Nederland is geen haar beter. Pim is ook omgelegd door de regering.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, dan ken je de geschiedenis niet.
Ook in Rusland heeft Poetin aanslagen gepleegd tegen de eigen bevolking.
Was van een Jood dacht ik.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je weet dat OnlyFans een Brits bedrijf is en niets met Israël te maken heeft?
Welnee.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Nederland is geen haar beter. Pim is ook omgelegd door de regering.
Behalve dan dat de wijlen eigenaar 11 miljoen dollar heeft gedoneerd aan AIPAC?quote:Op maandag 23 maart 2026 18:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je weet dat OnlyFans een Brits bedrijf is en niets met Israël te maken heeft?
En dit is relevant omdat? ...quote:Op maandag 23 maart 2026 18:57 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Behalve dan dat de wijlen eigenaar 11 miljoen dollar heeft gedoneerd aan AIPAC?
Dat is in relatie tot de post (zie hieronder) waar het over ging relevant omdat AIPAC een zionistische lobby is.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2026 18:23 schreef Since2003 het volgende:
Hahah deze garp er even tussendoor jongons 🤣
[ x ]
quote:Op maandag 23 maart 2026 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah, het is weer tijd om alu hoedjes te gaan vouwen.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
En vliegtuigjes.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah, het is weer tijd om alu hoedjes te gaan vouwen.
Uiteindelijk hebben we hier veel sterkere ramen, op de een of andere manier.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 23 maart 2026 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag hier wel?quote:
Zo vergezocht is dat allemaal niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom heeft justitie dit verhaal nooit tot op de bodem uitgezocht?quote:Op maandag 23 maart 2026 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo vergezocht is dat allemaal niet.
Pim was faliekant tegen de aanschaf Amerikaanse vliegtuigen. Herben had een verleden bij Defensie en heeft uiteindelijk toegezegd, ging om miljarden in aanbestedingen.
Het gaat erom dat dergelijke systemen - ook op je schip - een korte reikwijdte hebben, Dus moet je ze in overvloed hebben om je belangrijke infra te beschermen. Iets wat jij ook zegt. Dat is de reden waarom oorlogsvoering met Shahed/LUCAS/etc drones op dit moment asymetrisch is en men zowel in UA, RU als het midden oosten er zo'n moeite mee heeft - zeker in combinatie met BMs. Daarnaast: als dan ook nog (zoals in het midden oosten begin maart) je data acquisitie (de AN/APG in Qatar) en distributie (de SATCOM AN/GSCs in Bahrein) worden aangepakt vallen er snel gaten in je IADS.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt geen 30 patronen nodig om een shahed te raken
Voor geld is alles te koop, dat zie je toch ook nu met Trump hoe ver dat gaat? Gebeurde vroeger ook maar minder prominent . Maar noem me gerust een wappie, vind t primaquote:Op maandag 23 maart 2026 19:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Waarom heeft justitie dit verhaal nooit tot op de bodem uitgezocht?
Ik zou ze direct bellen.
Hier is het nummer: 088 0767 000.
Ja en daarom ligt Volkert nu lekker op de Bahama's van zijn vette bonus te genieten..quote:Op maandag 23 maart 2026 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor geld is alles te koop, dat zie je toch ook nu met Trump hoe ver dat gaat? Gebeurde vroeger ook maar minder prominent . Maar noem me gerust een wappie, vind t prima
Als je justitie niet vertrouwt, en de GGZ ook niet, probeer het dan bij een PI.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor geld is alles te koop, dat zie je toch ook nu met Trump hoe ver dat gaat? Gebeurde vroeger ook maar minder prominent . Maar noem me gerust een wappie, vind t prima
'Sir, are the Iraniers in the room right now?'quote:Op maandag 23 maart 2026 19:05 schreef AFA2022 het volgende:
Trump lijkt steeds meer mentale problemen te krijgen. Hoort hij nu Iraanse stemmen in zijn hoofd en denkt hij daarom met ze in gesprek te zijn?
Het handelen en de uitlatingen van Trump zijn gewoon absurd.
Hij probeert nu als een overwinnaar over te komen door gesprekken te claimen en (blijkbaar) de toezegging dat Iran afzien van nucleaire wapens.
Maar wat hij doet is zo geforceerd en iedereen kan zien/lezen dat er helemaal geen gesprekken zijn met Iran en dat er helemaal geen overeenstemming is.
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vertrouw de Iraanse regering meer dan de president van de VS.....
Want complot!!quote:Op maandag 23 maart 2026 19:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Waarom heeft justitie dit verhaal nooit tot op de bodem uitgezocht?
Ik zou ze direct bellen.
Hier is het nummer: 088 0767 000.
Jij loopt de laatste tijd trouwens wel veel slap geklets te verkopen. Doe je dat om een tegenwicht te bieden tegen al het domme gelul hier?quote:Op maandag 23 maart 2026 19:01 schreef Toby56 het volgende:
Het tocht hier.
Iemand hier heeft weer een deur openstaan.
Gelukkig ben ik goed gekleed.
Ik ben het niet met je eens.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:28 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jij loopt de laatste tijd trouwens wel veel slap geklets te verkopen. Doe je dat om een tegenwicht te bieden tegen al het domme gelul hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |