Vooruit dan maar.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:10 schreef Nattekat het volgende:
Geen verkeerde race, maar nog steeds verneukt door dat kunstmatige gejojo.
Dat is mijn conclusie en daar moet u het mee doen.
Leuk dat je in ieder geval niet één en al negatief bentquote:Op zondag 29 maart 2026 18:10 schreef Nattekat het volgende:
Dikke knie. Kwam hij er nog goed vanaf.quote:
Gekneusde knie. Het snelheidsverschil was ook bizar groot.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dikke knie. Kwam hij er nog goed vanaf.
Ja dat ook. Hier hadden de coureurs ook voor gewaarschuwd.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Gekneusde knie. Het snelheidsverschil was ook bizar groot.
Voor mijn gevoel zijn met deze autos de eerste tien minuten even leuk en daarna wordt het vrij gezapig en voorspelbaar afgezien van het soort onvoorspelbare zaken dat je liever niet ziet zoals die crash van Bearman.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:10 schreef Nattekat het volgende:
Ja en dat is alleen nu nog leuk, Mercedes heeft nu een maand om de start ook voor elkaar te krijgen en dan zijn de eerste 10 ronden ook niet meer leuk.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn met deze autos de eerste tien minuten even leuk en daarna wordt het vrij gezapig en voorspelbaar afgezien van het soort onvoorspelbare zaken dat je liever niet ziet zoals die crash van Bearman.
Als kijker liever dit dan 53 rondjes naar auto's kijken die niet kunnen inhalen.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn met deze autos de eerste tien minuten even leuk en daarna wordt het vrij gezapig en voorspelbaar afgezien van het soort onvoorspelbare zaken dat je liever niet ziet zoals die crash van Bearman.
ja zekerquote:Op zondag 29 maart 2026 19:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als kijker liever dit dan 53 rondjes naar auto's kijken die niet kunnen inhalen.
Bakuquote:Op zondag 29 maart 2026 19:26 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb mijn F1TV abbo gestopt. Wat een neppe zooi is F1 geworden met deze regels. Ik ga niet betalen om Formula E te kijken.
Constant liften in 130r... een inhaal actie in de chicane is niet meer wie er een goede run heeft en laat kan remmen maar wie minder lift... Heb welgeteld 1 actie gezien die nog enigzins indrukwekkend was, de rest allemaal mushroom mode and harvesting acties.
Bearman met 50G de muur in omdat ze met 90km/u verschil spoon in gaan
Gelukkig is Jeddah gecancelled want dat wordt anders wachten op een dikke crash met al die blinde bochten en snelheids verschillen.
Monaco.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |