Ik vind het bijzonder onwaarschijnlijk dat je 1st class hebt gevlogen.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:43 schreef kree het volgende:
sowieso is dat vliegtuig eten matige shit. maar oke he....
heb ook maar 1x first class gezeten en was omdat er geen andere vluchten waren.
Was wel nice ofzo. en geen idee wat werk ervoor gedokt heeft. Maargoed tis dat we gewezen werden op bij inchecken bagage. vucking. 200 kg aan rvs wat werk wel echt kan in 2 koffers. naja heel drama. LOL koffers voor paar honderd euro gekocht op Schiphol. LOL
En heftige tax daarop dus voor v vliegtuig. maar werk zijn geld he?
quote:Op zondag 22 maart 2026 21:44 schreef kree het volgende:
vond ik het leuk dat reizen voor werk? Ja.
was het stress. JA
heel veel gezien van land? Nee
was het ervaring. ja dat sowieso.
Zelfs jij hebt dat nog niet meegemaaktquote:Op zondag 22 maart 2026 21:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ooit.
Maar gok dat ze geen friet hebben.
Beterquote:
Nee, maar zou wel mijn frituurpan van stroom kunnen voorzien met de V2L functie van de auto.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur in huis, en ook niet in de auto want ik hou er niet van.
Heb jij een frituurpan in de auto?
Wel! Maar eerste keer was dus dit jaar.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zelfs jij hebt dat nog niet meegemaakt
ok leuk voor je, ik heb er 1 die rijd.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar zou wel mijn frituurpan van stroom kunnen voorzien met de V2L functie van de auto.
Mja, V2L kan alleen als de auto stil staat. Helaas.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
ok leuk voor je, ik heb er 1 die rijd.
vorige week gehad, maar had niet gehoeven.quote:
Ik heb frites gehad van de week vandaag had ik gekookte patat (patat is aardappel)quote:
Handig voor een campertje zou het wel zijn.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, V2L kan alleen als de auto stil staat. Helaas.
Je kan zo een rijdend snackbar beginnenquote:Op zondag 22 maart 2026 21:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, V2L kan alleen als de auto stil staat. Helaas.
Beetje klotsend vetquote:Op zondag 22 maart 2026 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan zo een rijdend snackbar beginnen
quote:Op zondag 22 maart 2026 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
Lief zijn voor jezelf meneertje!!
Because you're worth it
o dat snel was enzo. vandaar stress voor mij toen. er was geen ander ticket meer?quote:Op zondag 22 maart 2026 21:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder onwaarschijnlijk dat je 1st class hebt gevlogen.
Iddquote:Op zondag 22 maart 2026 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb frites gehad van de week vandaag had ik gekookte patat (patat is aardappel)
Ik reed laatst achter eentje.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan zo een rijdend snackbar beginnen
Dan reis je maar niet voor werk maar alleen privequote:Op zondag 22 maart 2026 21:56 schreef kree het volgende:
no shit he? ik sou dat nog een keer doen, maar het leuke idee van reizen voor werk denk ik onderhand wat anders over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |