Een kwestie van de batterij.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen die beperking is voor alle rijders/auto’s hetzelfde. Dus dan is het binnen die limieten gewoon een kwestie van wie is de snelste.
Niet-bestaande hype opbouwen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:08 schreef StephanL het volgende:
Uhh 4 uur zondag? Race begint toch om 7 uur, als ik diverse sites mag geloven.
Je gaat mij niet vertellen dat ze 3 uur gaan voorbeschouwen Viaplay
Volgens schema zijn ze er ook pas om 6 uur. Zal dat wel wezen. Foutje in tijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet-bestaande hype opbouwen.
Ik denk dat ze die drie uur nodig hebben om de reglementen uit te leggen aan de kijkerquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:08 schreef StephanL het volgende:
Uhh 4 uur zondag? Race begint toch om 7 uur, als ik diverse sites mag geloven.
Je gaat mij niet vertellen dat ze 3 uur gaan voorbeschouwen Viaplay
Waarschijnlijk de klok verkeerde kant op gezet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens schema zijn ze er ook pas om 6 uur. Zal dat wel wezen. Foutje in tijd.
Naar de muur.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de klok verkeerde kant op gezet.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Een kwestie van de batterij.
Vroeger was het nog de coureur die het verschil kon maken;
Dat is met deze nieuwe reglementen he-le-maal naar de knoppen geholpen.
Ik zou haast tegen je willen zeggen doe je zo dom of ben je gewoon zo dom??
Ik weet welke van die twee het is en het is niet de eerste optie.
Dat constante gezuig over hoe fantastisch het nu is hangt mij finaal de keel uit.
En dan zet je me maar een note; ik geef er geen zak om (doe er meteen 7 want dan heb ik er 600!).
FIA maakt de F1 kapot en jij het F1 forum op FOK! met je gezuig continu.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik net zoveel recht op mijn mening als jij op jouw mening. Dus dan kan je me wel continu verwijten aanslingeren dat ik zou “zuigen”, maar het enige wat ik doe is mijn mening geven.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat constante gezuig over hoe fantastisch het nu is hangt mij finaal de keel uit.
En dan zet je me maar een note; ik geef er geen zak om (doe er meteen 7 want dan heb ik er 600!).
[ afbeelding ]
Lsd baan.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:56 schreef raptorix het volgende:
[..]ik haat dat circuit, ik weiger daar ook races te kijken.
Dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:09 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ding is natuurlijk dat als vossss aangegeven had dat deze nieuwe regelgeving fantastisch is dat jij het daarmee oneens zou zijn geweest. Je zoekt de discussie, jouw mening is per definitie haaks op die van een ander.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik net zoveel recht op mijn mening als jij op jouw mening. Dus dan kan je me wel continu verwijten aanslingeren dat ik zou “zuigen”, maar het enige wat ik doe is mijn mening geven.
De auto is nog steeds 20 kg te zwaar. In Mei nog maar eens bekijken.quote:
Formule E belde. ze willen hun attack mode niet afstaanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik stem voor boostpanelen, als we er dan toch Mario kart van maken
En hoe meer mensen er op in gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het ding is natuurlijk dat als vossss aangegeven had dat deze nieuwe regelgeving fantastisch is dat jij het daarmee oneens zou zijn geweest. Je zoekt de discussie, jouw mening is per definitie haaks op die van een ander.
We moeten er idd niet reageren op die zuigtrol. Feit is alleen wel dat je er bijna niet omheen kan met zn gespam. Het zijn ook geen meningen meer als je het goed bekijkt. Het is altijd tegendraads en zuigend. Wat dan ook. Dus die vliegert gaat ook niet meer op.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
En hoe meer mensen er op in gaan
Hoe leuker het wordt gevonden
20 kilo?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De auto is nog steeds 20 kg te zwaar. In Mei nog maar eens bekijken.
Volgens de fanfoto van China was het 19.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:01 schreef Jane het volgende:
[..]
20 kilo?Ligt het aan mij of wordt het steeds meer? Ik dacht 10 kilo te zwaar.
Niks gezien van de trainingen, btw. Weinig gemist geloof ik, behalve ergernis dan.
Dan heb ik het gewoon verkeerd onthouden, denk ik. Tegenvaller.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volgens de fanfoto van China was het 19.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Niks gezien van de trainingen, btw. Weinig gemist geloof ik, behalve ergernis dan.
Daarom ben ik er voor dat je mods op je foe lijst moet kunnn zetten, zodat ze in fora waar ze geen mod zijn niet meer te zien zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We moeten er idd niet reageren op die zuigtrol. Feit is alleen wel dat je er bijna niet omheen kan met zn gespam. Het zijn ook geen meningen meer als je het goed bekijkt. Het is altijd tegendraads en zuigend. Wat dan ook. Dus die vliegert gaat ook niet meer op.
En om nou te zeggen dat het posts en click oplevert: nee. Ik kom hier 1 a 2x na een sessie, lees wat inzichten, zet mn eigen visie neer en ga geen gesprek meer aan met een ander. Want als 'hij' er is, weet je toch al hoe laat het is.
Valt me echt op, als die er niet is, is dit een hartstikke gezellig stekkie op het inet. Is die gast er wel, hebben we dit en blijven mensen weg.
Klopt en het ene team heeft zijn zaakjes beter op orde dan de ander. Maar reglementen zijn soms voor bepaalde coureurs ongunstig en voor bepaalde coureurs gunstig. Denk aan Jacques Villeneuve die twee jaar echt prima reed in de Williams (niet groots, maar consistent genoeg voor 2e en 1e in het WK) maar met de 98 spec auto totaal niet meer uit de voeten kon. Die auto's waren ook niet meer de beste van het veld, maar het niveauverschil was wel opvallend groot.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen die beperking is voor alle rijders/auto’s hetzelfde. Dus dan is het binnen die limieten gewoon een kwestie van wie is de snelste.
Dat impliceert dat het een mening is, wat het niet is. Het is immers puur zuigen en trollen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:52 schreef Questular het volgende:
Ergens jammer want Chevy is wel een autosport liefhebber die vaak wel weet waar hij het het over heeft als hij niet bezig is met net altijd iets anders te vinden van wat de algemene consensus is.
Waarom is dit nu opeens in het nieuws? Had ik 10 dagen geleden al gepost....quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:01 schreef Jane het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Don't know if AI or true, maar als het waar is heeft RBR flink wat werk te doen.
Chinese fans konden de autos fotograferen tijdens het wegen na de race, en die van RBR zou 20kg zwaarder zijn geweest dan die van Alpine.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke voor Kimi dat ie gewonnen heeft! Mijn vrouw ziet hem regelmatig bij Mercedes, waar hij zijn races terugkijkt en traint. Veel vaker dan Russell, Bottas of Hamilton, die ze allemaal maar een paar keer heeft gezien daar.
Dit is niet nu pas in het nieuws. Ik wist dat 'ie te zwaar was, maar was gewoon ff vergeten hoeveel precies.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Waarom is dit nu opeens in het nieuws? Had ik 10 dagen geleden al gepost....
[..]
Excuseer me voor mijn onwetendheid, maar je weet aan de hand van die foto's toch niet of die auto te zwaar is?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is niet nu pas in het nieuws. Ik wist dat 'ie te zwaar was, maar was gewoon ff vergeten hoeveel precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |