Helaas hebben we daar geen rechters voor die voldoen. Telkens als het OM op dubieuze ideologische gronden besluit tot niet-vervolging en er wordt een art. 12 procedure ingesteld dan is het "dat is aan het OM, wij mogen slechts marginaal toetsen, en we hebben niet kunnen vaststellen dat het OM niet in redelijkheid tot dit besluit om niet te vervolgen had kunnen komen."quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vandaag ook een moslima die een visboer voor de rechter daagde. Ze wou kibbeling kopen, maar dat mocht niet en nu moet een rechter zich hierover uitspreken. Gelukkig hebben we meer dan genoeg rechters voor dit soort gedoe.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ik-verkoop~a46ae00e/
Ja, gewoon dat volk niet laten handballen daar. Er zijn regels en die regels zijn heel duidelijk. Wens je je daar niet aan te houden dan ga je maar wegquote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:09 schreef Gia het volgende:
Ik hink een beetje op twee gedachten bij dit verhaal. Snap dat de vereniging geen stinkende kinderen bij schoon gedouchte kinderen in de auto wil, maar dan moet toch met die ouders besproken kunnen worden dat zij rijden met die drie meiden en dat ze dan thuis douchen.
Maar iets zegt me dat geen enkele oplossing als acceptabel werd beschouwd. Douchen met badpak, bijvoorbeeld, en dan eisen dat alle meiden een badpak moeten dragen, terwijl de anderen gewoon naakt willen douchen. Niet zelf willen rijden naar uitwedstrijden. Eisen dat de club accepteert dat die meiden ongedoucht met anderen in een auto terug reizen. Misschien gaan ze ook wel met een busje naar een uitwedstrijd en dan snap ik dat je geen drie stinkende meiden in de bus wil, maar dan zou een van de moslimouders toch met een auto mee kunnen rijden.
Zoiets moet toch op te lossen zijn, zonder geschreeuw!
Deels met je eens maar het christendom zoals wij dat kennen is tweede-eeuws. Dat hoort hier ook niet maar is er ingeramd door de romeinen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:47 schreef Richestorags het volgende:
De Islam hoort hier niet. Los van dat het een religie is uit de 7e eeuw, proberen de volgelingen constant meer ruimte voor hun geloof op te eisen.
We zijn geen moslimland, dus ga maar lekker je geloof in eender welk shithole beoefenen waar je vandaan kwam als je er zo graag aan vast wil houden.
Het Christendom is ons opgelegd doordat het een staatsreligie werd onder de Romeinen en daarna langzaam verspreidde over de rest van Europa via evangelisatie en bekeringen van koningen inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:39 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Deels met je eens maar het christendom zoals wij dat kennen is tweede-eeuws. Dat hoort hier ook niet maar is er ingeramd door de romeinen.
En in welke zin wordt je daardoor in je dagelijkse leven belemmerd?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:39 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Deels met je eens maar het christendom zoals wij dat kennen is tweede-eeuws. Dat hoort hier ook niet maar is er ingeramd door de romeinen.
Ik vind het meer raar dat er een verplichting wordt gesteld aan zoiets. Als je liever thuis gaat douchen, mag je bij sommige clubs dus überhaupt gewoon niet sporten, dat is ontzettend raar - los van of je zelf op locatie douchen wel of niet fijn vindt.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is bij sommige clubs inderdaad een alternatief. Moet je als ouder bij uitwedstrijden altijd zelf rijden.
Ik vind het raar dat er zo krampachtig wordt gekeken naar een beetje basishygiene na het sporten.
Ze mogen hun website dan wel eens aanpassenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is dus ook precies wat er in het artikel staat
Bij elke sportclub waar ik kom is dit ook de standaard. Je kan samen, alleen of gewoon thuis douchen.
Dat kan toch. Waar ging die bijeenkomst over? Als wij niet weten wat over en weer gezegd is, kunnen wij hier niet over oordelen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:42 schreef opgebaarde het volgende:
De uitspraak op https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBOBR:2026:1973 leest heerlijk weg.
Het artikel in de OP doet alsof douchen niet verplicht was of dat er alternatieven zijn aangeboden, maar volgens mij klopt dat niet want het douchen was wel aanleiding voor een ingelaste ouderbijeenkomst.
Ja, helemaal prima, maar dan eigen vervoer.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het meer raar dat er een verplichting wordt gesteld aan zoiets. Als je liever thuis gaat douchen, mag je bij sommige clubs dus überhaupt gewoon niet sporten, dat is ontzettend raar - los van of je zelf op locatie douchen wel of niet fijn vindt.
Zo doe ik het zelf overigens ook het liefst. Na het sporten even wat op adem komen etc, schone kleren aan en dan thuis lekker genieten onder de douche
Ik wil inderdaad geen stinkende kinderen in mijn auto en ik vind dat douchen dat het sporten normaal is jaquote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ging ook meer over jou manier van reageren.
Precies. Als ze met eigen vervoer naar huis gaan, lijkt het mij prima dat ze thuis douchen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad geen stinkende kinderen in mijn auto en ik vind dat douchen dat het sporten normaal is ja
Maar ik dwing verder niemand
Ga je ook staan kijken als ze douchen? Of zet je ze de auto uit op het moment dat ze toch stinken?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad geen stinkende kinderen in mijn auto en ik vind dat douchen dat het sporten normaal is ja
Maar ik dwing verder niemand
Waarom zou ik gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ga je ook staan kijken als ze douchen? Of zet je ze de auto uit op het moment dat ze toch stinken?
Natuurlijk kan je leden royeren omdat hun ouders zich misdragen, want bij minderjarigen heb je nu eenmaal te dealen met de ouders.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 00:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik van deze zaak moet vinden.
Volgens PSV Handbal zou grensoverschrijdend gedrag van de ouders bij trainingen en wedstrijden de reden zijn voor het royement van die drie meisjes. Het lijkt me voor de hand liggen dat dat geen gegronde reden kan zijn voor het royement van die meisjes. Je kunt die meisjes immers niet verantwoordelijk stellen voor het gedrag van hun ouders. En als het gedrag van de ouders tijdens trainingen en wedstrijden het grote probleem is, dan lijkt het me voldoende om die ouders te verbieden om bij de trainingen en wedstrijden te komen kijken.
Ja maar zo krijg je geen geldquote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem voor het gemak aan dat je niet daadwerkelijk samen hoeft te douchen? Je kunt, lijkt me, ook gewoon zeggen "neuh, ik ga thuis even douchen, tot de volgende keer!" en dan zou die kous toch ook gelijk af moeten zijn.
Wat vindt jij van mensen die vinden dat Surinamers, Indo's en ABC eilanders die hier geïntegreerd zijn en geassimileerd terug moeten naar land van herkomst?quote:Op donderdag 26 maart 2026 23:29 schreef Lyrebird het volgende:
Als professionele immigrant kijk ik hoofdschuddend naar het geklungel van deze ouders. Je wilt met alle geweld in Nederland wonen, maar je wilt je niet conformeren aan de Nederlandse norm. Begin er dan niet aan. Ga gewoon terug naar waar je vandaan komt, dan kun je daar je dochters kort houden, ze niet laten douchen, en tegen andere mensen schreeuwen.
Ik moest vroeger bij het voetballen ook verplicht douchen hoor. Vind ik ook doodnormaal. Als je bij een club gaat, dan moet je je schikken naar de normen daar. Wil je wat anders: ga naar een andere club.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem voor het gemak aan dat je niet daadwerkelijk samen hoeft te douchen? Je kunt, lijkt me, ook gewoon zeggen "neuh, ik ga thuis even douchen, tot de volgende keer!" en dan zou die kous toch ook gelijk af moeten zijn.
Ik zou voor het torentje gaan staan met pannen en een houten lepel en op de pannen gaan slaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 05:36 schreef Jahr00n het volgende:
90% van de bevolking moet dat moslimgezeik hier niet. Dit soort problemen ontstaan als het bij de bevolking door de strot geduwd wordt vanuit den haag of andere instanties
Ho ho migranten zijn broodnodig om het vieze werk te doen wat relatief vaak Nederlanders (die thuis zitten) weigeren te doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik wel, Lekker opzouten naar Saoedi Arabië.
Bij verschillende clubs is dat taboe. Het is cultuur dat er na een sportactiviteit nog samen wordt gedouched. Net zoals dat je elkaar een hand geeft als je weg gaat, tenzij corona.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:10 schreef heywoodu het volgende:
Je moet begrijpen dat sommige daar het enige is waar ze over kunnen praten. Op social media, want van sommige vermoed ik dat ze niet veel mensen spreken buiten social media.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hou toch op met deze onzin.....
Niet alles hoeft over de Islam en daar voor of tegen te zijn te maken.
Hoe doen jullie dat op de sportvereniging?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ja, gewoon dat volk niet laten handballen daar. Er zijn regels en die regels zijn heel duidelijk. Wens je je daar niet aan te houden dan ga je maar weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |