Volgens mij meent hij het ook nog.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Compleet gestoord dit met een flinke vleug hoogmoedswaanzin
En dat zal dan niet over deze onderwerpen gaan..quote:Op donderdag 16 april 2026 16:00 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Met de kans dat hij een nieuw dagboek opent in R&P.
Dat je dit jezelf afvraagt zegt al genoegquote:Op donderdag 16 april 2026 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Even terzijde van de paranormale vraagstuk, waarom zoveel vijandigheid tegen mij zeggen? Ik doe volgens mij niks verkeerd, ik geef eerlijk antwoorden op de vragen die mensen mij stellen over mijn ervaringen en geloofsovertuigingen. Ik ben niet de enige mens in de geschiedenis die dit soort ervaringen heeft opgedaan toch? Joan of Arc is een bekende vrouw die stemmen heeft gehoord van God dat zij de Fransen moest bevrijden van de Engelse onderdrukking. Dit heeft ze ook gedaan door de Franse leger te leiden. Ze heeft haar doel bereikt, maar ze werd vermoord door de Engelse elite. Er zijn veel meer mensen die dit soort ervaringen hebben gehad in de geschiedenis.
Waarom zou ik het niet kunnen doen? Ik heb al veel bereikt en ik ben nog steeds jong. Ik geloof dat de kans groot is dat ik ook mijn leven zal verliezen in het realiseren van mijn visioenen.
Wat zegt het dan? Even los van wat ik nu zeg over visioenen van God, engelen, demonen, en geesten, ik begrijp dat veel mensen daarin niet geloven en dat ze denken dat ik gewoon gek ben. Maar ik heb deze ervaringen ook echt wel gehad, snap je dat? Ik heb echt stemmen gehoord, geesten en engelen gezien, demonen in de isoleercel, en duidelijke boodschappen die ik als enige kon zien en horen. Ik begrijp dat de mensen in de wereld mij niet willen geloven, maar ik heb deze ervaringen wel gehad. Ik ben niet bang voor de oordelen van anderen.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat je dit jezelf afvraagt zegt al genoeg
![]()
En wat als je niet zo groot wordt als Joan of Arc, Martin Luther King of Nelson Mandela?quote:Op donderdag 16 april 2026 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Even terzijde van de paranormale vraagstuk, waarom zoveel vijandigheid tegen mij zeggen? Ik doe volgens mij niks verkeerd, ik geef eerlijk antwoorden op de vragen die mensen mij stellen over mijn ervaringen en geloofsovertuigingen. Ik ben niet de enige mens in de geschiedenis die dit soort ervaringen heeft opgedaan toch? Joan of Arc is een bekende vrouw die stemmen heeft gehoord van God dat zij de Fransen moest bevrijden van de Engelse onderdrukking. Dit heeft ze ook gedaan door de Franse leger te leiden. Ze heeft haar doel bereikt, maar ze werd vermoord door de Engelse elite. Er zijn veel meer mensen die dit soort ervaringen hebben gehad in de geschiedenis.
Waarom zou ik het niet kunnen doen? Ik heb al veel bereikt en ik ben nog steeds jong. Ik geloof dat de kans groot is dat ik ook mijn leven zal verliezen in het realiseren van mijn visioenen.
Heel eerlijk zegt het mij dat je inderdaad gek bentquote:Op donderdag 16 april 2026 16:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat zegt het dan? Even los van wat ik nu zeg over visioenen van God, engelen, demonen, en geesten, ik begrijp dat veel mensen daarin niet geloven en dat ze denken dat ik gewoon gek ben. Maar ik heb deze ervaringen ook echt wel gehad, snap je dat? Ik heb echt stemmen gehoord, geesten en engelen gezien, demonen in de isoleercel, en duidelijke boodschappen die ik als enige kon zien en horen. Ik begrijp dat de mensen in de wereld mij niet willen geloven, maar ik heb deze ervaringen wel gehad. Ik ben niet bang voor de oordelen van anderen.
Je hebt schizofrenie, je lijdt aan psychoses.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat zegt het dan? Even los van wat ik nu zeg over visioenen van God, engelen, demonen, en geesten, ik begrijp dat veel mensen daarin niet geloven en dat ze denken dat ik gewoon gek ben. Maar ik heb deze ervaringen ook echt wel gehad, snap je dat? Ik heb echt stemmen gehoord, geesten en engelen gezien, demonen in de isoleercel, en duidelijke boodschappen die ik als enige kon zien en horen. Ik begrijp dat de mensen in de wereld mij niet willen geloven, maar ik heb deze ervaringen wel gehad. Ik ben niet bang voor de oordelen van anderen.
Dan is het toch wel goed zo? Ik zou het niet erg vinden hoor. Denk je dat ik dan ga huilen ofzo? Het is goed mogelijk dat mijn visioenen niet uitkomen en dat ik gewoon gek ben. Dan is het gewoon een kwestie van geduld en accepteren van mijn leven.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:26 schreef Momo het volgende:
[..]
En wat als je niet zo groot wordt als Joan of Arc, Martin Luther King of Nelson Mandela?
Daar zit het probleem. Jij accepteert helemaal niks, daarom heb je ook continue die fantasie verhalen. Het is dat óf je hebt een psychose.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:36 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dan is het toch wel goed zo? Ik zou het niet erg vinden hoor. Denk je dat ik dan ga huilen ofzo? Het is goed mogelijk dat mijn visioenen niet uitkomen en dat ik gewoon gek ben. Dan is het gewoon een kwestie van geduld en accepteren van mijn leven.
Ik bedoel het niet vijandig. Het paranormale deel, ik denk ook dat veel mensen paranormale ervaringen hebben. Ik vind het ook een goede discussie waard over de herkomst van wat jij ziet/meemaakt. Dat je dingen ziet die anderen niet zien, ik kan het heel goed begrijpen dat je denkt dat het geestesverschijningen zijn. Of het ook zo is, is een tweede, ik ben geen psychiater of deskundige op dat gebied.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Even terzijde van de paranormale vraagstuk, waarom zoveel vijandigheid tegen mij zeggen? Ik doe volgens mij niks verkeerd, ik geef eerlijk antwoorden op de vragen die mensen mij stellen over mijn ervaringen en geloofsovertuigingen. Ik ben niet de enige mens in de geschiedenis die dit soort ervaringen heeft opgedaan toch? Joan of Arc is een bekende vrouw die stemmen heeft gehoord van God dat zij de Fransen moest bevrijden van de Engelse onderdrukking. Dit heeft ze ook gedaan door de Franse leger te leiden. Ze heeft haar doel bereikt, maar ze werd vermoord door de Engelse elite. Er zijn veel meer mensen die dit soort ervaringen hebben gehad in de geschiedenis.
Waarom zou ik het niet kunnen doen? Ik heb al veel bereikt en ik ben nog steeds jong. Ik geloof dat de kans groot is dat ik ook mijn leven zal verliezen in het realiseren van mijn visioenen.
Ja. Ik ervaar de visioenen ook als ik stabiel ben. Ik geloof persoonlijk ook dat veel mensen met psychoses en schizofrenie een vorm van paranormale begaafdheid hebben en een acute psychose is dat de paranormale begaafdheid overheersend wordt en dat de patiënt controle verliest over zijn gedrag.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt schizofrenie, je lijdt aan psychoses.
Ik ben echt niet narcistisch en toen ik het decennia geleden had meegemaakt, wist ik totaal niet wat ik moest verwachten. Ik geloofde het niet en dacht dat mijn brein kapot was. Ik weet nog niet hoe het gaat lopen, ik bekijk het per dag. De tijd zal het leren.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:39 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet vijandig. Het paranormale deel, ik denk ook dat veel mensen paranormale ervaringen hebben. Ik vind het ook een goede discussie waard over de herkomst van wat jij ziet/meemaakt. Dat je dingen ziet die anderen niet zien, ik kan het heel goed begrijpen dat je denkt dat het geestesverschijningen zijn. Of het ook zo is, is een tweede, ik ben geen psychiater of deskundige op dat gebied.
Maar het tweede stuk over door God uitgezocht, ik vind dat nogal wat, ik vind het niet echt een teken van bescheidenheid. Ik vind het zelfs op het narcistische af, en dan druk ik het nog zacht uit.
Andere mensen die hetzelfde hebben gezegd, dat is een heel illuster rijtje, waar je als normaal mens niets mee te maken wil hebben.
En een gevaar worden voor zichzelf en hun omgeving.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja. Ik ervaar de visioenen ook als ik stabiel ben. Ik geloof persoonlijk ook dat veel mensen met psychoses en schizofrenie een vorm van paranormale begaafdheid hebben en een acute psychose is dat de paranormale begaafdheid overheersend wordt en dat de patiënt controle verliest over zijn gedrag.
Hoezo accepteer ik niks dan? Ik geef alleen mijn eerlijke antwoord op de vragen over de ervaringen die ik heb gehad.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar zit het probleem. Jij accepteert helemaal niks, daarom heb je ook continue die fantasie verhalen. Het is dat óf je hebt een psychose.
Je accepteert niet dat je brein ziek is. Deels door pech die je is overkomen met ziekte e.d., deels door je drugsgebruik.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoezo accepteer ik niks dan? Ik geef alleen mijn eerlijke antwoord op de vragen over de ervaringen die ik heb gehad.
Ik stop hier dan ook mee.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou hier helemaal niet op reageren. Je kunt geen normaal gesprek voeren met iemand die denkt dat hij door God uitverkoren is en dat engelen tot hem spreken, net zo min als je dan kunt met iemand die aan psychotische wanen lijdt.
In principe is de opdracht dat ik geloof dat ik uitverkoren ben een hele goede zaak toch? Dat ik de taboe op psychoses bespreekbaar maak en de GGZ wil emanciperen, dat is een belangrijk punt in de samenleving.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En een gevaar worden voor zichzelf en hun omgeving.
Als jij gelooft dat je door God uitverkoren bent, dan ben ik bang voor wat jij gaat doen als ‘God’ of engelen jou opdrachten gaan geven.
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
In principe is de opdracht dat ik geloof dat ik uitverkoren ben een hele goede zaak toch? Dat ik de taboe op psychoses bespreekbaar maak en de GGZ wil emanciperen, dat is een belangrijk punt in de samenleving.
Ik heb nog nooit iemand aangevallen of geweld aangedaan in mijn psychoses, alleen een vijand uit mijn jeugd bedreigd op social media, maar die vijand is ook een kwaadaardige persoon die politieke macht heeft.
Man, stop hier nou gewoon mee.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:59 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]We gaan hier niet verder met het stukje verkozen worden en paranormale dingen. Dan gaat het dagboek naar TRU. [/modbreak]
Wat heb je dan precies meegemaakt? En verwijs dan ajb niet naar een boek, maar vertel precies wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben echt niet narcistisch en toen ik het decennia geleden had meegemaakt, wist ik totaal niet wat ik moest verwachten. Ik geloofde het niet en dacht dat mijn brein kapot was. Ik weet nog niet hoe het gaat lopen, ik bekijk het per dag. De tijd zal het leren.
Uitverkoren???quote:Op donderdag 16 april 2026 16:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
In principe is de opdracht dat ik geloof dat ik uitverkoren ben een hele goede zaak toch? Dat ik de taboe op psychoses bespreekbaar maak en de GGZ wil emanciperen, dat is een belangrijk punt in de samenleving.
Ik heb nog nooit iemand aangevallen of geweld aangedaan in mijn psychoses, alleen een vijand uit mijn jeugd bedreigd op social media, maar die vijand is ook een kwaadaardige persoon die politieke macht heeft.
Het is gewoon te lang en ingewikkeld om te schrijven hier. Ik zit op fok om te ontspannen. Maar als jij openstaat om een keer mij te ontmoeten in Utrecht, dan ben ik altijd bereid om te vertellen.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Wat heb je dan precies meegemaakt? En verwijs dan ajb niet naar een boek, maar vertel precies wat er gebeurd is.
Nee, dat gaan we dus niet doen.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:53 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Wat heb je dan precies meegemaakt? En verwijs dan ajb niet naar een boek, maar vertel precies wat er gebeurd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |