Ja dat ook inderdaad! Dat je niet compleet doorgerookt en zonder conditie moet gaan werken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Of ga van tevoren trainen in de sportschool...
+1quote:Op vrijdag 3 april 2026 17:23 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Ja dat ook inderdaad! Dat je niet compleet doorgerookt en zonder conditie moet gaan werken.
Wij vinden iedereen sowieso een beetje groezelig overkomen. Alsof ze echt niet hebben gedoucht afgelopen 2 weken (wat ze wel zeiden als grapje (het was een grapje toch?!))
Dat klinkt heel stuk logischer bij deze kastenquote:Op vrijdag 3 april 2026 13:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik verstond dan weer de India stijl...
Volgens mij is er maar één af.quote:
1 op de 14 mensen dus dat klop aardig.quote:Op maandag 6 april 2026 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er zit elke seizoen een diabeet in trouwes
Hans twee haar terug, Marit vorig jaar en nu die oude gozer
Dat blauw is mooi in hun kneiter grote woonkamer, ik zou het niet in mijn slaapkamer willen.quote:Op maandag 6 april 2026 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat Delft Blauw vind ik wel cool
Al is het geloof ik een kopie van hun woning toch?
Ik heb het juist andersomquote:Op maandag 6 april 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat blauw is mooi in hun kneiter grote woonkamer, ik zou het niet in mijn slaapkamer willen.
Ja idd maar nu zie ik rood/wit gestreept beddengoed. Dat is toch geen smoel, lijkt wel een circus tentquote:Op maandag 6 april 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom
In je slaapkamer heb je toch meestal je ogen dicht
Het is een beetje een samengeraapt zooitjequote:Op maandag 6 april 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd maar nu zie ik rood/wit gestreept beddengoed. Dat is toch geen smoel, lijkt wel een circus tent
Flower en Power nog maar 59%. Wtf hebben ze zelfs uitgegeven aan die slaapkamer die nog niet af is?quote:Op maandag 6 april 2026 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht... die percentages... is dat wat ze nog over hebben
Zo weinig bij de eerste oplevering nog
Ik voorzie problemen
Fucking dure kasten voor in de slaapkamerquote:Op maandag 6 april 2026 21:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Flower en Power nog maar 59%. Wtf hebben ze zelfs uitgegeven aan die slaapkamer die nog niet af is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |