Ahwquote:
Tja, op zich goed dat ze de sprint geen race noemen, want het heeft expliciet niét 'race' in de naamquote:Op zondag 29 maart 2026 06:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net als @:nattekat vinden ze dat de sprintrace niet meetelt .
Deden ze gisteren bij België-VS ookquote:Op zondag 29 maart 2026 06:56 schreef Red_85 het volgende:
Rockversie van je volkslied
Iets wat we allemaal nodig hebben.
Ze lopen uit.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd?
Hier ook nietquote:Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd?
Er ging een porche rechtsaf door de hekken.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd?
Ongeluk in Porsche cup ...ze moeten het hek makenquote:Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd?
Ze kunnen beter inlopen.quote:
Thats why...quote:Op zondag 29 maart 2026 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hardware acceleratie uitzetten in browser
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat fijn zeg, heerlijk op dit tijdstip.quote:
Dat is geen kleine crashquote:Op zondag 29 maart 2026 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hardware acceleratie uitzetten in browser
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is nog nooit een F1-race geweest waar ik geen zin in hadquote:Op zondag 29 maart 2026 06:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iedereen klaar voor de derde ronde van het WK hypermilen?
Ik heb er wel zin in op dit circuit. Kan wel een leuke gaan worden.
Had je nog 10 minuten uit kunnen slapenquote:Op zondag 29 maart 2026 07:02 schreef pmponer het volgende:
Zit je er helemaal klaar voor, blijkt de boel uitgesteld. Nou ja nog een keer koffie zetten dan maar.
Ook toen er maar 6 auto's aan de grid verschenen op Indianapolis?quote:Op zondag 29 maart 2026 07:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is nog nooit een F1-race geweest waar ik geen zin in had
Nou ik was om kwart over 6 wakker, dus nee.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had je nog 10 minuten uit kunnen slapen
Mijn beenspieren wouden niet meer uitslapen.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Had je nog 10 minuten uit kunnen slapen
Die race dat Albers kans maakte op een podium?quote:Op zondag 29 maart 2026 07:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ook toen er maar 6 auto's aan de grid verschenen op Indianapolis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |