Zegquote:
Nou!quote:
O je bolkt Yvonnequote:
Soms kan het niet andersquote:
Aiiiiquote:
ZIt er in die kansquote:Op maandag 23 maart 2026 15:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aiiii
Nu krijg ik 5 notes en een drievoudige ban![]()
Ik heb gehoord dat ze gek is op biefstukquote:Op maandag 23 maart 2026 15:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is ze om te kopen met koffie?
Ja, dat heb ik niet in huis, alleen kiphaasjes.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze gek is op biefstuk
Daar kun je me ook voor wakker maken.quote:
Daar zijn winkels voorquote:Op maandag 23 maart 2026 15:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik niet in huis, alleen kiphaasjes.
Dus koffie en biefstuk halen, check.quote:
Ja kan lekker zijn, mits goed gebakken en malsquote:
Ik blijf liever liggen, zelfs voor koffiequote:Op maandag 23 maart 2026 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar kun je me ook voor wakker maken.
Voor koffie sta ik op.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik blijf liever liggen, zelfs voor koffie
Heb jeje koffie al op?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus koffie en biefstuk halen, check.
Nee, het pak decaf is nog meer dan de helft vol. Ik neem 1 of 2 koppen decaf 's avonds.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jeje koffie al op?
Ik heb net 10 pakken gekocht was 2 betalen en 3 gratis
Natuurlijk. Beetje tussen medium en rare inquote:Op maandag 23 maart 2026 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan lekker zijn, mits goed gebakken en mals
Kwijlbolkquote:
Nee koffiequote:
Heb je al met minder water geprobeerd?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het pak decaf is nog meer dan de helft vol. Ik neem 1 of 2 koppen decaf 's avonds.
Ja dat en ik zelf hou ook niet van dikke biefstuk, ik wil altijd een dunnequote:Op maandag 23 maart 2026 15:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Natuurlijk. Beetje tussen medium en rare in
En loop je wat lichter te huppelen?quote:
Goed bezig!quote:Op maandag 23 maart 2026 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben al bijna aan het fliegen als een fogel
als je maar geen bruine eieren legt tijdens het zwemmenquote:Op maandag 23 maart 2026 15:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ga zomaar eens zwemmen. Moet ook gebeuren.
Krijg je het wel rustig in het zwembad.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je maar geen bruine eieren legt tijdens het zwemmen
Funfact: die sterke chloorgeur in zwembad krijg je door te pissen in het waterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |