Vers geklikt.quote:
Volgens mij hebben we nog wel evenquote:Op zondag 29 maart 2026 08:58 schreef bedachtzaam het volgende:
nog even posten voordat de stekker er uit gaat.
Een minuut nog.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nog wel even
Nee nog wel langerquote:
Ik dacht dat Fok! om 9 uur dicht ging en niet zou opvallenquote:
Scherp oog!quote:Op zondag 29 maart 2026 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fok! om 9 uur dicht ging en niet zou opvallen
Zou om 9:00 zijn toch?quote:
Nou we zijn er nog zo te zienquote:
2 weken kan best lang zijn.quote:
Jouw oog?quote:
@iteejer gaat het doen.quote:
Gaat lekker daar bij de FOMquote:Op zondag 29 maart 2026 09:02 schreef LTVDK het volgende:
Weer de volksliederen in omgekeerde volgorde
Zure Britse upper class ventje.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:03 schreef pmponer het volgende:
George was de vorige keer al niet blij toen hij wel op het podum stond, zal nu nog wel erger zijn.
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:02 schreef Danny het volgende:
@:iteejer is onderweg, dus any moment gaat de boel eruit
Dat voor een compleet nieuwe motorleverancier.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:03 schreef bedachtzaam het volgende:
Maar het viel me alles mee dat Red Bull nog redelijk mee kan in de race.
Gasly en Max reden wel een beetje in het grote nietsquote:Op zondag 29 maart 2026 09:03 schreef bedachtzaam het volgende:
Maar het viel me alles mee dat Red Bull nog redelijk mee kan in de race.
Dus nog eerder dan half 10.quote:
Gaat de verhuizing zo lang duren?quote:
Kan ook zijn dat iteejer niet zo hard rijdt, moet ook even harvesten en deployenquote:
Misschienquote:Op zondag 29 maart 2026 09:05 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Gaat de verhuizing zo lang duren?
Iedereen ff maand opzeggen. Laat ze maar extra zweten daar.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:04 schreef pmponer het volgende:
Viaplay allemaal incourante zaken aan het pluggen om die maand maar "vol" te krijgen
We doen iets met SBK, oh ja NLS en hadden we al gezegd, Max in theater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |