Doet me denken aan een andere parel van melroy vorig jaar.quote:Op zondag 29 maart 2026 06:23 schreef heywoodu het volgende:
"Als je dominant bent, moet je zo veel mogelijk punten sprokkelen."
Gouden woorden van Christijan Albers.
quote:Op zondag 4 mei 2025 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy: Max moet zorgen dat hij zoveel mogelijk punten pakt tot Barcelona
Ja. Op zich.
Flink.quote:
Tja als ie weer zo'n bagger start heeft..........quote:Op zondag 29 maart 2026 06:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eerst eens kijken of ie vanaf 11 mag beginnen in te halen of dat ie na de start weer achteraan ligt.
Sprintaids telt niet. Is niet echt. Is alleen in je hoofd.quote:Op zondag 29 maart 2026 06:41 schreef heywoodu het volgende:
"Piastri heeft nog geen meter geracet dit seizoen."
Uh, hij heeft de twee races niet kunnen rijden nee, maar de sprint toch wel gewoon of ben ik nou gek?
Ahwquote:
Tja, op zich goed dat ze de sprint geen race noemen, want het heeft expliciet niét 'race' in de naamquote:Op zondag 29 maart 2026 06:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net als @:nattekat vinden ze dat de sprintrace niet meetelt .
Deden ze gisteren bij België-VS ookquote:Op zondag 29 maart 2026 06:56 schreef Red_85 het volgende:
Rockversie van je volkslied
Iets wat we allemaal nodig hebben.
Ze lopen uit.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd?
Hier ook nietquote:Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd?
Er ging een porche rechtsaf door de hekken.quote:Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd?
Ongeluk in Porsche cup ...ze moeten het hek makenquote:Op zondag 29 maart 2026 07:00 schreef Fopje het volgende:
Mogguh, waarom is de uitzending op f1tv nog niet begonnen? Ben ik mis met de tijd?
Ze kunnen beter inlopen.quote:
Thats why...quote:Op zondag 29 maart 2026 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hardware acceleratie uitzetten in browser
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |