard kutgeluid wakker te schrikken.

https://youtube.com/shorts/Ti37ppFZkM4?is=EJYSX9T6vimHsr6x

Dit is al zo lang mijn wekker, als ik overdag ook maar de eerste seconde hoor krijg ik gelijk dat ongelooflijke kutgevoel van "shit ik moet mijn bed uit", zelfs bij het opzoeken van dit filmpje kon ik het niet verder luisteren dan een seconde, wat een schijtgeluid :D :'(
Ik heb vrij lang Dead to the World van Royksopp als wekker gehad.
Bekijk deze YouTube-video

Maar ik vond dat op het laatst zo rustgevend (en mooi) dat ik er terug van in slaap viel :')

Dan maar weer naar iets irritanters gegaan ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 31 maart 2026 @ 14:23:00 #65
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220474119
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Alles.

"Heeeeee hoe was je weekend, oooooh leeeeuk ja ja ja wat enig hahahaha ja leeeeeeeuk"etc.
Aangevuld met "heeeeeeey wat een leuk truitje, van de Zaraaaaaaaaaaa?" en elkaar dan overcomplimenteren met elkaars kleding terwijl ze elkaar niet kunnen luchten of zien

:')
Le Diable
  dinsdag 31 maart 2026 @ 14:36:32 #66
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220474238
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:23 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Aangevuld met "heeeeeeey wat een leuk truitje, van de Zaraaaaaaaaaaa?" en elkaar dan overcomplimenteren met elkaars kleding terwijl ze elkaar niet kunnen luchten of zien

:')
En vrouwen die teveel verkleinwoordjes gebruiken. Vaak zijn dat dezelfde.

Verder:

- Een tikkende klok in een verder stille ruimte.
- Krijsbaby's, vooral in het OV.
pi_220474247
Kattenverklikkers :r

Wat een ongelofelijk irritant geluid. Dat gaat een voordeel zijn van ouder worden.
Ben wel blij dat ze die dingen in Estland nog niet ontdekt hebben, zo houden _O_
  dinsdag 31 maart 2026 @ 14:53:43 #68
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220474462
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:31 schreef Viesdik het volgende:
Vrouwen die schreeuwen tijdens de seks
Dat krijg je zonder wederzijdse toestemming.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:45:11 #69
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220476320
Metaal dat krast op steen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220478814
Druppelgeluiden met verschillende toonhoogtes :{

Ouderwetse klokken. Als ik ergens logeer en er staat/hangt zo'n ding schakel ik 'm meteen uit :N

Onregelmatige boorgeluiden. Niet van die halfslachtige brrrr-b-br-brr-brrr maar zet dan die boor zonder twijfel tegen de muur en geef een langgerekte 'brrrrrrrrrrrr'
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 23:02:36 #71
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220479102
quote:
16s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
als er een atoombom valt


kneiterirritant
Ja woonde een stad verder dan Hiroshima
Idd irritant


[

[ Bericht 18% gewijzigd door capuchon_jongen op 31-03-2026 23:11:33 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220479503
Soms hoor ik mijn buren praten, maar niet duidelijk genoeg om ze te verstaan. Toch is het net luid genoeg dat ik automatisch probeer op te vangen wat ze zeggen.


vrouwen met zo’n zware rokersstem.


Het luchtalarm dat elke eerste maandag van de maand afgaat.

[ Bericht 29% gewijzigd door -Deluzion- op 01-04-2026 01:26:07 ]
greetings and salutations
pi_220479926
Zoemgeluid van de telefoon
  Moderator woensdag 1 april 2026 @ 07:33:42 #74
441859 crew  Lenny77
pi_220479939
Laatste keer zwieren van een ouder wasmachine
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220487649
Smakken is al genoemd, maar slurpen kan ook bloedirritant zijn.
Met je nagels over een schoolbord.
Mensen die hoorbaar hun neus ophalen. Zo goor en ranzig. :r
pi_220487998
De deurbel. Van vroeger was dat altijd slecht nieuws m.b.t. schulden (20 jaar geleden maar zoiets blijft voor eeuwig in mijn hoofd jammer genoeg). Ook vanwege postbezorgers met pakketjes voor anderen. Ik doe de deur vrijwel nooit meer open voor anderen tenzij aangekondigd.

Het geluid bij de Aldi dat ze een extra kassamedewerker vragen terwijl ik weet dat het nog wel minuten gaat duren voordat die echt de kassa opent.

Het geluid van de bovenbuurman als die wel seks heeft.

Als ik het raam open heb voor frisse lucht en de deur knalt keihard dicht door de binnenkomende wind.
pi_220492838
Wippende buren geluiden terwijl jezelf nog maagd bent.
pi_220492865
Elk geluid van mensen die geen rekening houden met anderen.
  Spellchecker donderdag 2 april 2026 @ 17:05:35 #79
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220493214
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 17:34 schreef Mikeytt het volgende:
Van die mensen die expres extra veel geluid maken met de motor. :r
Van die knallen :r
Of rondjes op de snelweg en steeds dezelfde af- en oprit gebruiken met veel racegeluiden :r
pi_220496751
In Amerika valt het me op dat als er iets ergs gebeurt, van die figuren die non stop “OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG ,OMG ,OMG ” blijven roepen. Dan denk ik, hou gewoon even je mond, want het is nogal irritant.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Deluzion- op 03-04-2026 02:04:59 ]
greetings and salutations
pi_220497470
pratende collega's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')