quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha!
Want ja, vrouwenhaat en zeer conservatieve waarden zijn links...
Ja! Alles op een hoop! Wat maakt het verder uit.quote:
Dat lijkt me nogal vergezocht, maar het is een theorie.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Was dit al langsgekomen? Zou dat met Cyprus niet gewoon een false flag van Israël zijn?
Laat ik het zo zeggen: Het zou me niet verbazen als het Iran was, maar het zou me zeker ook niet verbazen als het Israël was. En toch vind ik het wel bijzonder dat sommige dingen na een half uur al bekend zijn, maar je over andere dingen ineens niets meer hoort.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal vergezocht, maar het is een theorie.
Er zijn nog meer opties. Maar de waarschijnlijkste lijkt me dat het Iran was evt met 'geleende' raketten ofzo. Lastig echt zeker te weten natuurlijk tenzij ze straks aan de lopende band dat soort raketten afschieten.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Het zou me niet verbazen als het Iran was, maar het zou me zeker ook niet verbazen als het Israël was. En toch vind ik het wel bijzonder dat sommige dingen na een half uur al bekend zijn, maar je over andere dingen ineens niets meer hoort.
Ik ben ook tegen de huidige corona maatregelenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja! Alles op een hoop! Wat maakt het verder uit.
Maar goed, doe ik het zo ook goed?:
[ afbeelding ]
Dan snap ik dit al helemaal nietquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:15 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.dnb.nl/algeme(...)ederlandse-economie/
Cabrio afgelopen weekend volgetankt. PHEV ga ik morgen maar even mee tanken.quote:
The enemy of my enemy etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha!
Want ja, vrouwenhaat en zeer conservatieve waarden zijn links...
Tuurlijk, Groen Links is daar heel populair in Iran.quote:
WAAR ZIJN DE CAPS?!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
Nou hier is een linkje waar Trump dadelijk zijn statement maakt. Als iemand dat wil zien.
https://www.whitehouse.gov/live/
Ik hoop: oh we hebben echt een hele goede deal gesloten, oorlog is voorbij.
"Thank you for your attention in this mattter."
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, Groen Links is daar heel populair in Iran.
Er was al een deal en die werd eenzijdig verbroken, vervolgens was het atoomprogramma compleet vernietigd én zo ver dat het een paar weken later alsnog bijna klaar is met dat verwoeste atoomprogramma. Een muur kan betere deals maken en onderhouden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:12 schreef tesssssssss het volgende:
Nou hier is een linkje waar Trump dadelijk zijn statement maakt. Als iemand dat wil zien.
https://www.whitehouse.gov/live/
Ik hoop: oh we hebben echt een hele goede deal gesloten, oorlog is voorbij.
"Thank you for your attention in this mattter."
Ik ben er ook klaar voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Cabrio afgelopen weekend volgetankt. PHEV ga ik morgen maar even mee tanken.
Overweeg een jerrycan mee te nemen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar voor.
[ afbeelding ]
De ondertekst van het plaatje was (voordat het blijkbaar werd weggehaald):quote:
Anderen bereiden zich anders voor op die apocalypsequote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben er ook klaar voor.
[ afbeelding ]
Sterkte gewenst aan allen die gaan kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |