Dit is mijn meest grootste (en tevens enigequote:Op maandag 30 maart 2026 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
Mensen die stomme stemmetjes imiteren (Donald Duck als ergste--> instant agressie)
Ik heb een ex die dat ook had. Veel plezier aan beleefdquote:Op maandag 30 maart 2026 17:35 schreef Elan het volgende:
Onverwachte harde knallen en bonken raak ik para van. Deur die keihard dicht waait. Dat soort shit.
Zal wel iets autistisch zijn of zoquote:Op maandag 30 maart 2026 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb een ex die dat ook had. Veel plezier aan beleefd
Random op tafel slaan. Of op holle dingen. Of in de auto raampje open en op het dak slaan.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal wel iets autistisch zijn of zo
Hoe dan?? Jij expres met deuren gooien?
quote:Op maandag 30 maart 2026 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Random op tafel slaan. Of op holle dingen. Of in de auto raampje open en op het dak slaan.
De mogelijkheden zijn eindeloos
Ik had laatst een koof gemaakt ergens in een kamer op de eerste verdieping. Ik dacht dat 'ie echt bomvast zat. Hoor ik ineens vanuit de woonkamer een doffe klap.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
zo erg heb ik het niet gelukkig. Het zijn ook meer echt harde knallen, het gevoel van schrikken zeg maar.
Laatst klapte mijn woonkamerdeur keihard dicht (door de wind) tegen een legoset die op een tafeltje in de gang stond. Echt lijper kan je me niet krijgen
Ik heb dat vooral wanneer mensen ogenschijnlijk/random in een zin een forward slash gebruiken.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb zo een paar van die geluiden waar mijn haar van recht gaat staan.. zeker als iemand anders dat geluid veroorzaakt.
Als voorbeeld:
Electrische tandenborstel tijdens tandenpoetsen
Smakken bij het eten
Mensen die stomme stemmetjes imiteren (Donald Duck als ergste--> instant agressie)
Krijsend kind wat zijn/zin niet krijgt
Ben benieuwd welke geluiden bij jullie bekend staan als irritant.
Dat EEUUUUUU EEUUUUUU EEUUUUUU geluid?quote:Op maandag 30 maart 2026 17:31 schreef Ama het volgende:
Zo'n typische geluid van een wekker. En niet omdat ik een hekel heb aan wekkers ofzo maar ik vind dat specifiek een naar geluid.
Gelukkig kan het via de telefoon ook met een niet irritant geluidje.
Daarom dus ook een ex neem ik aan?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Random op tafel slaan. Of op holle dingen. Of in de auto raampje open en op het dak slaan.
De mogelijkheden zijn eindeloos
Ja hahaha. Wat ze meestal ook in films enz gebruiken.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat EEUUUUUU EEUUUUUU EEUUUUUU geluid?
Ja zeer irritant
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
Vrouwen die zo overdreven praten.
Echt de horror inderdaad! Die wekker zou ter plaatse vernietigd worden door mijquote:Op maandag 30 maart 2026 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hahaha. Wat ze meestal ook in films enz gebruiken.
Dat is helemaal irritant want dan je nog gefopt ook.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik had laatst een koof gemaakt ergens in een kamer op de eerste verdieping. Ik dacht dat 'ie echt bomvast zat. Hoor ik ineens vanuit de woonkamer een doffe klap.
Dus ik al vloekend en tierend naar boven, bleek m'n koof nog gewoon netjes te hangen
. Was het gewoon een tijdschrift dat op de mat in de gang plofte
.
Ik heb het al verbeterd in de OP... Moest een 'haar' achter komenquote:Op maandag 30 maart 2026 18:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral wanneer mensen ogenschijnlijk/random in een zin een forward slash gebruiken.
Ik raak daar confuus/en krijg er jeuk van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |