quote:Op maandag 23 maart 2026 16:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben niet in het minst geïnteresseerd in hoe je chloorgas moet maken. En anders vraag ik AI wel.
redox? vertel want ben wel benieuwd ofzo?quote:Op maandag 23 maart 2026 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon een Redox reactie. Niks bijzonders.
Je wil wat water neutraliseren?quote:Op maandag 23 maart 2026 16:43 schreef kree het volgende:
ja ik snap er nog steeds geen reet van. hoef ik ook niet eigenlijk voor mijn werk.
Maar je hebt ermee te maken wel althans ik.
CO2 + Ca(OH)2 -> CaCO3 + H2O
:S
daar komt het op neer iig in proces. doel dus bij drinkwater productie, dat we reactoren hebben die zeg maar het kalk gehalte in water naar beneden halen.quote:
tis hel voor mij om dat te snappen. LOL. ik heb die hele formule maar onthouden en kwam door hele opleiding heen daarmee? Maar snap er geen reet van.quote:
Het is een uitwisseling van elektronen (vaak met behulp van een katalysator), waardoor een stof verandert.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:52 schreef kree het volgende:
ik snap die vergelijking niet nl? het is niet net als wiskunde dat je zeg maar beide kan wegkruisen door te delen enzo???
Geen flauw idee, leg het me uit? zou waarderen.
Man man manquote:
ja oke zover was ik ook nog wel.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is een uitwisseling van elektronen (vaak met behulp van een katalysator), waardoor een stof verandert.
Links en rechts van de pijl zijn het aantal protonen en elektronen hetzelfde.
Ff AI vragenquote:Op maandag 23 maart 2026 16:55 schreef kree het volgende:
[..]
ja oke zover was ik ook nog wel.
Maar hoe doe je dat dan op basis van die formule (weet btw ik heb dit ff gekopieerd, dus het is niet helemaal netjes opgeschreven. )
die dus jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |