Ik ken hem ook niet, zie hem nooit heb alleen gelezen dat hij ook mee zou helpenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:34 schreef TjjWester het volgende:
Mag ik trouwens een applaus voor @:49R , hij lijkt onder te sneeuwen.
Mensen kennen alleen iteejer en breuls.
Hee ga je mond spoelen! Dat is een belediging.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:46 schreef LTVDK het volgende:
Maar dit ging sneller dan de gemiddelde IT-afdeling
Ja dat zeg ik tochquote:Op zondag 29 maart 2026 18:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hee ga je mond spoelen! Dat is een belediging.
It afdelingen zijn verschrikkelijk
Dit is wel hypercool. Project phoenix heeft zijn waarde bewezen.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:48 schreef Zipportal het volgende:
Het nieuwe filmpje is uit.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Moet corporate en bestuur maar niet bezuinigen op de kennis die er op zo'n afdeling rondloopt.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Heeeeyyyyyyyyquote:
Huilend op bedquote:Op zondag 29 maart 2026 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeeeyyyyyyyyde dag een beetje doorgekomen
Dit heb ik ook, maar dan wel specifiek van 1 quote alert en 1 like van net voordat die uitging vanochtendquote:Op zondag 29 maart 2026 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
We zijn er weer![]()
@:Danny -> Ik heb een persistent "like alert" die bij iedere refresh terugkomt. Nieuwe meldingen (zoals voor deze post) zie ik dan juist weer niet.
- like alerts uitschakelen helpt niet, hij blijft terugkomen
- cache al geleegd
- uitgelogd, ingelogd
- op mobiele weergave is hij er ook
Ik lees dat er meer problemen zijn. Ik heb het al doorgevenquote:Op zondag 29 maart 2026 19:05 schreef RotatoR het volgende:
Ik kan de like/quote alerts niet meer wegkrijgen. Iemand anders ook dit probleem?
Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2755907/1/999#p220460253]zondag 29 maart 2026 18:34[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/467636]TjjWester[/url] het volgende:
En vind hem lekker snelquote:Op zondag 29 maart 2026 19:09 schreef Starhopper het volgende:
MAAR FOK! DOET HET EN DAT IS HET BELANGRIJKSTE
Blij dat ik niet de enige ben.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:05 schreef RotatoR het volgende:
Ik kan de like/quote alerts niet meer wegkrijgen. Iemand anders ook dit probleem?
Nee, gebruikers die constant eisen dat al hun rommel gelijk wordt opgelost zijn verschrikkelijk.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
FIPOquote:Op zondag 29 maart 2026 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil gewoon de laatste post voor de downtime.
quote:
Ik zie juist geen like alerts. Ter info.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:05 schreef RotatoR het volgende:
En vergeet jezelf nietquote:Op zondag 29 maart 2026 19:10 schreef yvonne het volgende:
https://fokstatic.nl/p/0s.gif
[..]
@:iteejer en @:49R waren ter plekke
Er was een techneuten groepschat
@:Danny En @:breuls deden het harde werd thuis.
Dus een heel team
\keitrots en opgelucht.
Nee ik ook niet op mobielquote:Op zondag 29 maart 2026 19:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik krijg geen like en quote popups meer.
Altijd maar aan jezelf denken..quote:Op zondag 29 maart 2026 19:14 schreef freaky40 het volgende:
Ik krijg geen like en quote popups meer.
Donatiepagina en balk doen het hier allebei primaquote:Op zondag 29 maart 2026 19:37 schreef MadMaster het volgende:
• Geen likes
• Wel oude likes
• Geen mentions
• Wel oude mentions
• Donatie pagina doet het niet
• Donatie balk wordt niet getoond
• Zoekfunctie doet het niet
Iemand nog wat meer te zeiken?
En bij elke keer refreshen krijg ik ze óókquote:Op zondag 29 maart 2026 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik krijg juist -elke 'bladzijde" weer- de laatste 16 likes van vanmorgen
Je kan in ieder geval jezelf quoten…quote:Op zondag 29 maart 2026 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En bij elke keer refreshen krijg ik ze óók
En postenquote:Op zondag 29 maart 2026 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval jezelf quoten…
Dan moet je ook eerst een like krijgen hequote:Op zondag 29 maart 2026 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zie juist geen like alerts. Ter info.
Kijk jij geen Indy?quote:Op zondag 29 maart 2026 19:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je ook eerst een like krijgen he
Pagina en balk doet het ook (zichtbaar).quote:Op zondag 29 maart 2026 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Donatiepagina en balk doen het hier allebei prima(Firefox)
Ik zie het ja, zodra je op doneren klikt kom je op een grijze pagina ipv de betaalpagina. Denk dat de betaaldiensten dan nog opnieuw moeten worden gekoppeld (nieuw IP)?quote:Op zondag 29 maart 2026 19:52 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Pagina en balk doet het ook (zichtbaar).
Maar als je wilt doneren blijft hij hangen
Quote alert ook kapot.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je ook eerst een like krijgen he
Ik zie gewoon nog de betalen pagina.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie het ja, zodra je op doneren klikt kom je op een grijze pagina ipv de betaalpagina. Denk dat de betaaldiensten dan nog opnieuw moeten worden gekoppeld (nieuw IP)?
Voornaamste is dat het weer doetquote:
Mollie of je bank?quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie gewoon nog de betalen pagina.
Da's nieuw!quote:Op zondag 29 maart 2026 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik kreeg steeds deze pagina
[ afbeelding ]
Dit zijn nog steeds de oude serversquote:Op zondag 29 maart 2026 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
De site is eindelijk snel… maar wel een jaar of 10 te laat.
Misschien staan de servers nu iets dichter bij zijn huisquote:Op zondag 29 maart 2026 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit zijn nog steeds de oude servers
Scheelt weer een verlengsnoer.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien staan de servers nu iets dichter bij zijn huis
Like gezet.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zie juist geen like alerts. Ter info.
Ik heb dat inderdaad ook met de 384 likes die ik vanmorgen na negenen nog gekregen had.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik denk dat @Danny nog wat werkjes te doen heeft.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik kreeg steeds deze pagina als ik de donatie wil betalen.
[ afbeelding ]
De succesvolle verhuizing gevierd met een lekker flesje azijn zeker.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
De site is eindelijk snel… maar wel een jaar of 10 te laat.
Arme jijquote:Op zondag 29 maart 2026 19:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Huilend op bedMet mijn capibaraknuffeltje
Nee joh. We zijn hartstikke opgelucht dat alles gelukt is. @iteejer was wel bekaf en ligt al lekker te knorren en die andere dingetjes die nog niet werken komen vast wel goed.quote:
ja ik ook beetje rare bug!quote:Op zondag 29 maart 2026 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, het is absurd hoe snel het is. Mijn reacties zijn nu soms ineens al geplaatst voordat ik ze heb getyptquote:
Jaquote:
Geen idee wat je rookt maar het klinkt goed.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, het is absurd hoe snel het is. Mijn reacties zijn nu soms ineens al geplaatst voordat ik ze heb getypt
Nou, dat had ik eigenlijk ook vanavond. Ik typte een heel verhaal op mijn mobiel. En toen leek ie zich te verversen en was het gepost. Ik was nog maar halverwege.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, het is absurd hoe snel het is. Mijn reacties zijn nu soms ineens al geplaatst voordat ik ze heb getypt
In had er vrij veel waar ik nog even naar wilde kijken, ook DM's, maar nu (5 minuten geleden nog niet) zijn ze ineens állemaal weg.quote:Op maandag 30 maart 2026 06:01 schreef Hathor het volgende:
Er is nog wel het een en ander mis denk ik, ik schijn vast te zitten met twee like alerts en een quote alert, die hardnekkig blijven terugkeren nadat ik ze weggeklikt heb.
goed gewerkt pikquote:Op zondag 29 maart 2026 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil gewoon de laatste post voor de downtime.
Ik krijg ze nog steeds. Iedere keer als ik refresh.quote:Op maandag 30 maart 2026 06:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In had er vrij veel waar ik nog even naar wilde kijken, ook DM's, maar nu (5 minuten geleden nog niet) zijn ze ineens állemaal weg.
Ik krijg ze nu überhaupt niet meer, want van deze quote had ik geen meldingquote:Op maandag 30 maart 2026 07:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik krijg ze nog steeds. Iedere keer als ik refresh.
Ja, de quotemeldingen zijn sinds de verhuizing ook stuk.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik krijg ze nu überhaupt niet meer, want van deze quote had ik geen melding
Same herequote:Op maandag 30 maart 2026 08:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, de quotemeldingen zijn sinds de verhuizing ook stuk.
Maar hier nog hetzelfde probleem met de mentions als gisteren.
Wordt vast snel gefixt
Oh dat het gefixt wordt geloof ik sowieso, dat komt wel goed jaquote:Op maandag 30 maart 2026 08:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, de quotemeldingen zijn sinds de verhuizing ook stuk.
Maar hier nog hetzelfde probleem met de mentions als gisteren.
Wordt vast snel gefixt
Nee nieuwe zie ik ook niet merk ik hiermeequote:Op maandag 30 maart 2026 08:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt, zie 'dit is stuk' topic in fbquote:Op maandag 30 maart 2026 12:32 schreef LTVDK het volgende:
De quote en like meldingen zijn zo te zien ook gefikst
DE parkquote:Op maandag 30 maart 2026 12:02 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Is FOK! ook nog bereikbaar vanuit het park?
Ik heb hier zo hard om gelachen. Ohhhh, tranen in mijn ogen. Thanks for making my day Tjoptjop!quote:
Klopt, ik van jouw quote ook niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De park.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:02 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Is FOK! ook nog bereikbaar vanuit het park?
270+ openstaande quote/mention/DM-meldingen?!quote:Op maandag 30 maart 2026 08:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen apart dat niet iedereen dezelfde issues heeft, hier zijn dus 270+ meldingen weg nu
Ach, is het weer lekker opgeruimd.
A.s. woensdag zeker?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)bKf4WQD2Q2kUHPN19VQl
Wie hier intrapt is toch echt wel even de weg kwijtquote:Op maandag 30 maart 2026 21:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
GC / Doneer en houd FOK! onlinequote:Op maandag 30 maart 2026 22:11 schreef cinderloom het volgende:
Zullen we een bedankje aan FOK! doen?
FB / Steun FOK! na de verhuizing – kleine bijdrage, groot verschil
Ben je wel eens van de Euromast gegooid?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zag op SM dat jullie terug moeten verhuizen woensdag, wel jammer. Al die werk tjonge zeg. Veel succes morgen!
quote:Op maandag 30 maart 2026 21:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |