Dit is mijn meest grootste (en tevens enigequote:Op maandag 30 maart 2026 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
Mensen die stomme stemmetjes imiteren (Donald Duck als ergste--> instant agressie)
Ik heb een ex die dat ook had. Veel plezier aan beleefdquote:Op maandag 30 maart 2026 17:35 schreef Elan het volgende:
Onverwachte harde knallen en bonken raak ik para van. Deur die keihard dicht waait. Dat soort shit.
Zal wel iets autistisch zijn of zoquote:Op maandag 30 maart 2026 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb een ex die dat ook had. Veel plezier aan beleefd
Random op tafel slaan. Of op holle dingen. Of in de auto raampje open en op het dak slaan.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel iets autistisch zijn of zo
Hoe dan?? Jij expres met deuren gooien?
quote:Op maandag 30 maart 2026 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Random op tafel slaan. Of op holle dingen. Of in de auto raampje open en op het dak slaan.
De mogelijkheden zijn eindeloos
Ik had laatst een koof gemaakt ergens in een kamer op de eerste verdieping. Ik dacht dat 'ie echt bomvast zat. Hoor ik ineens vanuit de woonkamer een doffe klap.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
zo erg heb ik het niet gelukkig. Het zijn ook meer echt harde knallen, het gevoel van schrikken zeg maar.
Laatst klapte mijn woonkamerdeur keihard dicht (door de wind) tegen een legoset die op een tafeltje in de gang stond. Echt lijper kan je me niet krijgen
Ik heb dat vooral wanneer mensen ogenschijnlijk/random in een zin een forward slash gebruiken.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb zo een paar van die geluiden waar mijn haar van recht gaat staan.. zeker als iemand anders dat geluid veroorzaakt.
Als voorbeeld:
Electrische tandenborstel tijdens tandenpoetsen
Smakken bij het eten
Mensen die stomme stemmetjes imiteren (Donald Duck als ergste--> instant agressie)
Krijsend kind wat zijn/zin niet krijgt
Ben benieuwd welke geluiden bij jullie bekend staan als irritant.
Dat EEUUUUUU EEUUUUUU EEUUUUUU geluid?quote:Op maandag 30 maart 2026 17:31 schreef Ama het volgende:
Zo'n typische geluid van een wekker. En niet omdat ik een hekel heb aan wekkers ofzo maar ik vind dat specifiek een naar geluid.
Gelukkig kan het via de telefoon ook met een niet irritant geluidje.
Daarom dus ook een ex neem ik aan?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Random op tafel slaan. Of op holle dingen. Of in de auto raampje open en op het dak slaan.
Ja hahaha. Wat ze meestal ook in films enz gebruiken.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat EEUUUUUU EEUUUUUU EEUUUUUU geluid?
Ja zeer irritant
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
Vrouwen die zo overdreven praten.
Echt de horror inderdaad! Die wekker zou ter plaatse vernietigd worden door mijquote:Op maandag 30 maart 2026 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hahaha. Wat ze meestal ook in films enz gebruiken.
Dat is helemaal irritant want dan je nog gefopt ook.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had laatst een koof gemaakt ergens in een kamer op de eerste verdieping. Ik dacht dat 'ie echt bomvast zat. Hoor ik ineens vanuit de woonkamer een doffe klap.
Dus ik al vloekend en tierend naar boven, bleek m'n koof nog gewoon netjes te hangen
. Was het gewoon een tijdschrift dat op de mat in de gang plofte
.
Ik heb het al verbeterd in de OP... Moest een 'haar' achter komenquote:Op maandag 30 maart 2026 18:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral wanneer mensen ogenschijnlijk/random in een zin een forward slash gebruiken.
Ik raak daar confuus/en krijg er jeuk van.
Of mensen die rare aangeleerde geluidjes maken met hun mond.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:58 schreef Lenny77 het volgende:
Een betonboor bij de buren... Nog zoiets![]()
Of als iemand te hard met het bestek op een bord ligt te krassen bij het eten.
Oja je hebt zo van de oude hondjes waar nog zo een schraal oud geblaf uitkomt.. kan het zelfs niet meer geblaf noemen. Maar zo wat een gedempte hawww hawww hawww. Hees, zacht..quote:Op maandag 30 maart 2026 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is helemaal irritant want dan je nog gefopt ook.
Wij hadden buren die drie chihuahua's hadden die ganse dag en nacht liepen te keffen. Hoop gezeik over geweest want iedereen had last van die beesten. Op een gegeven moment hoorden we die honden weer blaffen vrij vroeg in de ochtend. Sprak ik haar bij de auto zo van nou ze waren weer lekker bezig he huehuehue, bleek dat die beesten al weken weg warenbijzonder hoe geluid kan werken
Wat dan? Klakken met de tong? Of vanuit de wang speeksel intrekken tegen hoge snelheid? Sshhhhhhhhhhhtttttquote:Op maandag 30 maart 2026 19:03 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Of mensen die rare aangeleerde geluidjes maken met hun mond.
Soort smakgeluiden.. Of tweetergeluidjes.. Of snurken vanuit de gehemelte.. Of met prikertjes pulken in de mond in een restaurantquote:Op maandag 30 maart 2026 19:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat dan? Klakken met de tong? Of vanuit de wang speeksel intrekken tegen hoge snelheid? Sshhhhhhhhhhhttttt
Of sylvana simons bij pauw en de witquote:Op maandag 30 maart 2026 19:10 schreef vosss het volgende:
Ik kan niet tegen geluiden die er niet zouden moeten zijn. Bijvoorbeeld rammeltjes in de auto of iets.
Bleghquote:Op maandag 30 maart 2026 19:11 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Soort smakgeluiden.. Of snurken vanuit de gehemelte.. Of met prikertjes pulken in de mond in een restaurant
Gast die nu naast me ziet maakt irritante tweeter geluidjes.. Dat hoor ik wel vaker... Volgens mij doen ze dat als zr van hunzelf vinden dat ze een interessante mening over iets hebben.. Super irritantquote:
Hij doet dat? Of zijn gsm?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:17 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Gast die nu naast me ziet maakt irritante tweeter geluidjes.. Dat hoor ik wel vaker... Volgens mij doen ze dat als zr van hunzelf vinden dat ze een interessante mening over iets hebben.. Super irritant
Met zn mond via zn wangquote:
Nou... Expres de dingen doen die een ander zwaar irriteert of laat schrikken valt toch al onder pesten hoor?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik plaag wel maar ik pest niet. Niet zo slecht over mij denken
Aaaah ja datquote:Op maandag 30 maart 2026 19:19 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Met zn mond via zn wang
Beetjr zuigen volgens mij op je wang en het dan laten vibreren
zeker geen ouderwetse klok in huis danquote:Op maandag 30 maart 2026 19:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ritmische geluiden zoals druppende kranen zijn wel godsgruwelijk irritant. En als je het eenmaal hoort dan kan je het niet meer ont-horen.
Ze kon er gelukkig ook zelf om lachen. Als ze het echt vervelend vond dan deed ik het natuurlijk niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou... Expres de dingen doen die een ander zwaar irriteert of laat schrikken valt toch al onder pesten hoor?
Mochten wij een relatie hebben en je zou je Duck talent gebruiken, dan was de relatie na de derde keer over.
Alles.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Stemgeluid? Intonatie?
quote:Op maandag 30 maart 2026 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oooww das ok dan.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze kon er gelukkig ook zelf om lachen. Als ze het echt vervelend vond dan deed ik het natuurlijk niet.
Gelukkig doen Belgen dat nietquote:Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alles.
"Heeeeee hoe was je weekend, oooooh leeeeuk ja ja ja wat enig hahahaha ja leeeeeeeuk"etc.
Dit, en dat heeft helaas meer impact op het leven dan je zou verwachten als je dat niét hebtquote:Op maandag 30 maart 2026 17:35 schreef Elan het volgende:
Onverwachte harde knallen en bonken raak ik para van. Deur die keihard dicht waait. Dat soort shit.
Ja, die mogen echt een lekke band krijgen. Rij gewoon rustig weg en geef dan meer serieus gas als je de woonwijk uit bent. Niemand boeit het ene fuck dat je motor VROEM kan doen.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:34 schreef Mikeytt het volgende:
Van die mensen die expres extra veel geluid maken met de motor.
Dit is al jaren mijn wekker, juist om niet met zo'n hard kutgeluid wakker te schrikken.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:31 schreef Ama het volgende:
Zo'n typische geluid van een wekker. En niet omdat ik een hekel heb aan wekkers ofzo maar ik vind dat specifiek een naar geluid.
Gelukkig kan het via de telefoon ook met een niet irritant geluidje.
Gaat vrij ver soms ja, vooral als je net lekker wil gaan slapen en je schiet in de adrenaline door dat iemand iets laat vallen of ergens een deur dicht slaat. Het zijn helaas ook dat soort contactgeluiden waar tegen oordopjes eigenlijk niks doen.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit, en dat heeft helaas meer impact op het leven dan je zou verwachten als je dat niét hebt
Komt dit vanuit een PTSS?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat vrij ver soms ja, vooral als je net lekker wil gaan slapen en je schiet in de adrenaline door dat iemand iets laat vallen of ergens een deur dicht slaat. Het zijn helaas ook dat soort contactgeluiden waar tegen oordopjes eigenlijk niks doen.
Toen ik baby was gingen de buren verbouwen tot heel laat in de avond met boormachines en shit . Of het klinische PTSS is geen idee maar toen lag ik schijnbaar verstijfd in mn bed zei mn moeder. Zou best kunnen dat het daar aan gerelateerd is. Of het is gewoon iets aangeboren.quote:
Germ...quote:Op maandag 30 maart 2026 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen ik baby was gingen de buren verbouwen tot heel laat in de avond met boormachines en shit . Of het klinische PTSS is geen idee maar toen lag ik schijnbaar verstijfd in mn bed zei mn moeder. Zou best kunnen dat het daar aan gerelateerd is. Of het is gewoon iets aangeboren.
Ik heb vrij lang Dead to the World van Royksopp als wekker gehad.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is al jaren mijn wekker, juist om niet met zo'n hard kutgeluid wakker te schrikken.
https://youtube.com/shorts/Ti37ppFZkM4?is=EJYSX9T6vimHsr6x
Dit is al zo lang mijn wekker, als ik overdag ook maar de eerste seconde hoor krijg ik gelijk dat ongelooflijke kutgevoel van "shit ik moet mijn bed uit", zelfs bij het opzoeken van dit filmpje kon ik het niet verder luisteren dan een seconde, wat een schijtgeluid![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |