abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 06:55:43 #36
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220456602
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W

Ik werd wakker met spierpijn ;(
Ahw ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf zondag 29 maart 2026 @ 06:55:47 #37
842 Zorro
Z
pi_220456603
Dit is een volkslied brengen _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 29 maart 2026 @ 06:56:00 #38
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220456604
Rockversie van je volkslied

Iets wat we allemaal nodig hebben.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 29 maart 2026 @ 06:57:22 #39
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220456608
Er is veel energie in de lucht. Nou hopelijk in de batterij. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 29 maart 2026 @ 06:58:50 #40
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220456611
Nou..,...mooi hoor

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2026 @ 06:59:21 #41
284411 crew  heywoodu
pi_220456612
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Net als @:nattekat vinden ze dat de sprintrace niet meetelt . :P
Tja, op zich goed dat ze de sprint geen race noemen, want het heeft expliciet niét 'race' in de naam :9
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 07:00:02 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220456613
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:56 schreef Red_85 het volgende:
Rockversie van je volkslied

Iets wat we allemaal nodig hebben.
Deden ze gisteren bij België-VS ook :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 29 maart 2026 @ 07:00:22 #43
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_220456615
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd? :?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 07:00:53 #44
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220456617
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd? :?
Ze lopen uit.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220456618
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd? :?
Hier ook niet :P
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 07:01:13 #46
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220456620
Er komt geen leader volgens Olav Mol.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220456622
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd? :?
Er ging een porche rechtsaf door de hekken.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 29 maart 2026 @ 07:01:27 #48
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220456623
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd? :?
Ongeluk in Porsche cup ...ze moeten het hek maken
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 07:01:30 #49
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220456624
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ze lopen uit.
Ze kunnen beter inlopen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 29 maart 2026 @ 07:01:42 #50
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220456625
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:34 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Hardware acceleratie uitzetten in browser

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thats why...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 29 maart 2026 @ 07:02:18 #51
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_220456626
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ze lopen uit.
Oh wat fijn zeg, heerlijk op dit tijdstip. }:|
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  Moderator / Redactie FP zondag 29 maart 2026 @ 07:02:21 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220456627
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:34 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Hardware acceleratie uitzetten in browser

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen kleine crash :X
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2026 @ 07:02:40 #53
284411 crew  heywoodu
pi_220456629
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 06:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iedereen klaar voor de derde ronde van het WK hypermilen?

Ik heb er wel zin in op dit circuit. Kan wel een leuke gaan worden.
Er is nog nooit een F1-race geweest waar ik geen zin in had ^O^
  zondag 29 maart 2026 @ 07:02:49 #54
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220456631
Zit je er helemaal klaar voor, blijkt de boel uitgesteld. Nou ja nog een keer koffie zetten dan maar.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 07:03:29 #55
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220456632
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is geen kleine crash :X
idd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 29 maart 2026 @ 07:03:35 #56
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220456633
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:02 schreef pmponer het volgende:
Zit je er helemaal klaar voor, blijkt de boel uitgesteld. Nou ja nog een keer koffie zetten dan maar.
Had je nog 10 minuten uit kunnen slapen :P
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 29 maart 2026 @ 07:03:36 #57
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220456634
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er is nog nooit een F1-race geweest waar ik geen zin in had ^O^
Ook toen er maar 6 auto's aan de grid verschenen op Indianapolis?
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 29 maart 2026 @ 07:03:54 #58
80382 manny
30 is best veel
pi_220456635
Nou. Laat de chaos beginnen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 29 maart 2026 @ 07:03:58 #59
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220456636
Heel irritant, had ik mooi de wekker een halfuur later kunnen zetten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 29 maart 2026 @ 07:04:11 #60
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220456637
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:03 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Had je nog 10 minuten uit kunnen slapen :P
Nou ik was om kwart over 6 wakker, dus nee.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zondag 29 maart 2026 @ 07:04:14 #61
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220456638
Soort van present :W
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 07:04:18 #62
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220456639
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:03 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Had je nog 10 minuten uit kunnen slapen :P
Mijn beenspieren wouden niet meer uitslapen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220456640
Bij F1tv moet je als presentatrice een nare stem hebben, anders word je niet aangenomen.
pi_220456641
Vroeg opstaan voor deze troep :')
pi_220456642
Toch opgestaan, eens kijken hoe lang ik wakker kan blijven.
  zondag 29 maart 2026 @ 07:05:01 #66
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220456643
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 07:03 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ook toen er maar 6 auto's aan de grid verschenen op Indianapolis?
Die race dat Albers kans maakte op een podium? :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zondag 29 maart 2026 @ 07:05:05 #67
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220456644
17 april in de agenda, een avond met Max Verstappen.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 29 maart 2026 @ 07:05:07 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220456645
:W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 29 maart 2026 @ 07:05:22 #69
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220456646
Intro
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 29 maart 2026 @ 07:05:26 #70
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220456647
Anyway, ik ga de race kijken dus hier weer weg. Enjoy!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')