abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220593693
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Compleet gestoord dit met een flinke vleug hoogmoedswaanzin
Volgens mij meent hij het ook nog.
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 16:04:35 #182
441859 crew  Lenny77
pi_220593704
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:00 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Met de kans dat hij een nieuw dagboek opent in R&P.
En dat zal dan niet over deze onderwerpen gaan..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 16 april 2026 @ 16:12:34 #183
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593751
Even terzijde van de paranormale vraagstuk, waarom zoveel vijandigheid tegen mij zeggen? Ik doe volgens mij niks verkeerd, ik geef eerlijk antwoorden op de vragen die mensen mij stellen over mijn ervaringen en geloofsovertuigingen. Ik ben niet de enige mens in de geschiedenis die dit soort ervaringen heeft opgedaan toch? Joan of Arc is een bekende vrouw die stemmen heeft gehoord van God dat zij de Fransen moest bevrijden van de Engelse onderdrukking. Dit heeft ze ook gedaan door de Franse leger te leiden. Ze heeft haar doel bereikt, maar ze werd vermoord door de Engelse elite. Er zijn veel meer mensen die dit soort ervaringen hebben gehad in de geschiedenis.

Waarom zou ik het niet kunnen doen? Ik heb al veel bereikt en ik ben nog steeds jong. Ik geloof dat de kans groot is dat ik ook mijn leven zal verliezen in het realiseren van mijn visioenen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220593773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Even terzijde van de paranormale vraagstuk, waarom zoveel vijandigheid tegen mij zeggen? Ik doe volgens mij niks verkeerd, ik geef eerlijk antwoorden op de vragen die mensen mij stellen over mijn ervaringen en geloofsovertuigingen. Ik ben niet de enige mens in de geschiedenis die dit soort ervaringen heeft opgedaan toch? Joan of Arc is een bekende vrouw die stemmen heeft gehoord van God dat zij de Fransen moest bevrijden van de Engelse onderdrukking. Dit heeft ze ook gedaan door de Franse leger te leiden. Ze heeft haar doel bereikt, maar ze werd vermoord door de Engelse elite. Er zijn veel meer mensen die dit soort ervaringen hebben gehad in de geschiedenis.

Waarom zou ik het niet kunnen doen? Ik heb al veel bereikt en ik ben nog steeds jong. Ik geloof dat de kans groot is dat ik ook mijn leven zal verliezen in het realiseren van mijn visioenen.
Dat je dit jezelf afvraagt zegt al genoeg

8)7
  donderdag 16 april 2026 @ 16:24:12 #185
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593810
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:17 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat je dit jezelf afvraagt zegt al genoeg

8)7
Wat zegt het dan? Even los van wat ik nu zeg over visioenen van God, engelen, demonen, en geesten, ik begrijp dat veel mensen daarin niet geloven en dat ze denken dat ik gewoon gek ben. Maar ik heb deze ervaringen ook echt wel gehad, snap je dat? Ik heb echt stemmen gehoord, geesten en engelen gezien, demonen in de isoleercel, en duidelijke boodschappen die ik als enige kon zien en horen. Ik begrijp dat de mensen in de wereld mij niet willen geloven, maar ik heb deze ervaringen wel gehad. Ik ben niet bang voor de oordelen van anderen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 16:26:12 #186
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220593830
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Even terzijde van de paranormale vraagstuk, waarom zoveel vijandigheid tegen mij zeggen? Ik doe volgens mij niks verkeerd, ik geef eerlijk antwoorden op de vragen die mensen mij stellen over mijn ervaringen en geloofsovertuigingen. Ik ben niet de enige mens in de geschiedenis die dit soort ervaringen heeft opgedaan toch? Joan of Arc is een bekende vrouw die stemmen heeft gehoord van God dat zij de Fransen moest bevrijden van de Engelse onderdrukking. Dit heeft ze ook gedaan door de Franse leger te leiden. Ze heeft haar doel bereikt, maar ze werd vermoord door de Engelse elite. Er zijn veel meer mensen die dit soort ervaringen hebben gehad in de geschiedenis.

Waarom zou ik het niet kunnen doen? Ik heb al veel bereikt en ik ben nog steeds jong. Ik geloof dat de kans groot is dat ik ook mijn leven zal verliezen in het realiseren van mijn visioenen.
En wat als je niet zo groot wordt als Joan of Arc, Martin Luther King of Nelson Mandela?
pi_220593861
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat zegt het dan? Even los van wat ik nu zeg over visioenen van God, engelen, demonen, en geesten, ik begrijp dat veel mensen daarin niet geloven en dat ze denken dat ik gewoon gek ben. Maar ik heb deze ervaringen ook echt wel gehad, snap je dat? Ik heb echt stemmen gehoord, geesten en engelen gezien, demonen in de isoleercel, en duidelijke boodschappen die ik als enige kon zien en horen. Ik begrijp dat de mensen in de wereld mij niet willen geloven, maar ik heb deze ervaringen wel gehad. Ik ben niet bang voor de oordelen van anderen.
Heel eerlijk zegt het mij dat je inderdaad gek bent
Zeker in combinatie met je eerdere bericht over God en zo en dat je een leider moet zijn van de groeiende emancipatiebewweging van psychiatrische patienten

Zou hele goede hulp gaan zoeken als ik jou was en zeker ver weg blijven van het zelf hulpverlening aan gaan bieden
  donderdag 16 april 2026 @ 16:33:19 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220593871
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat zegt het dan? Even los van wat ik nu zeg over visioenen van God, engelen, demonen, en geesten, ik begrijp dat veel mensen daarin niet geloven en dat ze denken dat ik gewoon gek ben. Maar ik heb deze ervaringen ook echt wel gehad, snap je dat? Ik heb echt stemmen gehoord, geesten en engelen gezien, demonen in de isoleercel, en duidelijke boodschappen die ik als enige kon zien en horen. Ik begrijp dat de mensen in de wereld mij niet willen geloven, maar ik heb deze ervaringen wel gehad. Ik ben niet bang voor de oordelen van anderen.
Je hebt schizofrenie, je lijdt aan psychoses.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 16 april 2026 @ 16:36:06 #189
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593884
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:26 schreef Momo het volgende:

[..]
En wat als je niet zo groot wordt als Joan of Arc, Martin Luther King of Nelson Mandela?
Dan is het toch wel goed zo? Ik zou het niet erg vinden hoor. Denk je dat ik dan ga huilen ofzo? Het is goed mogelijk dat mijn visioenen niet uitkomen en dat ik gewoon gek ben. Dan is het gewoon een kwestie van geduld en accepteren van mijn leven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220593890
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dan is het toch wel goed zo? Ik zou het niet erg vinden hoor. Denk je dat ik dan ga huilen ofzo? Het is goed mogelijk dat mijn visioenen niet uitkomen en dat ik gewoon gek ben. Dan is het gewoon een kwestie van geduld en accepteren van mijn leven.
Daar zit het probleem. Jij accepteert helemaal niks, daarom heb je ook continue die fantasie verhalen. Het is dat óf je hebt een psychose.
pi_220593900
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Even terzijde van de paranormale vraagstuk, waarom zoveel vijandigheid tegen mij zeggen? Ik doe volgens mij niks verkeerd, ik geef eerlijk antwoorden op de vragen die mensen mij stellen over mijn ervaringen en geloofsovertuigingen. Ik ben niet de enige mens in de geschiedenis die dit soort ervaringen heeft opgedaan toch? Joan of Arc is een bekende vrouw die stemmen heeft gehoord van God dat zij de Fransen moest bevrijden van de Engelse onderdrukking. Dit heeft ze ook gedaan door de Franse leger te leiden. Ze heeft haar doel bereikt, maar ze werd vermoord door de Engelse elite. Er zijn veel meer mensen die dit soort ervaringen hebben gehad in de geschiedenis.

Waarom zou ik het niet kunnen doen? Ik heb al veel bereikt en ik ben nog steeds jong. Ik geloof dat de kans groot is dat ik ook mijn leven zal verliezen in het realiseren van mijn visioenen.
Ik bedoel het niet vijandig. Het paranormale deel, ik denk ook dat veel mensen paranormale ervaringen hebben. Ik vind het ook een goede discussie waard over de herkomst van wat jij ziet/meemaakt. Dat je dingen ziet die anderen niet zien, ik kan het heel goed begrijpen dat je denkt dat het geestesverschijningen zijn. Of het ook zo is, is een tweede, ik ben geen psychiater of deskundige op dat gebied.
Maar het tweede stuk over door God uitgezocht, ik vind dat nogal wat, ik vind het niet echt een teken van bescheidenheid. Ik vind het zelfs op het narcistische af, en dan druk ik het nog zacht uit.
Andere mensen die hetzelfde hebben gezegd, dat is een heel illuster rijtje, waar je als normaal mens niets mee te maken wil hebben.
  donderdag 16 april 2026 @ 16:39:23 #192
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593902
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je hebt schizofrenie, je lijdt aan psychoses.
Ja. Ik ervaar de visioenen ook als ik stabiel ben. Ik geloof persoonlijk ook dat veel mensen met psychoses en schizofrenie een vorm van paranormale begaafdheid hebben en een acute psychose is dat de paranormale begaafdheid overheersend wordt en dat de patiënt controle verliest over zijn gedrag.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 16:42:38 #193
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:39 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik bedoel het niet vijandig. Het paranormale deel, ik denk ook dat veel mensen paranormale ervaringen hebben. Ik vind het ook een goede discussie waard over de herkomst van wat jij ziet/meemaakt. Dat je dingen ziet die anderen niet zien, ik kan het heel goed begrijpen dat je denkt dat het geestesverschijningen zijn. Of het ook zo is, is een tweede, ik ben geen psychiater of deskundige op dat gebied.
Maar het tweede stuk over door God uitgezocht, ik vind dat nogal wat, ik vind het niet echt een teken van bescheidenheid. Ik vind het zelfs op het narcistische af, en dan druk ik het nog zacht uit.
Andere mensen die hetzelfde hebben gezegd, dat is een heel illuster rijtje, waar je als normaal mens niets mee te maken wil hebben.
Ik ben echt niet narcistisch en toen ik het decennia geleden had meegemaakt, wist ik totaal niet wat ik moest verwachten. Ik geloofde het niet en dacht dat mijn brein kapot was. Ik weet nog niet hoe het gaat lopen, ik bekijk het per dag. De tijd zal het leren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 16:43:03 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220593915
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ja. Ik ervaar de visioenen ook als ik stabiel ben. Ik geloof persoonlijk ook dat veel mensen met psychoses en schizofrenie een vorm van paranormale begaafdheid hebben en een acute psychose is dat de paranormale begaafdheid overheersend wordt en dat de patiënt controle verliest over zijn gedrag.
En een gevaar worden voor zichzelf en hun omgeving.

Als jij gelooft dat je door God uitverkoren bent, dan ben ik bang voor wat jij gaat doen als ‘God’ of engelen jou opdrachten gaan geven.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 16 april 2026 @ 16:43:41 #195
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593918
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Daar zit het probleem. Jij accepteert helemaal niks, daarom heb je ook continue die fantasie verhalen. Het is dat óf je hebt een psychose.
Hoezo accepteer ik niks dan? Ik geef alleen mijn eerlijke antwoord op de vragen over de ervaringen die ik heb gehad.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 16:45:04 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220593923
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:43 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Hoezo accepteer ik niks dan? Ik geef alleen mijn eerlijke antwoord op de vragen over de ervaringen die ik heb gehad.
Je accepteert niet dat je brein ziek is. Deels door pech die je is overkomen met ziekte e.d., deels door je drugsgebruik.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 16 april 2026 @ 16:46:25 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220593930
Nou probeer ik ook wat ik eerder vanmiddag zei dat zinloos is.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik zou hier helemaal niet op reageren. Je kunt geen normaal gesprek voeren met iemand die denkt dat hij door God uitverkoren is en dat engelen tot hem spreken, net zo min als je dan kunt met iemand die aan psychotische wanen lijdt.
Ik stop hier dan ook mee.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 16 april 2026 @ 16:47:36 #198
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593937
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En een gevaar worden voor zichzelf en hun omgeving.

Als jij gelooft dat je door God uitverkoren bent, dan ben ik bang voor wat jij gaat doen als ‘God’ of engelen jou opdrachten gaan geven.
In principe is de opdracht dat ik geloof dat ik uitverkoren ben een hele goede zaak toch? Dat ik de taboe op psychoses bespreekbaar maak en de GGZ wil emanciperen, dat is een belangrijk punt in de samenleving.

Ik heb nog nooit iemand aangevallen of geweld aangedaan in mijn psychoses, alleen een vijand uit mijn jeugd bedreigd op social media, maar die vijand is ook een kwaadaardige persoon die politieke macht heeft.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220593961
Ik vraag me af wat je met dit topic wil bereiken en wat er van waar is.

Wat ik lees van je is dat je jezelf machtig interessant vind en verheven boven anderen.
Dat je zegt en denkt dat je anderen kunt en wil helpen vind ik echt heel erg gevaarlijk.

Ik zou wel willen weten of je dit ook aan je hulpverleners zo verteld en wat hun reactie daarop is.
pi_220593964
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
In principe is de opdracht dat ik geloof dat ik uitverkoren ben een hele goede zaak toch? Dat ik de taboe op psychoses bespreekbaar maak en de GGZ wil emanciperen, dat is een belangrijk punt in de samenleving.

Ik heb nog nooit iemand aangevallen of geweld aangedaan in mijn psychoses, alleen een vijand uit mijn jeugd bedreigd op social media, maar die vijand is ook een kwaadaardige persoon die politieke macht heeft.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:59 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]We gaan hier niet verder met het stukje verkozen worden en paranormale dingen. Dan gaat het dagboek naar TRU. [/modbreak]
Man, stop hier nou gewoon mee.
pi_220593965
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik ben echt niet narcistisch en toen ik het decennia geleden had meegemaakt, wist ik totaal niet wat ik moest verwachten. Ik geloofde het niet en dacht dat mijn brein kapot was. Ik weet nog niet hoe het gaat lopen, ik bekijk het per dag. De tijd zal het leren.
Wat heb je dan precies meegemaakt? En verwijs dan ajb niet naar een boek, maar vertel precies wat er gebeurd is.
pi_220593976
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
In principe is de opdracht dat ik geloof dat ik uitverkoren ben een hele goede zaak toch? Dat ik de taboe op psychoses bespreekbaar maak en de GGZ wil emanciperen, dat is een belangrijk punt in de samenleving.

Ik heb nog nooit iemand aangevallen of geweld aangedaan in mijn psychoses, alleen een vijand uit mijn jeugd bedreigd op social media, maar die vijand is ook een kwaadaardige persoon die politieke macht heeft.
Uitverkoren???
Je gelooft het zelf ook nog
  donderdag 16 april 2026 @ 16:57:22 #203
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220593979
Als ik zou zeggen dat ik uitgekozen ben door God zouden mij ouders vragen of ik wel helemaal lekker ben en gewoon net zo ben als al die miljarden anderen.
  donderdag 16 april 2026 @ 16:57:58 #204
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593982
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Wat heb je dan precies meegemaakt? En verwijs dan ajb niet naar een boek, maar vertel precies wat er gebeurd is.
Het is gewoon te lang en ingewikkeld om te schrijven hier. Ik zit op fok om te ontspannen. Maar als jij openstaat om een keer mij te ontmoeten in Utrecht, dan ben ik altijd bereid om te vertellen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 16:58:18 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220593983
Hebben jullie deze al geluisterd van mij:

Bekijk deze YouTube-video
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 16:59:27 #206
441859 crew  Lenny77
pi_220593987
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Wat heb je dan precies meegemaakt? En verwijs dan ajb niet naar een boek, maar vertel precies wat er gebeurd is.
Nee, dat gaan we dus niet doen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220593989
En we pushen maar weer verder
Zo manipulatief als het mogelijk is
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 17:01:03 #208
441859 crew  Lenny77
pi_220593998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef r_one het volgende:

[..]
[..]
Man, stop hier nou gewoon mee.
Dit
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 16 april 2026 @ 17:02:15 #209
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594005
-Weg. Zeg niet dat ik je niet meermaals verwittigd heb-

[ Bericht 92% gewijzigd door Lenny77 op 16-04-2026 17:03:32 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 16 april 2026 @ 17:04:40 #210
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220594019
Aan de mods, wat ik allemaal hier bespreek met de andere users heeft een sterke R&P component toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')