Maar daar krijgen we dan wel sambavoetbal voor terug van teams zoals Oezbekistan, Jordanie en Qatar.quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:23 schreef TLC het volgende:
De kans is best aanwezig dat Italie er 3 keer op rij niet bij is op het WK![]()
De kans is er ook dat Italie met minimale uitslagen nog heel ver gaat komen....quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:23 schreef TLC het volgende:
De kans is best aanwezig dat Italie er 3 keer op rij niet bij is op het WK![]()
Tja, als bijna een derde van de Europese ploegen naar het WK mag en je haalt het dan wéér niet...quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar daar krijgen we dan wel sambavoetbal voor terug van teams zoals Oezbekistan, Jordanie en Qatar.
Geinig dat nota bene Bulgarije dan tussen al dat soort landjes staatquote:Op donderdag 26 maart 2026 09:23 schreef TLC het volgende:
Vandaag o.a. ook de topaffiche Aruba tegen Macau in Rwanda, in een door de FIFA bedacht toernooitje![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)aradijs-macau-speelt
Op NPO 3 zelfs zie ik. Kan alleen denk ik niet kijken want heb een afspraak.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:49 schreef Zipportal het volgende:
23:00 mooie tijd voor Brabbie. @:3rr0r
Op zich wel grappig dat je eens wat andere teams treft.quote:Op donderdag 26 maart 2026 09:23 schreef TLC het volgende:
Vandaag o.a. ook de topaffiche Aruba tegen Macau in Rwanda, in een door de FIFA bedacht toernooitje![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)aradijs-macau-speelt
Ik werk nauw samen met Roemenen, dus die gun ik wel een leuke zomerquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Turkey genot. SAID god Altijdgeslaagd.nl
Ach de palletsorteerderquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik werk nauw samen met Roemenen, dus die gun ik wel een leuke zomer
quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:04 schreef 3rr0r het volgende:
Brilstand. Turkije mist een type Osimhen
Daar ga je spontaan knoflook voor aan je voordeur hangen en alles besprenkelen met wijwaterquote:Op donderdag 26 maart 2026 18:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vlad Dragomir.
Roemeenser ga je het niet krijgen qua naam.
Die gaan het niet redden tegen Bolivia.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast even de vingers gekruisd houden voor Suriname.
Treurig maar waar.quote:
Tante Es zit er klaar voorquote:Op donderdag 26 maart 2026 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alvast even de vingers gekruisd houden voor Suriname.
Akkoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |