Ik eet wat op mijn bord ligt, let nooit op dik of dun.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat en ik zelf hou ook niet van dikke biefstuk, ik wil altijd een dunne
quote:Op maandag 23 maart 2026 15:46 schreef Dotteke het volgende:
MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.
mogen we verder bolken op insta en facebook tijdens de downtime?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:25 schreef yvonne het volgende:
https://www.facebook.com/fok.nl
https://www.instagram.com/fok.nl/
Voor de updates.
Je laat het!quote:Op maandag 23 maart 2026 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
mogen we verder bolken op insta en facebook tijdens de downtime?
Kan je doen maar of je dat punten oplevert is een tweedequote:Op maandag 23 maart 2026 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
mogen we verder bolken op insta en facebook tijdens de downtime?
quote:
kree's letterbrij en mario's blote tietenplaatjes op fb en insta, dan wordt account binnen no time geslotenquote:Op maandag 23 maart 2026 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je doen maar of je dat punten oplevert is een tweede
En jou poepverhalenquote:Op maandag 23 maart 2026 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kree's letterbrij en mario's blote tietenplaatjes op fb en insta, dan wordt account binnen no time gesloten![]()
Nog niet, dat doe ik vanavond.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je al met minder water geprobeerd?
Niet vergeten he skattiequote:
Nee, ik zal eraan denkenquote:
Rosbief is ook lekkerquote:Op maandag 23 maart 2026 15:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik eet wat op mijn bord ligt, let nooit op dik of dun.
En rosbief, daar ben ik ook gek op
Mijn werkdag vond ik om iets voor 16u al wel weer welletjes.quote:Op maandag 23 maart 2026 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt weer hard gewerkt hier zie ik wel euhhhh gebolkt
quote:Op maandag 23 maart 2026 16:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn werkdag vond ik om iets voor 16u al wel weer welletjes.
Waddan?quote:
Niksdan, zag je eerder vanmiddag al bier posten, dacht dat je toen al thuis zatquote:
gelukkig ben je niet verplicht bier te drinken als je het postquote:Op maandag 23 maart 2026 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niksdan, zag je eerder vanmiddag al bier posten, dacht dat je toen al thuis zat
Niet?quote:Op maandag 23 maart 2026 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet verplicht bier te drinken als je het post
Maar goed dat Hema het ons verteldquote:
ik wist datquote:Op maandag 23 maart 2026 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Funfact: die sterke chloorgeur in zwembad krijg je door te pissen in het water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |