Auto stuk. Downshifts werkten niet.quote:
Alleen die beperking is voor alle rijders/auto’s hetzelfde. Dus dan is het binnen die limieten gewoon een kwestie van wie is de snelste.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mensen klagen niet over de batterij, mensen klagen erover dat er niet meer op de limiet van de auto wordt gereden maar op de limiet van de batterij.
Klopt. Het heeft alleen met racen niks meer te maken..quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen die beperking is voor alle rijders/auto’s hetzelfde. Dus dan is het binnen die limieten gewoon een kwestie van wie is de snelste.
Palmerquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:02 schreef Zorro het volgende:
F1TV even hypen dat het veld zo dicht bij elkaar zit.
JA ZE KUNNEN NIET HARDER WANT DAN IS DE BATTERIJ OP IDIOOT
Ik kon het niet bijhouden.quote:
Top 3 binnen 0.5, top 8 binnen 1 seconde. Dat is toch niet dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:02 schreef Zorro het volgende:
F1TV even hypen dat het veld zo dicht bij elkaar zit.
JA ZE KUNNEN NIET HARDER WANT DAN IS DE BATTERIJ OP IDIOOT
Volgens de kenners wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Top 3 binnen 0.5, top 8 binnen 1 seconde. Dat is toch niet dicht bij elkaar.
Een kwestie van de batterij.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 07:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen die beperking is voor alle rijders/auto’s hetzelfde. Dus dan is het binnen die limieten gewoon een kwestie van wie is de snelste.
Niet-bestaande hype opbouwen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:08 schreef StephanL het volgende:
Uhh 4 uur zondag? Race begint toch om 7 uur, als ik diverse sites mag geloven.
Je gaat mij niet vertellen dat ze 3 uur gaan voorbeschouwen Viaplay
Volgens schema zijn ze er ook pas om 6 uur. Zal dat wel wezen. Foutje in tijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet-bestaande hype opbouwen.
Ik denk dat ze die drie uur nodig hebben om de reglementen uit te leggen aan de kijkerquote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:08 schreef StephanL het volgende:
Uhh 4 uur zondag? Race begint toch om 7 uur, als ik diverse sites mag geloven.
Je gaat mij niet vertellen dat ze 3 uur gaan voorbeschouwen Viaplay
Waarschijnlijk de klok verkeerde kant op gezet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Volgens schema zijn ze er ook pas om 6 uur. Zal dat wel wezen. Foutje in tijd.
Naar de muur.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de klok verkeerde kant op gezet.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Een kwestie van de batterij.
Vroeger was het nog de coureur die het verschil kon maken;
Dat is met deze nieuwe reglementen he-le-maal naar de knoppen geholpen.
Ik zou haast tegen je willen zeggen doe je zo dom of ben je gewoon zo dom??
Ik weet welke van die twee het is en het is niet de eerste optie.
Dat constante gezuig over hoe fantastisch het nu is hangt mij finaal de keel uit.
En dan zet je me maar een note; ik geef er geen zak om (doe er meteen 7 want dan heb ik er 600!).
FIA maakt de F1 kapot en jij het F1 forum op FOK! met je gezuig continu.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |