Kiezen tussen de cel of smerig zijn.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smerig wel, als alles tegen je wijst.
Lullig als ie wel de cel in belandtquote:Op maandag 30 maart 2026 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kiezen tussen de cel of smerig zijn.
Dan hebben veel mensen de keuze snel gemaakt.
Dan heeft hij het tot het einde geprobeerd.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lullig als ie wel de cel in belandt
Ik ga hier geen eind-grap makenquote:Op maandag 30 maart 2026 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heeft hij het tot het einde geprobeerd.
Ik stel voor dat we dan tijdens die celstraf 24/7 zijn hit wat zou je doen laten horen met die medeverkrachterquote:Op maandag 30 maart 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lullig als ie wel de cel in belandt
Eigenlijk vond ik dat het slachtoffer van Marco Borsato nog meer bewijs had dan de vrouwen in dit proces. Wat ligt er nu eigenlijk? Geen appjes. En geen opgenomen gesprek waarin Ali B. toch op zijn minst iets erkend. Het zijn alleen getuigenverklaringen.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Pedofiel Marco B. kwam er helaas ook vrij genadig vanaf.
Dit soort viezerikjes weten doorgaans op één of andere manier wel hoe ver ze kunnen gaan en hebben het vermogen om een leuke verdediging bij elkaar te kopen.
En allemaal positiefquote:Op maandag 30 maart 2026 23:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
De advocaat van Ellen ten Damme, mevrouw Ruth Jager, zat net bij RTL Late night. Ze gaf aan dat maar liefst 8 vrouwen met de politie gesproken hebben over Ali B.
Dit het was al een wonder dat hij bij de rechtbank werd veroordeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 06:47 schreef quirina het volgende:
Ik denk dat Ali wel met vrijspraak wegkomt.
Hij ziet alles anders. De herinneringen die hij heeft zijn anders dan dat de slachtoffers hebben.
En ze hebben geen aangifte of meldingen gedaan bij de politie.
Hoe hard is dan het bewijs als getuigen ook zeggen “ik weet het niet precies, ik heb niks gezien, niks gehoord” ?
Hoe zwaar weegt dat steunbewijs?
Is het strafbaar om een egotripper te zijn? Want dat is Ali wel. En ja dominant gedrag ook. Zelfs tot kinderachtig drammerig gedrag in de rechtszaal aan toe met zijn “ ik ben moe”.
Ik wil niet zeggen dat het goed is, maar ik denk dat hij ermee wegkomt.
Dat klinkt natuurlijk leuk maar zegt helemaal niets als je uiteindelijk met 3 vrouwen aankomt waarvan er één geen aangifte wil doen een ander voor vrijspraak zorgt en je er dus met één overblijft waarvan ik nou niet kan zeggen dat het een hele sterke zaak isquote:Op maandag 30 maart 2026 23:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
De advocaat van Ellen ten Damme, mevrouw Ruth Jager, zat net bij RTL Late night. Ze gaf aan dat maar liefst 8 vrouwen met de politie gesproken hebben over Ali B.
Op dinsdag 31 maart 2026 23:36 schreef the-eye het volgende:
Ik vond dit inderdaad zo slap van Ali, zijn kinderen aanhalen in zijn slotpleidooi. Want natuurlijk haaks staat op zijn gedrag na de aangiftes. Toen zat die voor langere tijd in Dubai en Marokko zonder zijn kinderen…quote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 1 april 2026 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vond dit inderdaad zo slap van Ali, zijn kinderen aanhalen in zijn slotpleidooi. Want natuurlijk haaks staat op zijn gedrag na de aangiftes. Toen zat die voor langere tijd in Dubai en Marokko zonder zijn kinderen…
Ja, zijn zelfs foto's van, waar hij een beetje verloren in Dubai rondloopt.quote:
Nou, hij was snel gevonden anders.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, zijn zelfs foto's van, waar hij een beetje verloren in Dubai rondloopt.
Zelfs Taghi konen ze daar vinden en die kan niet eens zingenquote:Op woensdag 1 april 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, hij was snel gevonden anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |