Ik ben er nooit aan begonnen, heerlijk.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Iedereen ff maand opzeggen. Laat ze maar extra zweten daar.
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat iteejer niet zo hard rijdt, moet ook even harvesten en deployen
Droogneuken/rijden om voorzichtig met de servers te rijden. Alsof er een mingvaas achterin ligt.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat iteejer niet zo hard rijdt, moet ook even harvesten en deployen
Goede reminder, zin om eens lekker voor de Superbikes te gaan zitten vandaag. Alleen beetje kut als HBO het niet meer heeft want ik wil weekeinde één nog terugkijkenquote:Op zondag 29 maart 2026 09:04 schreef pmponer het volgende:
Viaplay allemaal incourante zaken aan het pluggen om die maand maar "vol" te krijgen
We doen iets met SBK, oh ja NLS en hadden we al gezegd, Max in theater
Maar is traditie. Misschien helemaal afschaffen. Geen hond die er wat om geeft.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:07 schreef heywoodu het volgende:
Kap maar gewoon met dat volkslied voor de constructeur, dat kan niemand wat schelen en haalt altijd de sfeer weg voor de winnaar
Is het ook.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Droogneuken/rijden om voorzichtig met de servers te rijden. Alsof er een mingvaas achterin ligt.
Als ze kaput gaan, dan is het fijn om jullie gekend te hebben.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Droogneuken/rijden om voorzichtig met de servers te rijden. Alsof er een mingvaas achterin ligt.
Superbikes al niet meer gezien na Xaus en Hodgson. Hou het allemaal niet meer bijquote:Op zondag 29 maart 2026 09:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede reminder, zin om eens lekker voor de Superbikes te gaan zitten vandaag. Alleen beetje kut als HBO het niet meer heeft want ik wil weekeinde één nog terugkijken
Het volkslied voor de winnende coureur moet je gewoon houden natuurlijk, dat is het moment dat iedereen (met fatsoen) even stil is voor de winnaar. Maar die mooie sfeer is weg met die voor de constructeur, dat is meer "oh ja, even deze uitzitten nog".quote:Op zondag 29 maart 2026 09:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Maar is traditie. Misschien helemaal afschaffen. Geen hond die er wat om geeft.
Dat konden ze totaal niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:03 schreef bedachtzaam het volgende:
Maar het viel me alles mee dat Red Bull nog redelijk mee kan in de race.
Kan bijna niks aan stuk tegenwoordig.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ze kaput gaan, dan is het fijn om jullie gekend te hebben.
Maar ze zijn oudquote:Op zondag 29 maart 2026 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kan bijna niks aan stuk tegenwoordig.
Allesquote:Op zondag 29 maart 2026 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Alles kan stuk als je maar een beetje moeite doet.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja. Spullen, servers, relaties, alles.quote:
Niet met de top maar dat moeten we ook niet verwachten.quote:
Dit ja.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alles kan stuk als je maar een beetje moeite doet.
Dit jaar en volgend jaar niet nee.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Niet met de top maar dat moeten we ook niet verwachten.
Ramen.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Spullen, servers, relaties, alles.
Verstappen kan nog enigszins mee omdat hij een klasse beter is dan de rest, en dan nog komt hij Gasly niet voorbij. Hadjar geeft een veel reeler beeld van de RB en die rijdt gewoon achteruit en is trager dan Audi.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Niet met de top maar dat moeten we ook niet verwachten.
Arme @yvonnequote:Op zondag 29 maart 2026 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Spullen, servers, relaties, alles.
Ik hoop wel dat ze volgend seizoen dicht bij de top zitten.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit jaar en volgend jaar niet nee.
Dichterbij.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze volgend seizoen dicht bij de top zitten.
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Hopelijk wordt @:Iteejer niet de Pierre Waché van FOK!
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:13 schreef -XOR- het volgende:
"Kimi needs to go to driving school to learn to release the clutch"
~Toto Wolff
Ik merk er nog niks van.quote:
Hou van julliequote:
Mighty fine recovery.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het ging nu langzamer te werken.
Leuk om jullie gekend te hebben
quote:
Broodjes tijd.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het ging nu langzamer te werken.
Leuk om jullie gekend te hebben
Als een haas vandoor.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou, daar zal je hem hebben
Het verschil tussen Bearman en Leclerc
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |