Maar daar krijgen we dan wel sambavoetbal voor terug van teams zoals Oezbekistan, Jordanie en Qatar.quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:23 schreef TLC het volgende:
De kans is best aanwezig dat Italie er 3 keer op rij niet bij is op het WK![]()
De kans is er ook dat Italie met minimale uitslagen nog heel ver gaat komen....quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:23 schreef TLC het volgende:
De kans is best aanwezig dat Italie er 3 keer op rij niet bij is op het WK![]()
Tja, als bijna een derde van de Europese ploegen naar het WK mag en je haalt het dan wéér niet...quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar daar krijgen we dan wel sambavoetbal voor terug van teams zoals Oezbekistan, Jordanie en Qatar.
Geinig dat nota bene Bulgarije dan tussen al dat soort landjes staatquote:Op donderdag 26 maart 2026 09:23 schreef TLC het volgende:
Vandaag o.a. ook de topaffiche Aruba tegen Macau in Rwanda, in een door de FIFA bedacht toernooitje![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)aradijs-macau-speelt
Op NPO 3 zelfs zie ik. Kan alleen denk ik niet kijken want heb een afspraak.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:49 schreef Zipportal het volgende:
23:00 mooie tijd voor Brabbie. @:3rr0r
Op zich wel grappig dat je eens wat andere teams treft.quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:23 schreef TLC het volgende:
Vandaag o.a. ook de topaffiche Aruba tegen Macau in Rwanda, in een door de FIFA bedacht toernooitje![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)aradijs-macau-speelt
Ik werk nauw samen met Roemenen, dus die gun ik wel een leuke zomerquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Turkey genot. SAID god Altijdgeslaagd.nl
Ach de palletsorteerderquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik werk nauw samen met Roemenen, dus die gun ik wel een leuke zomer
quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Brilstand. Turkije mist een type Osimhen
Daar ga je spontaan knoflook voor aan je voordeur hangen en alles besprenkelen met wijwaterquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vlad Dragomir.
Roemeenser ga je het niet krijgen qua naam.
Die gaan het niet redden tegen Bolivia.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast even de vingers gekruisd houden voor Suriname.
Treurig maar waar.quote:
Tante Es zit er klaar voorquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast even de vingers gekruisd houden voor Suriname.
Akkoordquote:
Ik gun je een fijne avond.quote:
De Giraf, Jack Charlton, zou er weer voor opstaan.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Ieren op het WK zou toch wel heel leuk zijn
Daar valt geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Bier bestaat voor 75% uit ier.
@:Zorro
Oke Hannibal Lecterquote:Op donderdag 26 maart 2026 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Kosovaren zijn toch behoorlijk taai
Goed marineren in oude wijn, net als coq au vin.quote:Op donderdag 26 maart 2026 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Kosovaren zijn toch behoorlijk taai
Is er ooit iemand die om deze debiel heeft moeten lachen? Categorie Jandino Apparaat.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tante Es zit er klaar voor
[ afbeelding ]
Ooit in het beginquote:Op donderdag 26 maart 2026 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is er ooit iemand die om deze debiel heeft moeten lachen? Categorie Jandino Apparaat.
Ook nog steeds Lewandowski bij Polen, moeten die niet eens doorselecteren?quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Zweden als tegenstander is ook wel weer eens leuk, met Polen ben ik sowieso wel een beetje klaar
Italie is ook echt vies matig... daar mis je eigenlijk weinig aan als die het niet gaan halen
Wat hij zegtquote:
Bij Polen doen ze het nog met cash ipv pinnenquote:Op donderdag 26 maart 2026 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook nog steeds Lewandowski bij Polen, moeten die niet eens doorselecteren?
Nou...quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook nog steeds Lewandowski bij Polen, moeten die niet eens doorselecteren?
Jinx het nou niet, Oranje verliest er geheid van danquote:Op donderdag 26 maart 2026 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel veel goals, helaas zullen al deze teams slechts veldvulling zijn op het WK.
Oranje is ook veldvulling.quote:Op donderdag 26 maart 2026 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jinx het nou niet, Oranje verliest er geheid van dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |