Vertel er ook bij waarom die resolutie in 1991 is terug getrokken. Niet omdat ze van gedachten waren veranderd.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:25 schreef Shigyn het volgende:
[..]
Je laat een cruciaal deel van de geschiedenis weg, namelijk de herroeping van resolutie 3379 in 1991 met resolutie 46/86. Eén van de weinige keren dat de VN een eerdere resolutie volledig heeft ingetrokken.
Als jij erbij vertelt waarom die resolutie in 1975 überhaupt is voorgesteld.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vertel er ook bij waarom die resolutie in 1991 is terug getrokken. Niet omdat ze van gedachten waren veranderd.
voor iets wat 2000 km verderop gebeurt.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik lees dat Antisemitisme de discriminerende en racistische behandeling van Joden is.
Nou heb ik niks met Joden en ook niet tegen, ik weet amper wat het zijn, de enige bekende Jood die ik 'ken' is Anne Frank.
Ik weet alleen dat de Duitsers ze vroeger niet moesten.
Maar waarom laait er nu weer zoveel haat op dan? En is er zelfs een speciaal woord voor bedacht. Je hebt bijvoorbeeld ook niet zo'n speciaal woord voor discriminerende of racistische behandeling jegens negers of Chinezen bijvoorbeeld. Wat doen Joden fout waardoor ze zoveel kritiek krijgen?
En waarom zie ik nooit Joden (en heb ik er dus ook totaal geen last van)?
quote:In the hour since we have left the restaurant, the team has already been called out to three separate antisemitic incidents in the area. Ben has been so busy, he says, that his Shomrim radio battery has already died.
Hoevaak moet ik posten dat kritiek op de politiek van Netanyahu en kritiek op het leger van Israël niks te maken heeft met antisemitisme.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Donald Trum is nu ook een antisemiet? Hij heeft kritiek op Israel en noemt hun president 'knettergek'
Daarom vraag ik het ook. Het is een vraag aan de zionisten van Fok!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik posten dat kritiek op de politiek van Netanyahu en kritiek op het leger van Israël niks te maken heeft met antisemitisme.
Je kunt net zo goed tegen een muur praten want die boodschap is blijkbaar te hoog gegrepen gezien het aantal users dat toch steeds zoiets komt melden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik posten dat kritiek op de politiek van Netanyahu en kritiek op het leger van Israël niks te maken heeft met antisemitisme.
En wie zijn dat volgens jou?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Daarom vraag ik het ook. Het is een vraag aan de zionisten van Fok!
ONZ is een paar deuren verderop.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik weet niet of die er zijn. Maar voor het geval dat.
Het is serieus een vraag aan mensen die vinden dat critici van het Israëlische beleid (bijvoorbeeld een Johan Derksen) antisemieten zijn nu ook Trump een antisemiet vinden. Ik kan het wel op X vragen maar waarom niet hier?quote:
Hoe zou jij 'zionisme' willen definiëren?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook. Het is een vraag aan de zionisten van Fok!
Wie is een zaadhoofd?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zionisme heeft er niks mee te maken. Dat gooide ik er in omdat een of ander zaadhoofd blijft doorzaniken. Ik ga nu geen nieuwe discussie starten binnen dit topic.
Synagoges hebben kogelwerende ramen nodig tegenwoordig. Iets om bij stil te staan...quote:De aanslag op de Rotterdamse synagoge aan het A.B.N. Davidsplein vond op 13 maart plaats. De schade bleef, met dank aan de kogelwerende ramen in het gebedshuis, beperkt.
Huh dus omdat Argentinië een vrije trap en penalty kreeg en Egypte niet is het ineens een groot complot? Zou Nasrdin begrijpen dat dit soort onzin daadwerkelijke kritiek alleen maar moeilijker maakt?quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Qarrad het volgende:
Superfijn dat deze man zijn voorbeeldfunctie zo serieus neemt
[ x ]
Echt te triest voor woorden hoe diep die belachelijke complottheorieën zitten en hoe dit per se aan Israël gelinkt moet worden. Dat de FIFA zo corrupt als ze neten is, is een tweede, maar dat eerste spasme om het meteen weer hierop te gooien, moedeloos word ik ervan.
Dit is wat je krijgt als je veel moslims uit diversiteitsredenen binnenhaalt bij de NPO. Het roept ook de vraag op waarom deze man zo gefrustreerd is? En de reden is natuurlijk dat Argentinië een Islamitisch en Arabisch land heeft uitgeschakeld, naar alle waarschijnlijk een land dat deze man vanuit religieus en etnisch tribalisme graag had zien winnen.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Echt te triest voor woorden hoe diep die belachelijke complottheorieën zitten en hoe dit per se aan Israël gelinkt moet worden. Dat de FIFA zo corrupt als ze neten is, is een tweede, maar dat eerste spasme om het meteen weer hierop te gooien, moedeloos word ik ervan.
Ik denk dat met hem hele volksstammen nul idee hebben dat ze de boel onmogelijk maken. Kijk alleen maar in de delen van dit topic naar alle lichten die komen jeremiëren "dat kritiek op Israël niet meer mag".quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Huh dus omdat Argentinië een vrije trap en penalty kreeg en Egypte niet is het ineens een groot complot? Zou Nasrdin begrijpen dat dit soort onzin daadwerkelijke kritiek alleen maar moeilijker maakt?
Absoluut. Dat geldt natuurlijk ook voor de lichten hier die kritiek op Israël gelijkstellen met antisemitisme.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat met hem hele volksstammen nul idee hebben dat ze de boel onmogelijk maken. Kijk alleen maar in de delen van dit topic naar alle lichten die komen jeremiëren "dat kritiek op Israël niet meer mag".
Wel schattig dat je denkt dat Marokkanen subtiel kunnen zijnquote:Op woensdag 8 juli 2026 17:16 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Huh dus omdat Argentinië een vrije trap en penalty kreeg en Egypte niet is het ineens een groot complot? Zou Nasrdin begrijpen dat dit soort onzin daadwerkelijke kritiek alleen maar moeilijker maakt?
Staat al hier. Zie post #108quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:03 schreef Regilio_ het volgende:
Ter illustratie ook hier dan maar.
Triest mannetje.
Paar weken terug ook een Algerijnse journalist die claimde dat Messi door de joodse lobby werd beschermd na het 3-0 verlies.quote:Op woensdag 8 juli 2026 17:03 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Daarom ook slechts ter illustratie. Zodat je als je alleen dit topic leest direct kunt zien waar het over gaat.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2026 22:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Daarom ook slechts ter illustratie. Zodat je als je alleen dit topic leest direct kunt zien waar het over gaat.
Grappig, ik dacht het meest bekende Einstein was. Er zijn ook 200 joodse Nobelprijswinnaars, wat meer dan 20% is van alle Nobelprijswinnaars in de hele wereld.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:13 schreef Hyaenidae het volgende:
de enige bekende Jood die ik 'ken' is Anne Frank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |