De vorige keer kwamen ze het resort ook niet uit. Zonde.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:04 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Vliegtuigladingen vol met ouders met kleine kinderen richting Maspalomas, maar als ze op Playa De Ingles gaan kijken dan wordt hun overtuiging misschien wel bevestigd. En ik vind hen ook niet echt overkomen als een heel avontuurlijk stel dat richting Roque Nublo zal gaan. Lekker veilig in een resort vind ik meer bij hen passen.
Meent zij serieus dat ze kledingtips geeft?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 16:20 schreef tulpje19 het volgende:
Wiline: valt het haar zelf nou niet op dat over haar beelden altijd een soort waas lijkt te zitten? Of is dat de heilige geest?
Hahhahahaha die indruk heb ik wel. En ik zag ook een heerlijk weekmenu bij haar. En shoplog van de weekboodschappen. Mijn hemel.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:43 schreef Snaky het volgende:
[..]
Meent zij serieus dat ze kledingtips geeft?
Cruisen is top. Gaan elk jaar 2 keer. Leukste wat er is. Gezeur over het milieu. Trouwens dat valt reuze mee met cruisen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 11:56 schreef poohenzo het volgende:
de Nagelkerkjes gaan op cruise, natuurlijk.... met je veel te grote gezin nog even een van de meest milieuvervuilende vakanties boeken. Kunnen we stellen dat grote gezinnen geen zak geven om anderen en de planeet?
Ik vond de handgeschreven kaartjes ook zo knullig staan. Maak op de computer een kaartje, print het uit en plastificeer het. Veel netterquote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:19 schreef Lynnyl het volgende:
Sofie: paaseieren gemaakt door Stan. Wel bijzonder dat het dan precies dezelfde eieren zijn, inclusief de bekende stip op het ei, o.a. bij de dark caramel en kaneel, zoals ze in heel veel winkels liggen. En dus bij de groothandel ingekocht worden. Het lijken geen handgemaakte eitjes, wat trouwens ook te arbeidsintensief is in kleine oplages en je dus weinig op verdient. Dus knap dat Stan dat zo kan...
Ook zo lullig dat het precies op een dag was dat naar buiten wilde 🤡quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:59 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke is zo kapot door de hele dag wachten!
Morgen kan niet, dan waait ze weg. Ben benieuwd of Aldi dan wel lukt, of dat Dion uit zijn werk dat nog mag regelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:00 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ook zo lullig dat het precies op een dag was dat naar buiten wilde 🤡
Ik zet in op Dion 🎰quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:02 schreef papierentas het volgende:
[..]
Morgen kan niet, dan waait ze weg. Ben benieuwd of Aldi dan wel lukt, of dat Dion uit zijn werk dat nog mag regelen.
Volgens mij is ze sinds ze hier woont wel iedere dag op pad geweest.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:00 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ook zo lullig dat het precies op een dag was dat naar buiten wilde 🤡
💯💯💯💯quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:42 schreef Lodelie het volgende:
Wat mij irriteert aan MB, is de manier waarover zij over zichzelf praat. Ze praat niet vanuit zichzelf, maar over zichzelf aan de hand van foto's.
Ze praat over zichzelf als een klein en hulpeloos, zielig meisje.
Iedereen moet voor haar zorgen.
Kan ze weer tig posts doen over hoe ingewikkeld dat is.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:59 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor Guus dat ze niet iets bedenkt dat hij leuk vindt. Ik zie hem regelmatig in een RHCP trui lopen, en stel toch dat die weer een concert in Nederland geven en AM daar met hem naar toe gaat. Dat zou ik hem zo niet gunnen.
Serieus? Hoe heb ik dat gemist 😅🤣quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:08 schreef LeSage het volgende:
[..]
Volgens mij is ze sinds ze hier woont wel iedere dag op pad geweest.
Dat het vooral winkelen is vergeten we voor het gemak even![]()
Denk ook dat zij niet snapt dat als je iedere keer iets kleins van ‘maar’ 5 euro koopt, het ook oploopt naar een groot bedrag.
Huh, ze is toch altijd kapot. Maar hoe werkt haar hoofd dan? Of werkt ie niet? Meissie tochquote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:59 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ze heeft maanden, jaren op de bank zitten wachten tot Dion uit z’n werk kwam en nu ze winkels om de hoek heeft wordt ze daar opeens moe van? Ik zeg verder maar niks.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:59 schreef Beertjeteddy het volgende:
Misschien willen de ouders dat niet. Doen zij dat niet bij hun kinderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dbm er Zullen wel meer ouders zijn die hun kind niet op de mond kussen ik deed doe dat wel maar ik vraag mij af waarom kleine kinderen dat. NIet willen dat is dan to ch aangeleerd denkik door de ouders
Waarom dan zEggen dat de kinderen het niet willenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien willen de ouders dat niet. Doen zij dat niet bij hun kinderen.
Ik ga even uit van Solingen omdat ze daar ook bij die messenfabriek waren. Je ziet dat Rens geniet, maar zodra hij in de gaten heeft dat hij gefilmd wordt, komen de overdreven trekjes weer in beeld. AM die verslag doet dat de Kookpunt-auto er ook is... alsof dat niet te zien is.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
in welke plaats zijn am en rens naar de haribo geweest
Ik ben erg benieuwd naar je gedachtes 🤭quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft maanden, jaren op de bank zitten wachten tot Dion uit z’n werk kwam en nu ze winkels om de hoek heeft wordt ze daar opeens moe van? Ik zeg verder maar niks.
‘Wachtmodus’ is wel serieus vervelend 😅. Ikyk.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:21 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Huh, ze is toch altijd kapot. Maar hoe werkt haar hoofd dan? Of werkt ie niet? Meissie toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |