Hij weet nog niet dat het uitsterven van dinosaurussen ook de schuld van Mossad was.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Qarrad het volgende:
Superfijn dat deze man zijn voorbeeldfunctie zo serieus neemt
Op Reddit zie je ook deze al veel langs komen:quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Qarrad het volgende:
Superfijn dat deze man zijn voorbeeldfunctie zo serieus neemt
[ x ]
Echt te triest voor woorden hoe diep die belachelijke complottheorieën zitten en hoe dit per se aan Israël gelinkt moet worden. Dat de FIFA zo corrupt als ze neten is, is een tweede, maar dat eerste spasme om het meteen weer hierop te gooien, moedeloos word ik ervan.
Bij pro-palestijnen (en pro al de andere jihadisten shit) is dat een standaard, niet eens waard om apart op te noemen)))quote:
Ik doelde op jou, als je het verband tussen de oorlogsmisdaden van Israël en de toename van antisemitisme niet kunt leggen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:59 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Bij pro-palestijnen (en pro al de andere jihadisten shit) is dat een standaard, niet eens waard om apart op te noemen)))
Ik blijf dat bijzonder simplistisch vinden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:16 schreef -Stranger- het volgende:
Ik ken mensen die na 7 oktober pro-Israël waren, maar die inmiddels een enorme afkeer van het land (en in sommige gevallen van joden) hebben gekregen omdat het gruwelen uit het Oude Testament in deze tijd volledig tot leven brengt.
Wat is dit verband dan? Kun je dat ook onderbouwen?quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:07 schreef -Stranger- het volgende:
[..]
Ik doelde op jou, als je het verband tussen de oorlogsmisdaden van Israël en de toename van antisemitisme niet kunt leggen.
Dat zegt dan ook veel over hoe beïnvloedbaar zulke mensen zijn. De kans is aanwezig dat dit het type mens is die die een kleine eeuw geleden door ladingen propaganda Joden in de eigenlijk wijk ging aangeven en daarmee nog oprecht ook het gevoel had het moreel verlichte te doen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:16 schreef -Stranger- het volgende:
Ik ken mensen die na 7 oktober pro-Israël waren, maar die inmiddels een enorme afkeer van het land (en in sommige gevallen van joden) hebben gekregen omdat het gruwelen uit het Oude Testament in deze tijd volledig tot leven brengt.
Ik snapte wel dat je op mij doelde, idioten heb ik eerder ook ontmoet. Oorlogsmisdaden worden in een rechtbank bewezen. Tot die tijd mag je je beschuldiging in de plek zetten waar geen zon schijnt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:07 schreef -Stranger- het volgende:
[..]
Ik doelde op jou, als je het verband tussen de oorlogsmisdaden van Israël en de toename van antisemitisme niet kunt leggen.
Geen enkel land heeft ooit zulke haat naar zich gehad.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:16 schreef -Stranger- het volgende:
Geen enkele land heeft ooit zulke leugens naar zich gehad. Objectief gezien is meer dan 90% van de Westerse berichtgeving over de oorlog in Gaza is eenzijdig, per definitie anti-Israël. Er zijn geen andere gronden van die haat behalve de leugens.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:37 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Geen enkel land heeft ooit zulke haat naar zich gehad.
En heel erg veel mensen zijn hier ontzettend gevoelig voor te zijn, voornamelijk in de kringen waar men dit conflict door een postmodernistische, antikoloniale en intersectionele lens bekijkt. De eenzijdige en selectieve berichtgeving speelt uitstekend op die ideologische lens in en wakkert een enorme woede, haat en frustratie aan, eenzijdig gericht op Israël.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:51 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Geen enkele land heeft ooit zulke leugens naar zich gehad. Objectief gezien is meer dan 90% van de Westerse berichtgeving over de oorlog in Gaza is eenzijdig, per definitie anti-Israël. Er zijn geen andere gronden van die haat behalve de leugens.
En zo enorm veel nieuwsberichten die later gerectificeerd moesten worden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:51 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Geen enkele land heeft ooit zulke leugens naar zich gehad. Objectief gezien is meer dan 90% van de Westerse berichtgeving over de oorlog in Gaza is eenzijdig, per definitie anti-Israël. Er zijn geen andere gronden van die haat behalve de leugens.
Je moet met je witte schoentjes niet naar de oorlog komen. Wat je gruwelijkheden noemt bestaat in elk oorlog in elk andere werelddeel dan ook. In Gaza is de verhouding van 1:1,5 (Hamas:burger) een van de beste, als niet de allerbeste, in de hele gedocumenteerde oorlog geschiedenis.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:16 schreef -Stranger- het volgende:
Het blijft daarom ook bijzonder om te zien hoe men zich selectief drukmaakt om deze oorlog en doet alsof wat we hier zien uniek is. Kijk naar landen als Jemen of Soedan, daar is het allemaal veel erger. Dezelfde mensen die zitten te snikken en schuimbekken voor de televisie over dit conflict, halen hun schouders op voor het lijden en de gruwelijkheden elders.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:00 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Je moet met je witte schoentjes niet naar de oorlog komen. Wat je gruwelijkheden noemt bestaat in elk oorlog in elk andere werelddeel dan ook. In Gaza is de verhouding van 1:1,5 (Hamas:burger) een van de beste, als niet de allerbeste, in de hele gedocumenteerde oorlog geschiedenis.
Op de eerste pagina met koeien letters:quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:58 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Toch wordt alles op de voorpagina's gedumpt van grote nieuwssites.
Dat is dus essentie van de antisemitisme. Als ze de joden geen schuld kunnen geven, dan is dat in eens niet interessant meer. Wat mij betreft moeten de hoofd redacteurs van al de media allemaal levenslang krijgen voor het systematisch supporten van terreur.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft daarom ook bijzonder om te zien hoe men zich selectief drukmaakt om deze oorlog en doet alsof wat we hier zien uniek is. Kijk naar landen als Jemen of Soedan, daar is het allemaal veel erger. Dezelfde mensen die zitten te snikken en schuimbekken voor de televisie over dit conflict, halen hun schouders op voor het lijden en de gruwelijkheden elders.
De overwinnaar schrijft de geschiedenisquote:Op donderdag 9 juli 2026 12:00 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Je moet met je witte schoentjes niet naar de oorlog komen. Wat je gruwelijkheden noemt bestaat in elk oorlog in elk andere werelddeel dan ook. In Gaza is de verhouding van 1:1,5 (Hamas:burger) een van de beste, als niet de allerbeste, in de hele gedocumenteerde oorlog geschiedenis.
Of deze compilatie op Dumpert met Hava Nagila op de achtergrond...quote:Op donderdag 9 juli 2026 10:34 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Op Reddit zie je ook deze al veel langs komen:
[ afbeelding ]
Het blijkt van niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De overwinnaar schrijft de geschiedenis
Wat denk je van de edits op Wikipedia. Ook dat is een strategie die massaal wordt ingezet. De scheidsrechter van Argentinië-Egypte was ook ineens Joods daar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:58 schreef Zoddie het volgende:
[..]
En zo enorm veel nieuwsberichten die later gerectificeerd moesten worden.
Zoveel onderzoeken van groepjes die bij voorbaat al een haat hebben op Israel.
De ene na de ander onderzoek kun je zo debunken of sterk in twijfel nemen.
Toch wordt alles op de voorpagina's gedumpt van grote nieuwssites.
Bijzonder hoe dat werkt. Het ene moment is het belangrijk dat het publiek weet dat 20% van de inwoners arabier is en in vrijheid leeft en op het andere moment wordt die 20% even vergeten en wordt de racisme kaart getrokkenquote:Op donderdag 9 juli 2026 12:10 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
Dat is dus essentie van de antisemitisme. Als ze de joden geen schuld kunnen geven, dan is dat in eens niet interessant meer. Wat mij betreft moeten de hoofd redacteurs van al de media allemaal levenslang krijgen voor het systematisch supporten van terreur.
Bizar dat we in deze tijd met dat soort misselijke onzin zijn belandquote:Op donderdag 9 juli 2026 12:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat denk je van de edits op Wikipedia. Ook dat is een strategie die massaal wordt ingezet. De scheidsrechter van Argentinië-Egypte was ook ineens Joods daar.
In psychologie heet dat "projectie" als ik me niet vergis. Cognitieve dissonance, dat is wanneer mensen de groep die aanvalt slachtoffers noemen, en de groep die zich verdedigt de agressors. Of wanneer ze Hamas terroristen noemen en dan beweren dat ze recht op verzet hebben. Of wanneer ze aanval van Israël op Iran veroordelen als agressie, maar aanval van Iran op Israël normaal vinden. Of wanneer ze Israël beschuldigen in apartheid, omdat niet-burgers geen dezelfde rechten hebben dan burgers, maar even "vergeten" dat het in Nederland net zo is. Idioot is in dit geval geen belediging, maar een diagnose.quote:Op donderdag 9 juli 2026 11:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat is dit verband dan? Kun je dat ook onderbouwen?
FYI Golda Meir, de PM van Israel, was een palestijn. Israël voert sinds 1948 oorlog met Arabieren, niet met palestijnen. En de Arabieren beginnen elk keer die oorlog, en elk keer verliezen ze het land. En elk keer gaan ze huilen en slachtoffer spelen. Israël probeert niet te winnen, Israël probeert overleven. Nederland zou niet eens 2 dagen kunnen volhouden in Midden Oosten. Maar grote bek op afstand openen is iets anders dan terroristen bestrijden en eigen bevolking te beschermen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 12:19 schreef sp3c het volgende:
Israel probeert al bijna 80 jaar te winnen van de Palestijnen en dat is nog 0 keer gelukt
deze reactie voegt niet echt iets toe aan de post waar je op reageertquote:Op donderdag 9 juli 2026 12:38 schreef DavidAZ het volgende:
[..]
FYI Golda Meir, de PM van Israel, was een palestijn. Israël voert sinds 1948 oorlog met Arabieren, niet met palestijnen. En de Arabieren beginnen elk keer die oorlog, en elk keer verliezen ze het land. En elk keer gaan ze huilen en slachtoffer spelen. Israël probeert niet te winnen, Israël probeert overleven. Nederland zou niet eens 2 dagen kunnen volhouden in Midden Oosten. Maar grote bek op afstand openen is iets anders dan terroristen bestrijden en eigen bevolking te beschermen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |