Dit, en dat heeft helaas meer impact op het leven dan je zou verwachten als je dat niét hebtquote:Op maandag 30 maart 2026 17:35 schreef Elan het volgende:
Onverwachte harde knallen en bonken raak ik para van. Deur die keihard dicht waait. Dat soort shit.
Ja, die mogen echt een lekke band krijgen. Rij gewoon rustig weg en geef dan meer serieus gas als je de woonwijk uit bent. Niemand boeit het ene fuck dat je motor VROEM kan doen.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:34 schreef Mikeytt het volgende:
Van die mensen die expres extra veel geluid maken met de motor.
Dit is al jaren mijn wekker, juist om niet met zo'n hard kutgeluid wakker te schrikken.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:31 schreef Ama het volgende:
Zo'n typische geluid van een wekker. En niet omdat ik een hekel heb aan wekkers ofzo maar ik vind dat specifiek een naar geluid.
Gelukkig kan het via de telefoon ook met een niet irritant geluidje.
Gaat vrij ver soms ja, vooral als je net lekker wil gaan slapen en je schiet in de adrenaline door dat iemand iets laat vallen of ergens een deur dicht slaat. Het zijn helaas ook dat soort contactgeluiden waar tegen oordopjes eigenlijk niks doen.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit, en dat heeft helaas meer impact op het leven dan je zou verwachten als je dat niét hebt
Komt dit vanuit een PTSS?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat vrij ver soms ja, vooral als je net lekker wil gaan slapen en je schiet in de adrenaline door dat iemand iets laat vallen of ergens een deur dicht slaat. Het zijn helaas ook dat soort contactgeluiden waar tegen oordopjes eigenlijk niks doen.
Toen ik baby was gingen de buren verbouwen tot heel laat in de avond met boormachines en shit . Of het klinische PTSS is geen idee maar toen lag ik schijnbaar verstijfd in mn bed zei mn moeder. Zou best kunnen dat het daar aan gerelateerd is. Of het is gewoon iets aangeboren.quote:
Germ...quote:Op maandag 30 maart 2026 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen ik baby was gingen de buren verbouwen tot heel laat in de avond met boormachines en shit . Of het klinische PTSS is geen idee maar toen lag ik schijnbaar verstijfd in mn bed zei mn moeder. Zou best kunnen dat het daar aan gerelateerd is. Of het is gewoon iets aangeboren.
Ik heb vrij lang Dead to the World van Royksopp als wekker gehad.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is al jaren mijn wekker, juist om niet met zo'n hard kutgeluid wakker te schrikken.
https://youtube.com/shorts/Ti37ppFZkM4?is=EJYSX9T6vimHsr6x
Dit is al zo lang mijn wekker, als ik overdag ook maar de eerste seconde hoor krijg ik gelijk dat ongelooflijke kutgevoel van "shit ik moet mijn bed uit", zelfs bij het opzoeken van dit filmpje kon ik het niet verder luisteren dan een seconde, wat een schijtgeluid![]()
Aangevuld met "heeeeeeey wat een leuk truitje, van de Zaraaaaaaaaaaa?" en elkaar dan overcomplimenteren met elkaars kleding terwijl ze elkaar niet kunnen luchten of zienquote:Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Alles.
"Heeeeee hoe was je weekend, oooooh leeeeuk ja ja ja wat enig hahahaha ja leeeeeeeuk"etc.
En vrouwen die teveel verkleinwoordjes gebruiken. Vaak zijn dat dezelfde.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Aangevuld met "heeeeeeey wat een leuk truitje, van de Zaraaaaaaaaaaa?" en elkaar dan overcomplimenteren met elkaars kleding terwijl ze elkaar niet kunnen luchten of zien
Ja woonde een stad verder dan Hiroshimaquote:Op maandag 30 maart 2026 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
als er een atoombom valt
kneiterirritant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |