quote:De 41-jarige Anne Dijkstra onttrok zich maandagochtend 30 maart aan zijn toezicht tijdens begeleide werkzaamheden in Groningen. Hij is veroordeeld voor een aantal zedenmisdrijven. Vastgesteld is dat Dijkstra op maandag 30 maart om 11.11 uur nog gepind heeft in Hoogezand. Vanaf daar ontbreekt ieder spoor. Ziet u hem nu? Bel 112.
Anne Dijkstra is in 2011 veroordeeld tot TBS met dwangverpleging voor een aantal zedenmisdrijven. Hij zat vast in de FPC Mesdag in Groningen.
Signalement voortvluchtige:
• Naam: Anne Dijkstra
• Leeftijd: 41
• Lengte: 1.86 meter
• Oogkleur: blauw
• Postuur: mager
• Opvallend: volle lippen, afstaande oren en donkere kringen onder zijn ogen
• Kleding tijdens ontsnapping: bruine winterjas met lichte, brede banen over de schouders en mouwen en daaronder een witte hoody, zwarte werkbroek en zwarte werkschoenen
• Kleding op laatste beelden: donkerkleurige hoody, zwarte werkbroek en zwarte werkschoenen
• Andere kenmerken: Friese taal machtig
Soort Michael P 2.0quote:Op maandag 30 maart 2026 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Gatverdamme.
Straks pak die er weer eentje.
quote:Op maandag 30 maart 2026 17:15 schreef Tengano het volgende:
Die foto is genomen vanuit die pinautomaat
Zal wel meevallen. Hij zat blijkbaar al in de fase van begeleide werkzaamheden.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Gatverdamme.
Straks pak die er weer eentje.
Wat denk je? Die zal niet de intentie hebben om zijn oma te bezoeken in het bejaardentehuis.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:16 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ze daar zo snel een foto van verspreiden? Dat doen ze toch nooit?
Eigenlijk altijd bij ontsnapte tbs'ers.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:16 schreef Tengano het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ze daar zo snel een foto van verspreiden? Dat doen ze toch nooit?
Ik heb geen idee. Volgens mij zijn daar bepaalde regels voor en ik snap dus niet waarom ze dat in dit geval hebben gedaan. Er staat verder ook niks bij, niet benaderen of ander type details. Ik snap het dus niet.quote:
@Flitskikker zijn stem en mijn stem heb jequote:Op maandag 30 maart 2026 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Kans op kans. Bij Kabinet @:Rambodirk 2 met gedoogpartner Zipportal gaan ze gewoon de oven in.
quote:Op maandag 30 maart 2026 17:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
@:flitskikker zijn stem en mijn stem heb je
Als we er biomassa van maken stem ik ook voorquote:Op maandag 30 maart 2026 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Kans op kans. Bij Kabinet @:Rambodirk 2 met gedoogpartner Zipportal gaan ze gewoon de oven in.
Ja, hele sympathieke uitstraling.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
Kun je zo te zien prima een biertje mee drinken. Doet geen vlieg kwaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |