Ik eet wat op mijn bord ligt, let nooit op dik of dun.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat en ik zelf hou ook niet van dikke biefstuk, ik wil altijd een dunne
quote:Op maandag 23 maart 2026 15:46 schreef Dotteke het volgende:
MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.
mogen we verder bolken op insta en facebook tijdens de downtime?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:25 schreef yvonne het volgende:
https://www.facebook.com/fok.nl
https://www.instagram.com/fok.nl/
Voor de updates.
Je laat het!quote:Op maandag 23 maart 2026 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
mogen we verder bolken op insta en facebook tijdens de downtime?
Kan je doen maar of je dat punten oplevert is een tweedequote:Op maandag 23 maart 2026 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
mogen we verder bolken op insta en facebook tijdens de downtime?
quote:
kree's letterbrij en mario's blote tietenplaatjes op fb en insta, dan wordt account binnen no time geslotenquote:Op maandag 23 maart 2026 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je doen maar of je dat punten oplevert is een tweede
En jou poepverhalenquote:Op maandag 23 maart 2026 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kree's letterbrij en mario's blote tietenplaatjes op fb en insta, dan wordt account binnen no time gesloten![]()
Nog niet, dat doe ik vanavond.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al met minder water geprobeerd?
Niet vergeten he skattiequote:
Nee, ik zal eraan denkenquote:
Rosbief is ook lekkerquote:Op maandag 23 maart 2026 15:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik eet wat op mijn bord ligt, let nooit op dik of dun.
En rosbief, daar ben ik ook gek op
Mijn werkdag vond ik om iets voor 16u al wel weer welletjes.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt weer hard gewerkt hier zie ik wel euhhhh gebolkt
quote:Op maandag 23 maart 2026 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn werkdag vond ik om iets voor 16u al wel weer welletjes.
Waddan?quote:
Niksdan, zag je eerder vanmiddag al bier posten, dacht dat je toen al thuis zatquote:
gelukkig ben je niet verplicht bier te drinken als je het postquote:Op maandag 23 maart 2026 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niksdan, zag je eerder vanmiddag al bier posten, dacht dat je toen al thuis zat
Niet?quote:Op maandag 23 maart 2026 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet verplicht bier te drinken als je het post
Maar goed dat Hema het ons verteldquote:
ik wist datquote:Op maandag 23 maart 2026 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Funfact: die sterke chloorgeur in zwembad krijg je door te pissen in het water
Dat was een reactie op "bestel mar".quote:Op maandag 23 maart 2026 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niksdan, zag je eerder vanmiddag al bier posten, dacht dat je toen al thuis zat
Ja, dat dus.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet verplicht bier te drinken als je het post
En vergeetquote:Op maandag 23 maart 2026 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat was een reactie op "bestel mar".
En ik wist niet dat alle emoticons die ik post ook daadwerkelijk live moeten gebeuren.
Moet ik fladderen bij deze?
Of echt een lijstje vasthouden bij deze?![]()
Iemand in een zak stoppen en meppen bij deze?![]()
Dan kan ik het nog erg druk krijgen
Waar heb jij het dan weer over?quote:Op maandag 23 maart 2026 16:32 schreef kree het volgende:
maargoed tis niet echt handig om openbaar te vertellen hoe en wat. Punt is opgelost geen doden of gewonden.
Maar intern rapport wel.
Er is een tijd voor werken, en een tijd voor bolken ontspanning.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt weer hard gewerkt hier zie ik wel euhhhh gebolkt
Basiskennis.quote:
ja zou je denken he, helaas hadden ze het een keertje niet onwijs juistquote:
quote:Op maandag 23 maart 2026 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben niet in het minst geïnteresseerd in hoe je chloorgas moet maken. En anders vraag ik AI wel.
redox? vertel want ben wel benieuwd ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2026 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon een Redox reactie. Niks bijzonders.
Je wil wat water neutraliseren?quote:Op maandag 23 maart 2026 16:43 schreef kree het volgende:
ja ik snap er nog steeds geen reet van. hoef ik ook niet eigenlijk voor mijn werk.
Maar je hebt ermee te maken wel althans ik.
CO2 + Ca(OH)2 -> CaCO3 + H2O
:S
daar komt het op neer iig in proces. doel dus bij drinkwater productie, dat we reactoren hebben die zeg maar het kalk gehalte in water naar beneden halen.quote:
tis hel voor mij om dat te snappen. LOL. ik heb die hele formule maar onthouden en kwam door hele opleiding heen daarmee? Maar snap er geen reet van.quote:
Het is een uitwisseling van elektronen (vaak met behulp van een katalysator), waardoor een stof verandert.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:52 schreef kree het volgende:
ik snap die vergelijking niet nl? het is niet net als wiskunde dat je zeg maar beide kan wegkruisen door te delen enzo???
Geen flauw idee, leg het me uit? zou waarderen.
Man man manquote:
ja oke zover was ik ook nog wel.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een uitwisseling van elektronen (vaak met behulp van een katalysator), waardoor een stof verandert.
Links en rechts van de pijl zijn het aantal protonen en elektronen hetzelfde.
Ff AI vragenquote:Op maandag 23 maart 2026 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja oke zover was ik ook nog wel.
Maar hoe doe je dat dan op basis van die formule (weet btw ik heb dit ff gekopieerd, dus het is niet helemaal netjes opgeschreven. )
die dus jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
jaja weet ik. maar ik wil dit gewoon begrijpen. en weet wat het doet en waarom en etc. dat is voor mij eigenlijk genoeg want ben elektromonteur.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Soms zijn dingen gewoon een gegeven.
Net als het bestaan van de absolute snelheid (de lichtsnelheid), je hoeft het niet te snappen, het is er gewoon.
Nee, er wordt niks weggestreept.... Elektronen verschuiven van het ene molecuul naar het andere. Er valt niks weg te strepen, het aantal protonen, neutronen en elektronen blijft altijd hetzelfde, voor en na de reactie.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:03 schreef kree het volgende:
wat de hell moet je moleculen dan wegstrepen ofzo of wtf
oke hoe weet je op basis van die formule dus? wat naar links of rechts gaat?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, er wordt niks weggestreept.... Elektronen verschuiven van het ene molecuul naar het andere. Er valt niks weg te strepen, het aantal protonen, neutronen en elektronen blijft altijd hetzelfde, voor en na de reactie.
jaaaaaa snap ik met pijltje. gaat van ene naar andere?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, er staat letterlijk wat er gebeurt:
CO2 + Ca(OH)2 -> CaCO3 + H2O
lol dacht al, want als het iets onwijs simpels was dan had ik het wss al uitgevonden.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ik ken wel wat scheikunde maar deze specifieke vraag kan ik niet voor je beantwoorden.
Dat vind ik nog het ergste. Zonde zegquote:Op maandag 23 maart 2026 17:16 schreef MooieTop6 het volgende:
En dan ook een kop koffie omgegooid, man man man
Dat is een onrecht tegen de rechten van koffie!quote:Op maandag 23 maart 2026 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat vind ik nog het ergste. Zonde zeg
Ik denk dat de simpelste manier om deze formule te benaderen het volgende is.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
lol dacht al, want als het iets onwijs simpels was dan had ik het wss al uitgevonden.
Er is hier best veel over op YouTube btw? maar het kwartje valt gewoon niet bij mij hoe je die formules kunt aanpassen enzo.
In elektro en wiskunde wel snap ik het, hoewel ook geen ster in. maar dat is nog soort logisch, hier snap ik geen reet van dus.
Maar thanks iig
quote:Op maandag 23 maart 2026 16:50 schreef StevenHyde het volgende:
Waar woont een piraat die niet altijd op zuiver water vaart?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |