Ja, het is absurd hoe snel het is. Mijn reacties zijn nu soms ineens al geplaatst voordat ik ze heb getyptquote:
Jaquote:
Geen idee wat je rookt maar het klinkt goed.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, het is absurd hoe snel het is. Mijn reacties zijn nu soms ineens al geplaatst voordat ik ze heb getypt
Nou, dat had ik eigenlijk ook vanavond. Ik typte een heel verhaal op mijn mobiel. En toen leek ie zich te verversen en was het gepost. Ik was nog maar halverwege.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, het is absurd hoe snel het is. Mijn reacties zijn nu soms ineens al geplaatst voordat ik ze heb getypt
In had er vrij veel waar ik nog even naar wilde kijken, ook DM's, maar nu (5 minuten geleden nog niet) zijn ze ineens állemaal weg.quote:Op maandag 30 maart 2026 06:01 schreef Hathor het volgende:
Er is nog wel het een en ander mis denk ik, ik schijn vast te zitten met twee like alerts en een quote alert, die hardnekkig blijven terugkeren nadat ik ze weggeklikt heb.
goed gewerkt pikquote:Op zondag 29 maart 2026 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil gewoon de laatste post voor de downtime.
Ik krijg ze nog steeds. Iedere keer als ik refresh.quote:Op maandag 30 maart 2026 06:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In had er vrij veel waar ik nog even naar wilde kijken, ook DM's, maar nu (5 minuten geleden nog niet) zijn ze ineens állemaal weg.
Ik krijg ze nu überhaupt niet meer, want van deze quote had ik geen meldingquote:Op maandag 30 maart 2026 07:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik krijg ze nog steeds. Iedere keer als ik refresh.
Ja, de quotemeldingen zijn sinds de verhuizing ook stuk.quote:Op maandag 30 maart 2026 08:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik krijg ze nu überhaupt niet meer, want van deze quote had ik geen melding
Same herequote:Op maandag 30 maart 2026 08:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, de quotemeldingen zijn sinds de verhuizing ook stuk.
Maar hier nog hetzelfde probleem met de mentions als gisteren.
Wordt vast snel gefixt
Oh dat het gefixt wordt geloof ik sowieso, dat komt wel goed jaquote:Op maandag 30 maart 2026 08:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, de quotemeldingen zijn sinds de verhuizing ook stuk.
Maar hier nog hetzelfde probleem met de mentions als gisteren.
Wordt vast snel gefixt
Nee nieuwe zie ik ook niet merk ik hiermeequote:Op maandag 30 maart 2026 08:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik krijg ze nu überhaupt niet meer, want van deze quote had ik geen melding
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |