quote:De 41-jarige Anne Dijkstra onttrok zich maandagochtend 30 maart aan zijn toezicht tijdens begeleide werkzaamheden in Groningen. Hij is veroordeeld voor een aantal zedenmisdrijven. Vastgesteld is dat Dijkstra op maandag 30 maart om 11.11 uur nog gepind heeft in Hoogezand. Vanaf daar ontbreekt ieder spoor. Ziet u hem nu? Bel 112.
Anne Dijkstra is in 2011 veroordeeld tot TBS met dwangverpleging voor een aantal zedenmisdrijven. Hij zat vast in de FPC Mesdag in Groningen.
Signalement voortvluchtige:
• Naam: Anne Dijkstra
• Leeftijd: 41
• Lengte: 1.86 meter
• Oogkleur: blauw
• Postuur: mager
• Opvallend: volle lippen, afstaande oren en donkere kringen onder zijn ogen
• Kleding tijdens ontsnapping: bruine winterjas met lichte, brede banen over de schouders en mouwen en daaronder een witte hoody, zwarte werkbroek en zwarte werkschoenen
• Kleding op laatste beelden: donkerkleurige hoody, zwarte werkbroek en zwarte werkschoenen
• Andere kenmerken: Friese taal machtig
Soort Michael P 2.0quote:Op maandag 30 maart 2026 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Gatverdamme.
Straks pak die er weer eentje.
quote:Op maandag 30 maart 2026 17:15 schreef Tengano het volgende:
Die foto is genomen vanuit die pinautomaat
Zal wel meevallen. Hij zat blijkbaar al in de fase van begeleide werkzaamheden.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Gatverdamme.
Straks pak die er weer eentje.
Wat denk je? Die zal niet de intentie hebben om zijn oma te bezoeken in het bejaardentehuis.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:16 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ze daar zo snel een foto van verspreiden? Dat doen ze toch nooit?
Eigenlijk altijd bij ontsnapte tbs'ers.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:16 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ze daar zo snel een foto van verspreiden? Dat doen ze toch nooit?
Ik heb geen idee. Volgens mij zijn daar bepaalde regels voor en ik snap dus niet waarom ze dat in dit geval hebben gedaan. Er staat verder ook niks bij, niet benaderen of ander type details. Ik snap het dus niet.quote:
@Flitskikker zijn stem en mijn stem heb jequote:Op maandag 30 maart 2026 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Kans op kans. Bij Kabinet @:Rambodirk 2 met gedoogpartner Zipportal gaan ze gewoon de oven in.
quote:Op maandag 30 maart 2026 17:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
@:flitskikker zijn stem en mijn stem heb je
Als we er biomassa van maken stem ik ook voorquote:Op maandag 30 maart 2026 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Kans op kans. Bij Kabinet @:Rambodirk 2 met gedoogpartner Zipportal gaan ze gewoon de oven in.
Ja, hele sympathieke uitstraling.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
Kun je zo te zien prima een biertje mee drinken. Doet geen vlieg kwaad.
@PolitieNLquote:Op maandag 30 maart 2026 17:03 schreef Zipportal het volgende:
Vastgesteld is dat Dijkstra op maandag 30 maart om 11.11 uur nog gepind heeft in Hoogezand.
Hahaha even poserenquote:Op maandag 30 maart 2026 17:15 schreef Tengano het volgende:
Die foto is genomen vanuit die pinautomaat
Ziet eruit als een krankzinnige en klinkt blijkbaar ook als een totale gekquote:Op maandag 30 maart 2026 18:37 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Je leest dit en denkt waarom al die ophef. Totdat je oog valt op het volgende detail:
• Andere kenmerken: Friese taal machtig
Oei!
In de OP staat dat hij begeleid werkverlof had.quote:
Dan heeft hij ongetwijfeld ook ander begeleid verlof waarin hij zich in bepaalde gebieden mag begeven. En als hij dan boodschappen wil doen of een ijsje wil kopen dan doet hij dat net zo zoals jij en ik; met een pinpas.quote:tijdens begeleide werkzaamheden in Groningen
Noorderlingen en Duitsers doen er dus verstandig aan hun vrouwen en dochters binnen te houden.quote:Dagblad van het Noorden meldt dat de man was veroordeeld voor ontucht met een meisje van 14, met wie hij had afgesproken na contact via een online chatprogramma. Eerder was hij volgens de krant veroordeeld voor onder meer verkrachtingen.
Bij ontsnapte veroordeelden zijn ze daar volgens mij altijd wel redelijk snel mee, zeker als ze gewelddadig zijn.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:16 schreef Tengano het volgende:
Die zal toch allang de grens over zijn?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:26 schreef littlemindy het volgende:
Met zo'n kop wordt ie hopelijk snel gevonden.
Hebben jullie een trein of snelbusdienst daar?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:37 schreef Cruzinats het volgende:
Ik pin ook vaak cash bij die jumbo, komt wel erg dichtbij zo.
Juffrouw Jetten is te druk met zijn toyboy.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Touwtje uit de brievenbus is Anne over de vloer.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Juffrouw Jetten is te druk met zijn toyboy.
Vanaf de Jumbo daar is het 3 min lopen naar het station en vanaf daar kan je richting Groningen stad of richting Bad Nieuweschans. Treinverbinding naar Weener (Duitsland) ligt er volgens mij nog altijd uit, dus dan moet je de pendelbus nemen.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hebben jullie een trein of snelbusdienst daar?
Dan zal hij intussen al in Argentinië zitten denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:54 schreef Cruzinats het volgende:
Vanaf de Jumbo daar is het 3 min lopen naar het station en vanaf daar kan je richting Groningen stad of richting Bad Nieuweschans. Treinverbinding naar Weener (Duitsland) ligt er volgens mij nog altijd uit, dus dan moet je de pendelbus nemen.
De kans is idd groot dat hij al ruimschoots in Duitsland zat nog voordat mensen deze melding gezien hebben.
Ik denk niet dat hij nu in het bezit is van een geldig paspoort of ID.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan zal hij intussen al in Argentinië zitten denk ik.
O vertelquote:Op maandag 30 maart 2026 20:22 schreef TLC het volgende:
Kan die foto nu weg ? Hij is allang weer opgepakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |