Dit het was al een wonder dat hij bij de rechtbank werd veroordeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 06:47 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat Ali wel met vrijspraak wegkomt.
Hij ziet alles anders. De herinneringen die hij heeft zijn anders dan dat de slachtoffers hebben.
En ze hebben geen aangifte of meldingen gedaan bij de politie.
Hoe hard is dan het bewijs als getuigen ook zeggen “ik weet het niet precies, ik heb niks gezien, niks gehoord” ?
Hoe zwaar weegt dat steunbewijs?
Is het strafbaar om een egotripper te zijn? Want dat is Ali wel. En ja dominant gedrag ook. Zelfs tot kinderachtig drammerig gedrag in de rechtszaal aan toe met zijn “ ik ben moe”.
Ik wil niet zeggen dat het goed is, maar ik denk dat hij ermee wegkomt.
Dat klinkt natuurlijk leuk maar zegt helemaal niets als je uiteindelijk met 3 vrouwen aankomt waarvan er één geen aangifte wil doen een ander voor vrijspraak zorgt en je er dus met één overblijft waarvan ik nou niet kan zeggen dat het een hele sterke zaak isquote:Op maandag 30 maart 2026 23:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
De advocaat van Ellen ten Damme, mevrouw Ruth Jager, zat net bij RTL Late night. Ze gaf aan dat maar liefst 8 vrouwen met de politie gesproken hebben over Ali B.
Op dinsdag 31 maart 2026 23:36 schreef the-eye het volgende:
Ik vond dit inderdaad zo slap van Ali, zijn kinderen aanhalen in zijn slotpleidooi. Want natuurlijk haaks staat op zijn gedrag na de aangiftes. Toen zat die voor langere tijd in Dubai en Marokko zonder zijn kinderen…quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 1 april 2026 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vond dit inderdaad zo slap van Ali, zijn kinderen aanhalen in zijn slotpleidooi. Want natuurlijk haaks staat op zijn gedrag na de aangiftes. Toen zat die voor langere tijd in Dubai en Marokko zonder zijn kinderen…
Ja, zijn zelfs foto's van, waar hij een beetje verloren in Dubai rondloopt.quote:
Nou, hij was snel gevonden anders.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, zijn zelfs foto's van, waar hij een beetje verloren in Dubai rondloopt.
Zelfs Taghi konen ze daar vinden en die kan niet eens zingenquote:Op woensdag 1 april 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, hij was snel gevonden anders.
Taghi zat ondergedoken, dat was met Ali B niet zoquote:Op woensdag 1 april 2026 13:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zelfs Taghi konen ze daar vinden en die kan niet eens zingen![]()
“Pappa op school zeggen ze dat je naar de gevangenis moet”quote:
Taghi zingt sinds 2019 anders wel een toontje lagerquote:Op woensdag 1 april 2026 13:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zelfs Taghi konen ze daar vinden en die kan niet eens zingen![]()
Absurd weinig ja.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:09 schreef Kottnauer het volgende:
Bizarre veroordeling. Ik hoop dat Ali wordt vrijgesproken. Stel dat het waar is, waarvan hij wordt beschuldigd (wat ik niet geloof), dan nog is 2 jaar gevangenisstraf absurd.
Waar hij voor veroordeeld is, zie je inderdaad elk weekend bijna overal gebeuren in het uitgaansleven. Je zou bijna kunnen zeggen dat het hier cultuur is. Van mannen die vrouwen aanspreken, of vice versa, en daarbij grenzen opzoeken en die vaak ook in een bepaalde mate overschrijden om te kijken hoe ver de ander wil gaan, tot het dronken voeren van vrouwen om ze gewillig te krijgen. Vind ik dit normaal? Nee. Van mij mag half Nederland hiervoor veroordeeld worden.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:09 schreef Kottnauer het volgende:
Bizarre veroordeling. Ik hoop dat Ali wordt vrijgesproken. Stel dat het waar is, waarvan hij wordt beschuldigd (wat ik niet geloof), dan nog is 2 jaar gevangenisstraf absurd.
Vreselijk dat uitdagen en uitgedaagd wordenquote:Op donderdag 2 april 2026 16:36 schreef -Knapzak- het volgende:
Van mannen die vrouwen aanspreken, of vice versa, en daarbij grenzen opzoeken en die vaak ook in een bepaalde mate overschrijden om te kijken hoe ver de ander wil gaan
Elk onbenullig item uit die podcast wordt tot nieuws verheven.quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marc-Marie Huijbregts beleefde 'ongemakkelijk moment' met Ali B bij DWDD: 'Vergeet ik nooit meer'
https://www.rtl.nl/boulev(...)-rap-overleden-price
We waren zo tevreden, nu ben je overleden![]()
Ik vond die rap van Ali B bij Max Verstappen ook een ongemakkelijk moment..quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Marc-Marie Huijbregts beleefde 'ongemakkelijk moment' met Ali B bij DWDD: 'Vergeet ik nooit meer'
8 vrouwen die elkaar niet kennen, die afzonderlijk naar de politie gestapt zijn om melding te doen over dezelfde man.quote:Op donderdag 2 april 2026 16:09 schreef Kottnauer het volgende:
Iedereen kan een melding doen, dat zegt op zichzelf niets. Maar van al die meldingen is in de rechtszaal niets overgebleven, behalve twee gevallen. Eentje kon zich niet eens herinneren of ze wel of niet gepenetreerd was en bleef ook na het voorval contact houden met Ali. De ander was een prostituee die een andere klant aan het afwerken was. Blijkbaar was haar vagina in de toestand vrij toegankelijk in een ruimte met meerdere personen. Een nogal aparte situatie naar mijn idee. Zuiver technisch misschien een verkrachting (als het waar is) maar wel een bijzondere. Hoe wist deze vrouw zo zeker dat het Ali’s vingers waren en niet van een willekeurig andere persoon?quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
8 vrouwen die elkaar niet kennen, die afzonderlijk naar de politie gestapt zijn om melding te doen over dezelfde man.
waarom schakelde Ali B de advocaat van Taghi in om een aangever onder druk te zetten haar verklaring in te trekken?
Bij een prostituee lijkt het me geen verkrachting maar eerder broodroof.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:42 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
De ander was een prostituee die een andere klant aan het afwerken was.
Ali Betali.quote:Op zondag 5 april 2026 12:58 schreef Horzula het volgende:
[..]
Bij een prostituee lijkt het me geen verkrachting maar eerder broodroof.
Tenzij Ali betaald heeft, natuurlijk.
En ik maar denken dat Ali B. Huijbregts ook 'verkracht' had!quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |