En dan op zo'n manier dat je erom moet zoeken, dus eigenlijk niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:58 schreef Zoddie het volgende:
En zo enorm veel nieuwsberichten die later gerectificeerd moesten worden
Ik zou zelf antisemieten niet onder 'iedereen' laten vallen. Maar dat ben ik dan weer.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:10 schreef Ronald-Koeman het volgende: Iedereen ziet de overeenkomsten wel maar het slaat aan het einde van de dag nergens op.
Ik zou mijn geschiedenisboeken nog eens nalezen, als ik jou was.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:38 schreef DavidAZ het volgende:
FYI Golda Meir, de PM van Israel, was een palestijn.
Luxe problemen, die zijn gek van de weelde. In Gaza zouden ze van de dak vallen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..] postmodernistische, antikoloniale en intersectionele lens
Golda Meir had een paspoort van de Britse Kroon en daar stond "palestine" in. Palestijnen is geen naam van een etnische groep. Net als Scandinaviërs of Caucasians. Maakt ook niet uit waar ze geboren zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou mijn geschiedenisboeken nog eens nalezen, als ik jou was.
Golda Meïr is geboren in wat nu Oekraine heet als Golda Mabovitsj.
Zo'n volk "palestijnen" bestaat niet. Dus ik heb geen idee waar jij het over hebt. Ik weet dat Arabische landen Israël meerdere keren hebben aangevallen en meerdere keren de oorlog hebben verloren. En "palestijnen" ken ik niet, net als roze pony's of vliegende olifanten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze reactie voegt niet echt iets toe aan de post waar je op reageert
er is nooit vrede geweest tussen Israel en de Palestijnen dus je kunt niet stellen dat Israel iedere keer wint
Dit is mierenneuken, je weet prima waar ik het over hebquote:Op donderdag 9 juli 2026 13:28 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Zo'n volk "palestijnen" bestaat niet. Dus ik heb geen idee waar jij het over hebt. Ik weet dat Arabische landen Israël meerdere keren hebben aangevallen en meerdere keren hebben verloren. En "palestijnen" ken ik niet, net als roze pony's of vliegende olifanten.
Dat geklaag hoor je alleen van de losers.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De overwinnaar schrijft de geschiedenis
Nee, ik weet het niet. Interesseert me ook niet eerlijk gezegd, wie je bedoelt. Ik ken de Joden, ik ken de Arabieren. Ik ken palestijnen niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit is mierenneuken, je weet prima waar ik het over heb
Helder licht: Palestine was de naam van Israël tijdens het Britse mandaat. Golda was dus niet in dat land geboren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:17 schreef DavidAZ het volgende:
Golda Meir had een paspoort van de Britse Kroon en daar stond "palestine" in. Palestijnen is geen naam van een etnische groep. Net als Scandinaviërs of Caucasians. Maakt ook niet uit waar ze geboren zijn.
Ik zei nergens dat ze daar geboren was, lullo, ga eens beter opletten. Palestine is de naam van geografische regio. Scandinavia, Caucasus, Alpen, Siberia, Palestina, Amazonia, enz enz enz Geen volk. Geen land. Geen etnische groep. Geen nationaliteit. Wel geografische regio.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Helder licht: Palestine was de naam van Israël tijdens het Britse mandaat. Golda was dus niet in dat land geboren.
Tja, dit benoemen is natuurlijk koren op de molen van een bepaalde groep helaas. Het soort mens dat ook graag naar Netanyahu verwijst als 'Mileikowsky'.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou mijn geschiedenisboeken nog eens nalezen, als ik jou was.
Golda Meïr is geboren in wat nu Oekraine heet als Golda Mabovitsj.
Je bent net zo erg als de PVV-er Raymond de Roon die de Palestijnen in 2024 in de Tweede Kamer een 'nepvolk' noemde.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:15 schreef DavidAZ het volgende:
Ik zei nergens dat ze daar geboren was, lullo, ga eens beter opletten. Palestine is de naam van geografische regio. Scandinavia, Caucasus, Alpen, Siberia, Palestina, Amazonia, enz enz enz Geen volk. Geen land. Geen etnische groep. Geen nationaliteit. Wel geografische regio.
Argentinië die de hand boven het hoofd wordt gehouden door de FIFA en Israël wat de hand boven het hoofd wordt gehouden door de VS en de meeste Westerse landen. Je hoeft geen antisemiet te zijn om die overeenkomst te zien. Waar het mis gaat is wanneer je het over joden gaat hebben, je daadwerkelijk joodse inmenging in de FIFA gaat verzinnen of Messi gekleed als stereotype jood gaat uitbeelden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik zou zelf antisemieten niet onder 'iedereen' laten vallen. Maar dat ben ik dan weer.
ja weet je wel en het interesseert je ook heel veel anders zou je er niet zo over zitten te drammenquote:Op donderdag 9 juli 2026 13:31 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Nee, ik weet het niet. Interesseert me ook niet eerlijk gezegd, wie je bedoelt. Ik ken de Joden, ik ken de Arabieren. Ik ken palestijnen niet.
Jij denkt dat volken/landen/nationaliteiten ooit lang geleden eens ontstaan zijn en daarna niet meer kunnen ontstaan? Bijzonder.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:15 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ze daar geboren was, lullo, ga eens beter opletten. Palestine is de naam van geografische regio. Scandinavia, Caucasus, Alpen, Siberia, Palestina, Amazonia, enz enz enz Geen volk. Geen land. Geen etnische groep. Geen nationaliteit. Wel geografische regio.
Oh jee, komen er dan toch breukjes met de moslimsquote:Op donderdag 9 juli 2026 14:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waar het mis gaat is wanneer je het over joden gaat hebben, je daadwerkelijk joodse inmenging in de FIFA gaat verzinnen of Messi gekleed als stereotype jood gaat uitbeelden.
Want alle moslims doen dat? En geen enkele niet-moslim die dat doet?quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Oh jee, komen er dan toch breukjes met de moslims
Nee hoor, Argentinië wordt de hand niet boven het hoofd gehouden door de FIFA, Egypte geeft in de laatste tien minuten officiële speeltijd plus blessuretijd, een 2-0 voorsprong weg. Als je ziet hoe die 3-2 valt, een speler van 1.75 die tussen twee Egyptische verdedigers bal binnen kan koppen, tja ... dan mag je toch ook wel bij jezelf te rade gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Argentinië die de hand boven het hoofd wordt gehouden door de FIFA en Israël wat de hand boven het hoofd wordt gehouden door de VS en de meeste Westerse landen. Je hoeft geen antisemiet te zijn om die overeenkomst te zien. Waar het mis gaat is wanneer je het over joden gaat hebben, je daadwerkelijk joodse inmenging in de FIFA gaat verzinnen of Messi gekleed als stereotype jood gaat uitbeelden.
Ehm. Je hebt het halve VS - België topic volgespuugd met posts over waarom Egypte kut is. Geen complot richting Israël oid, maar doe nou niet alsof jij dat niet zelf ook doet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 14:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, Argentinië wordt de hand niet boven het hoofd gehouden door de FIFA, Egypte geeft in de laatste tien minuten officiële speeltijd plus blessuretijd, een 2-0 voorsprong weg. Als je ziet hoe die 3-2 valt, een speler van 1.75 die tussen twee Egyptische verdedigers bal binnen kan koppen, tja ... dan mag je toch ook wel bij jezelf te rade gaan.
Vervolgens laat Egypte na de wedstrijd zien waar de Noord-Afrikaanse landen om bekend staan: slechte verliezers zonder zelfreflectie. Men moest het zelfs uiteraard weer religieus maken met allerlei rare verwijzingen naar de vermeende 'Allah'.
Iets dat Noord-Afrikaanse landen dit hele toernooi al proberen trouwens met openlijke bidsessies op het veld en in gebeden het vervloeken van andere religieuze groepen.
Dit is dan nog even buiten het feit om dat dit letterlijk niets met Israël whatsoever te maken heeft. Hier allerlei complotten achter zoeken is bespottelijk. Het toont aan hoe groot de obsessie met Israël/Joden is.
Nee hoor, ik reageerde op een post van iemand die over die wedstrijd begon. Vervolgens vallen zes, zeven users over een punt van kritiek die ik had op het team van Egypte. Hoe komt het dat dit zo gevoelig ligt? Waarom hebben mensen het gevoel dat men Egypte moet verdedigen?quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ehm. Je hebt het halve VS - België topic volgespuugd met posts over waarom Egypte kut is. Geen complot richting Israël oid, maar doe nou niet alsof jij dat niet zelf ook doet.
Het had helemaal niets met het onderwerp te maken, maar alles met je afkeer van Islam. Niemand probeert Egypte te verdedigen, mensen dachten gewoon "jezus gast, in dit topic ook al?"quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik reageerde op een post van iemand die over die wedstrijd begon. Vervolgens vallen zes, zeven users over een punt van kritiek die ik had op het team van Egypte. Hoe komt het dat dit zo gevoelig ligt? Waarom hebben mensen het gevoel dat men Egypte moet verdedigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |